Rykten på värld 10...

DeletedUser

Guest
Oooookej. Tänkte posta ett rykte...

Ryktas att nästa post här inne som inte har med ett rykte på V10 eller är en direkt kommentar till ett rykte på V10 att göra kommer att belönas med ett vackert rött kort. Hoppas slippa dela ut detta. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att denna tråd numera handlar om allt annat än rykten. = tråkigt

Ryktas att L.a.w springer och tittar till de självuppdaterande kartorna istället.

Ryktas att rofflaren gillar att mobba mig.....(tror det är för att jag är så snygg)

Ryktas att Fatto king gillar norrlänningar.

Ryktas att AAoD lyckats bra i operationen "nuke the world". :cool:

Dementerar starkt de där ryktet.

Ryktas att AAoD ångar på för fullt nu.
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ja lägger ner v10 nu då ja inte kan växa något mer:( Kommer finnas på v13 för att göra livet svårt för vissa:awsm: Hoppas nu att AAoD tar detta o Roffe, vet att du tycker ja e mäktig du sa det själv ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ryktas att världen är dötrist numera. Nåväl, lev väl och ha era underbara adlingar av barbarbyar, måste ju vara ruskigt kul.

Själv har ja betydligt roligare i en snabbare värld där det händer betydligt mer, och där folk faktiskt inte fegar ur ;)

Jag hoppas AAoD tar hem denna värld, roffe är värd de ^_^
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att världen är dötrist numera. Nåväl, lev väl och ha era underbara adlingar av barbarbyar, måste ju vara ruskigt kul.

Själv har ja betydligt roligare i en snabbare värld där det händer betydligt mer, och där folk faktiskt inte fegar ur ;)

Jag hoppas AAoD tar hem denna värld, roffe är värd de ^_^

Ryktas att världen har varit trist ett bra tag :p

Ryktas också att det var ni som fegade ur :rolleyes:

ryktas att jag håller med :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Nofears byar snart kommer komma i händerna på *k*f* även leonk's byar hihi


Ryktas även att Nofear inte kan bygga deff byar
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas även att Nofear inte kan bygga deff byar

Rykten säger att deff är överskattat om du är aktiv och kan nyttja dina nukes på ett smart sätt, både i försvars- och attacksyfte...

Det går rykten om att AAoD har en intern tävling om vem som kan adla flest byar på fyllan, stämmer detta sparky? I såna fall är jag besviken för att jag inte får vara med :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att deff är överskattat om du är aktiv och kan nyttja dina nukes på ett smart sätt, både i försvars- och attacksyfte...

Det går rykten om att AAoD har en intern tävling om vem som kan adla flest byar på fyllan, stämmer detta sparky? I såna fall är jag besviken för att jag inte får vara med :crybaby:

Nee vi har inte sån där men det är många k*kmätartävlingar på gång iaf :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas....

Att idag har vi brutit vår allians med både WFE och SAAR. Dessa stammar stod och planerade att gå in i ryggen på oss när kriget mot AM på börjades. Vi bestämde oss redan när vi fick reda på det att vi skulle avsluta allt med WFE och SAAR(HoN).

Ryktas vidare... Bara för att vi idag har avbrutit vår allians med dessa två stammar innebär det inte att vi är i krig, enbart att våra relationer nu inte finns längre.

Ryktas vidare... att tiden får visa vad som sker.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att AAoD håller på att splittras pga k*kmätartävlingar. ..
Ryktas vidare att"små"stammar som krigar med varandra är gulligt : -*
PS. Jag har fortfarande plusstats på er sötingar i AAoD
 
Topp