Rykten som går

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker det är synd att de flesta spelarna på v8 som blir adlade blir ledsna och gråter ut i onödiga brev om hur dåliga IGS är och att dem bara är fega eftersom dem har så många byar. :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker det är synd att de flesta spelarna på v8 som blir adlade blir ledsna och gråter ut i onödiga brev om hur dåliga IGS är och att dem bara är fega eftersom dem har så många byar. :crybaby:

jag blev adlad av IGS (eller WTRASH kanske man ska säga) men inte fan e jag sur för det ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker det är synd att de flesta spelarna på v8 som blir adlade blir ledsna och gråter ut i onödiga brev om hur dåliga IGS är och att dem bara är fega eftersom dem har så många byar. :crybaby:

Bekräftat... börjar bli lite jobbigt att trösta de små...

Men vi fortsätter adla ; )
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
jaaag blev åsså adlad :D

var ju elakt av er att ni började under en varm sommar dag :D fast den kanse bara var taktik :rolleyes:
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
undrar hur det går för det forna kontot man var KÖ åt ett bra tag, Nissemunk, any1 give me intel?

ryktas även att en viss fors har nästintill lika mycket poäng som en viss papperskorg73 hade...
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
.....ryktas fortfarande att tw-teamet ignorerar oss.... att det tar över en vecka att få svar på supportbegäran är under all kritik. Jag tycker nog de borde vara lite mer tillmötesgående mot betalande kunder...
 

DeletedUser

Guest
Tycker jag faktiskt att det börjar bli lite gnälligt. Har du problem med supporten, ta det med de som är chefer där. Till exempel Gaffel, Keyser eller Steph.
 

DeletedUser

Guest
Tycker jag faktiskt att det börjar bli lite gnälligt. Har du problem med supporten, ta det med de som är chefer där. Till exempel Gaffel, Keyser eller Steph.

Klart vi blir gnälliga när inget händer! och jag skrev här för tänkte att de kanske läser här, eftersom de inte verkar läsa supportfrågorna...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp