Rykten som går

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
kan ni inte bara gå i TW-pension?....

de ryktas att många har lite att bevisa för folk som dom kallat för olika dåliga saker..kanske bäst att dom får en chans till att bevisa att dom är så bra som dom säger:awsm: fast dom flesta av gaphalsarna har nog inte lära sig nåt ändå;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte fick gå i pension :(, ryktas även att vi enbart ska ta ca 9 spelare om dagen fram till den 11 dec så är vi klara sen, ryktas även att lp bröt "löftet" om att en viss spelare skulle vara borta idag!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte fick gå i pension :(, ryktas även att vi enbart ska ta ca 9 spelare om dagen fram till den 11 dec så är vi klara sen, ryktas även att lp bröt "löftet" om att en viss spelare skulle vara borta idag!

ryktas att carolus är blott ett minne nu...de var en bra spelare som gjort ett grymt bra försvars arbete under mycke långtid!! all heder åt han!!! ps:du skulle gått med när du hade chansen ;;;)))
 

DeletedUser

Guest
Tror IGS kommer att bli första stammen i historia att plocka hem nästan 100 %! :) Starkt jobbat! är stolt över er!
 

DeletedUser

Guest
jag fick inte gå med i stammen och sen blev jag utadlad...min "hämnd" gör ändå inte så stor skillnad, det är mer en symbolisk hämnd mot stammen :) och så blir det mitt sista drag inom v8.
(vet inte om hämnden genomförts eller ej)

Ryktas att din "hämnd" gick om intet....
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr. ;)

toptribes.png
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de var en tokpinsam handling från både admin och dig:) Att man ligger o sparar på en sådan sak för att jävlas till slut, helt sanslöst att admin ens tog upp det, dock har dem retats med oss hela tiden, så klart får dem en chans att gå på oss igen så klart dem tar den, garanterat påkallat uppifrån! En sak hade varit om du "anmält" det då och det tagits upp då, men sen var det DU som gav bort, dvs tolkar man tw reglerna är de du som gör fel, då dem säger "Avslutande av konto:
Då du avslutar ditt konto så är det OK att dela ut dina byar bland vänner och stammar. Det finns dock en 60 % marginal man måste hålla sig till, du får inte ge en och samma spelare mer än 60 % av dina byar.
"Man får läsa noga innan man börjar hålla på:) (tar ni illa vid er admins, så kan ni skriva pm till mig så kan vi diskutera istället för att ni pissar igs i ansiktet)
 

DeletedUser

Guest
Så du tänkte att du chansande?"din hämnd" som du pratat så gott om, att man inte kan vara en ärlig spelare utan man måste vara den sämsta spelaren i världen och göra allt för att jävlas för att "jag fick inte gå med stammen" pm:et mellan dig och mig visar ju klart o tydligt hur din inställning var, och hur ska man som spelare kunna bevisa att man "fått" byarna istället för att tagit dem? De är ju riktigt pinsamt hur luddig reglern är, jag kan lägga upp 10 olika scenarion på hur en sådan situation utspelar sig. Varför forumet? För att du börjar dalta om din "hämnd" Va en god medspelare istället och acceptera att du blev utadlad, visst om de är 100% fel gjort och ni tagit upp det då, på den tiden, de köper jag, men inte nu, 9 månader senare när händelsen ägde rum. Tror denna pik är den värsta av alla som admin på v8 givit ut till oss i IGS, spelar ingen roll om de är mot en spelare, en för alla, alla för en, att ta detta nu!
Deras buggar att adeln "går in i muren" samt hackandet om kimlin, dålig stil men ändå "förstårligt" då dem måste göra nått för att göra allt som krävs för att stoppa oss!

Ryktas även att de är riktigt pinsamt att du försökte köpa dig in i stammen med 100 prempoäng, är ju bara ännu värre!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag inte bryr mig om vad ni tycker och gör i v8 längre och fattar inte att ni gör det, ni borde fira er seger i stället för att tjata om att en admin tydligen gjort fel.
Jag rapporterade en spelare för jag tyckte att han brutit mot reglerna.
Admin gav honom tydligen en varning och då blev ni sura och skriver att det är fel av admin.
Tycker det är lite skrattretande att ni bryr er

klart man bryr sig när någon man trodde var en vän, går och hugger en i ryggen på det sättet som du gjorde.

Men jag har redan förklarat för dig i pm, vad jag tycker så jag tänker inte upprepa det här, eftersom admin har "ett extra öga" på mig nu efter ditt försök...

Jag trodde inte man kunde sjunka så här lågt...

men ärligt talat, så kan vi droppa det här nu, då du inte finns i min värld längre, varken v8 eller den riktiga. (+att admin snart kommer att blocka oss för att vi snackar om saker som inte hör till tråden)
 

DeletedUser

Guest
jag kunde inte bestämma hur många byar som togs av vem då jag internadlades den gången.
Orka bråka om typ 40 byar när ni har flera tusen. Varför ens ta upp det i forumet? Man kan överklaga hos supporten.
Regler skall följas och då jag inte hade något med spelaren att göra så anmälde jag helt enkelt till supporten nu då jag kom ihåg denna sak som jag inte tänkt på då jag knappt spelat i v8 sen dess.

ryktas att du är bara för pinsam..att du ens kan med?? fattad du inte ens vad du håller på med..hur tror du att du ska få spela med någon bra stam med de beteendet du visar upp? hur kan du ens bevis att det inte var du som bestämde vilka o hur många byar varje skulle ha..ingen i ledningen behövde läsa din ansökan mer än ett par sekunder innan vi avslog den.. ett råd i all välmening är att ska du fortsätta med TW.. så byt nick o tala aldrig om för nån att du spelat under nicket "Byhövdingen" du har gjort bort dig för många gånger på för många världar..

ryktas att admin ens tog upp de på så vaga grunder är mycke dåligt.. hoppas han tar åt sig o inte köper hämnder från från dåliga spelare o dåliga förlorare till nästa gång,då alla har rätt att fela nån gång..

ryktas att när vi ändå håller på snacka till sig en bann.. så undrar ledningen fortfarande varför gaffel o nino inte svarar på pm o mail från ledningen i IGS..ledningen är fortfarande mycke förbryllad att efter pm o mail skickats. så väljer dom att förhandla om villkoren för stängningen av v8 med folk som dels inte sitter i ledningen el har rätt att tala för stammens räkning..en ursäkt hade väl iaf varit på sin plats..
som en parentes kan ju nämnas att folk som inte ens spelar på v8 fick svar på sina mail till nino om v8..
 
Senast redigerad av en moderator:

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
snack om sånt får ni ta med supportern
det ska inte ligga på forumet enligt mig

ryktas att IGS ligger på 99+ dementeras/bekräftas?


edit: forumsregler-
Klagomål på andra spelare, spelledning & reglerna
För att rapportera regelbrott använd supportsystemet. Posta det inte på forumet, tack. Klagomål/diskussion som riktar sig mot spelledningen eller de regler som vi har på forum och spel, skall skickas till supportsystemet alt. via e-mail till Gaffel. Vi vill inte ha diskussioner om saker som kan sänka den stämning vi har på vårt forum.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas om att en spelare med 389.728 poäng är IGS största hot just nu :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp