Rykten som går

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ryktas att nån som hete unkas hade en by i v8 i går..de ryktas att det är få som kommer ihåg han längre..
då han inte har någon by länge i v8..ryktas att han ska R.I.P o sköta om sin sjukdom med all tid nån välvilligt hjälpt han att få..
 

DeletedUser

Guest
ryktas att hans sista by heter "unkas vem var de?", dementeras eller bekräftas?
 

DeletedUser

Guest
ryktas att de för varje timme som går blir tystare o tystare bland FI till IGS :O
 

KHKaren1993

New Member
Reaktionspoäng
0
Väldigt fegt

jag tycker att det är väldigt fegt gjort av SALVI i IGS!


Halinjan på över 23 mille och deadmetaö på över 18 mille rensar mina byar. Sedan kommer SALVI och adlar dem. Det verkar som om SALVI inte är en så erfaren spelare som inte klarar att rensa byarna själv.


Väldigt fegt tycker jag att deras handlingar är!



Men jag säger i alla fall grattis till IGS som lyckas vinna världen, men de hade ej gjort det om nu inte alla bra -UT- spelare dragit över till dem!


All heder åt min gamla ledare Sigmund och min granne Toxii.



Nu tar mitt äventyr på v.8 slut, men jag dör med flaggan i topp :)
 

DeletedUser

Guest
Varför är det fegt? Dem jobbar ju som en stam ska göra, samarbete :) Dessutom så vill väl Halinjan/deadmeta använda sina trupper istället för att låta dem stå stilla och inte göra någonting :)
 

DeletedUser

Guest
Som redan sagts, TRIBALWARS, man spelar alltså som en stam, vi ska försöka oss på att ta så mycket som möjligt, vi är många tokaktiva i stammen, för att de ska gå snabbt och effektivt så hjälps vi åt så mycket vi bara kan, att säga att de är fegt, då vet man f*n inte vad detta spel går ut på! Förövrigt hade vi kört över -UT- med tiden men de hade tagit längre tid, nu var ett avslut en hög prioritet! Vilket vi skulle få mycket snabbare om vi megade in i en helt ny stam, vilket har resulterat i att vi nu har ett slutdatum! Ska ni vara så dåliga förlorare och snacka s*it så kan ni ta de i pm med mig:)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
well, mergningen var inte godkänd från -UT-'s sida.... w/e jag är ute ur leken, gratz dudes!
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att det är väldigt fegt gjort av SALVI i IGS!


Halinjan på över 23 mille och deadmetaö på över 18 mille rensar mina byar. Sedan kommer SALVI och adlar dem. Det verkar som om SALVI inte är en så erfaren spelare som inte klarar att rensa byarna själv.


Väldigt fegt tycker jag att deras handlingar är!

ryktas att de är rent skitsnack du håller på med..ryktas vidare att du inte är en erfaren spelare som inte vet hur en stam ska funka och att med samarbete kommer man längre än var o en för sig.. nåt att ta lärdom av om du vill vinna nån gång..
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att det är väldigt fegt gjort av SALVI i IGS!


Halinjan på över 23 mille och deadmetaö på över 18 mille rensar mina byar. Sedan kommer SALVI och adlar dem. Det verkar som om SALVI inte är en så erfaren spelare som inte klarar att rensa byarna själv.


Väldigt fegt tycker jag att deras handlingar är!



Men jag säger i alla fall grattis till IGS som lyckas vinna världen, men de hade ej gjort det om nu inte alla bra -UT- spelare dragit över till dem!


All heder åt min gamla ledare Sigmund och min granne Toxii.



Nu tar mitt äventyr på v.8 slut, men jag dör med flaggan i topp :)

Hahahha Deadmetö <3
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att det är väldigt fegt gjort av SALVI i IGS!


Halinjan på över 23 mille och deadmetaö på över 18 mille rensar mina byar. Sedan kommer SALVI och adlar dem. Det verkar som om SALVI inte är en så erfaren spelare som inte klarar att rensa byarna själv.


Väldigt fegt tycker jag att deras handlingar är!



Men jag säger i alla fall grattis till IGS som lyckas vinna världen, men de hade ej gjort det om nu inte alla bra -UT- spelare dragit över till dem!


All heder åt min gamla ledare Sigmund och min granne Toxii.



Nu tar mitt äventyr på v.8 slut, men jag dör med flaggan i topp :)

Ryktas att jag och Toxii var de enda som tyckte om delar av detta inlägg ; )

JAG bockar och bugar för det! ; )

(men måste tyvärr hålla med flera av de föregående talarna om vissa delar av ditt inlägg ; )
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp