Rykten som går.

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att det knappast är förvånande att det är så många som hoppar av från ledarstammen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag aldrig trodde att Bart The Fart skulle få mig att dra på smilbanden men du lyckades (även om jag inte tror det var meningen). Tumme upp på dig trots historiska diskussioner.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Jag önskar DH ett stort grattis till vinsten av v1, Trots att vi var fiender i slutet av min tid på v1 så har de flesta av er min respekt.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en av de smutsigaste slakterna någonsin på värld 1 just nu pågår för fullt!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas även att om det var möjligt att kalla sig ens en fraktion av värdiga vinnare innan så är det definitivt borta nu. Man hade kunnat låta det rulla på och vunnit stort utan att slakta sina vapendragare under lång tid men har man väl slickat på svekets saltsten så är det svårt att inte stoppa dit tungan igen. Smakar det gott? I V1's Hall of Shame görs mer plats, bara att kolla TW-stats för att se vilka som är direktkvalificerade. Sedan har vi de som smyger lite i bakgrunden men där är slaget om värdigheten redan förlorad vilket bevisas av att man inte kan starta på en ny värld under eget nick, då är man poppis.

Ryktas slutligen att AAK har mina sympatier och att jag hoppas att de verkliga DH-spelarna inte accepterar detta idiotiska tilltag. Det ger ingen street cred att vinna med DH idag. Skulle vara riktigt kul att se DH tappa detta i sista sekunden.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att om man anfaller kan man bli anfallen.

Ryktas vidare att V1:s störste pratmakare fortsätter att obehindrat ha åsikter i sådant han inte har en aning om.
Ryktas att det är därför han numera även i praktiken bara är en forumsmupp och inte längre har ett konto som gör att enstaka spelare luras att tro att han är något annat.

Ryktas att personen ifråga både fäktat illa och fått höra strängar brista.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas även att om det var möjligt att kalla sig ens en fraktion av värdiga vinnare innan så är det definitivt borta nu. Man hade kunnat låta det rulla på och vunnit stort utan att slakta sina vapendragare under lång tid men har man väl slickat på svekets saltsten så är det svårt att inte stoppa dit tungan igen. Smakar det gott? I V1's Hall of Shame görs mer plats, bara att kolla TW-stats för att se vilka som är direktkvalificerade. Sedan har vi de som smyger lite i bakgrunden men där är slaget om värdigheten redan förlorad vilket bevisas av att man inte kan starta på en ny värld under eget nick, då är man poppis.

Ryktas slutligen att AAK har mina sympatier och att jag hoppas att de verkliga DH-spelarna inte accepterar detta idiotiska tilltag. Det ger ingen street cred att vinna med DH idag. Skulle vara riktigt kul att se DH tappa detta i sista sekunden.

Javisst, det är enkelt att snacka om saker man inte vet något om, brukar jag med göra...

Ryktas att jag fick ett leende på flabben när jag såg att SSSSSKKKKKKK111 inte låg på första platsen mer (även om han kanske inte gjort det på ett tag?)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Nordic Viking är värd en eloge för han vågade visa att det finns någon som har lite heder kvar i v1 :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det är för lite rykten i ryktestråden.

Vill ni debattera - skapa nya trådar för det eller dölj debatten i form av rykten ;)
Samt avstå för pajkastning, tack
 

DeletedUser

Guest
Ryktas också att jag att det är lite väl mycket personliga påhopp här..det är trots allt bara ett spel.

Helt riktigt. Nu börjar det bli väl mycket paj och smutskastning som överhuvudtaget inte har med V1 och TribalWars att göra. Jag trodde det mestadels satt kvar gamla rävar på kontona efter så här lång tid, ni är gamla nog att skilja på ett spel och på IRL. Lägg ner det tråkiga hackandet på varandra, det kan ni ta någonstans där vi andra slipper ta del av det - V1 har ett fåtal dygn kvar efter väldigt många år, kan inte tänka mig att ni vill vi andra ska minnas den som servern för mellanstadietrams.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag vet.....nått som uppenbarligen ingen i DH vet! :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar det här tjafset blir riktigt tröttsamt, vuxna människor som beter sig som småbarn?

Det här är den sista varningen - nästa person som postar offtopic, skriver noveller om andra spelare, och inte kan hålla en vuxen, god ton kan räkna med en avstängning.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att flera konton i DH kommer att byta namn inom de närmaste dagarna! Det ryktas vidare att flera av de namnen inte hör hemma i DH men det kanske är priset som måste betalas då ledningen tar parti för en massa lös folk istället för att stå sida vid sida med de som har slitit 100% för DH under flera års tid!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att ledningen i DH tycker att dom som dragit inte tillförde annat än en massa gnäll, och inte pallade att prata med sin ledning utan tog en feg väg ut och drog!!
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att man vill tacka alla snälla söta rara spelare man har spelat med och emot. Stor respekt på alla. Efter v1 så läggs locket på helt och hållet.
 
Reaktionspoäng
0
ryktas att ledningen i DH tycker att dom som dragit inte tillförde annat än en massa gnäll, och inte pallade att prata med sin ledning utan tog en feg väg ut och drog!!

Rytas att detta inte är din egen personliga åsikt utan snarare en ledning som försöker få lite andrum och vända optionen i sin egen stam.

NV
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att folk lyssnar på det gamla bandet EUROPE

Hur går nu texten...

Its the final count down
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att värld 1 borde ha utsett en vinnare nu!

Eller tänker ni låta gamarna fortsätta sitt frossande?
 
Topp