Rykten på värld 10...

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Bevisa att JAG har sagt det :) Det är JAG du ska motbevisa inte vad andra har sagt.

Black SparkzSå ska vi slå allt i en säck följer det så här:

WFE - Jag har en svagt minne av att ni har gått ihop med mest stammar i v10. Rätta mig om jag har fel King Emil. Minnet kanske sviker mig här.

AM - Stammen som har gått ihop med flera stammar och rekryterar spelarna från stammar innan de går emot dom. Försöker även alltid under krig att rekrytera mer av fiendens spelare för att ta ner fienden snabbare, det har funkat bra för er i det här sättet.

AAoD - Två mergar genom hela v10 som den stam som vi är idag. Vilket gör att folks ord "Ni mergar er till dit ni är idag" inte riktigt stämmer.

-=RF=- - Jag tror som sagt att ni är en av de få som i hela v10 inte mergat med någon stam? Jag kan ha totalt fel här, så rätta mig om jag har fel.

/Black Sparkz
Ledare AAoD

här hade vi nått som DU yttrade dig om.

Men jag kommer ihåg att det var någonstanns där AM blev smutts kastad att "Am har mergat fler gånger än va AAod har gjort"
Men det kanske inte var du ^^, kommer bara ihåg det utrycket :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du körde väl i början av världen med ett annat nick om jag inte har fel?

Nope de har jag inte. :)

men var det inte du körde under nicket n**b eller något i den stilen som spelade i stammen som MrR skapade?

Förstod du inte svaret ovan? :)

@Loriens
Jupp det har jag yttrat mig om, dock skrev jag inte att ni har gått ihop med mest, det har WFE gjort som du kan se som jag skrev längre ner i just den texten :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men var det inte du körde under nicket n**b eller något i den stilen som spelade i stammen som MrR skapade?
 

DeletedUser

Guest
men var det inte du körde under nicket n**b eller något i den stilen som spelade i stammen som MrR skapade?

jag? haha jag spelade med MiT under noskillz ledning i början av v7 stannade kvar körde halvaktivt till min goda vän victim ansåg att jag skulle spela med dom, klart MrM var en noob som jag sa så låg jag i dvala tills jag gick med i G-R
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Nope de har jag inte. :)

@Loriens
Jupp det har jag yttrat mig om, dock skrev jag inte att ni har gått ihop med mest, det har WFE gjort som du kan se som jag skrev längre ner i just den texten :)


ne men jag skrev heller inte att vi hade gått ihop med mest ;), jag sa att ni påstog att vi hade mergat/gått ihop med mera stammar än va ni har :rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
jag? haha jag spelade med MiT under noskillz ledning i början av v7 stannade kvar körde halvaktivt till min goda vän victim ansåg att jag skulle spela med dom, klart MrM var en noob som jag sa så låg jag i dvala tills jag gick med i G-R

nej jag menade black sparks

och på v10:p
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte varför ni fortfarande håller på med detta.. Herregud.

Ska ge er lite info angående v.10 och AAoDs historia som t.om. jag vet om fastän jag inte varit med i så lång tid.

Om vi ska ta början av D-Ps krigshistoria, och då räknar vi bara de lite större krigen. Var ska man börja...

SPQR och deras familjestammar. Det var ett större krig än alla AMs krig innan ni gick på RF.

Sen har vi ju självklart VÄRLDSKRIGET eller "den lilla dispyten" som eran diplomat kallade det, där ni i AM valde att stå utanför och låta världen byggas utan att ni la er i. Mori, Dino, NBnP vs. D-P och RF. De största stammarna i värld 10 som krigade. Mori försvann ganska snabbt, även om Gami hade ganska stor käft här på forumet! :D De höll jämnt mot oss i Dino och förlorade lite mark mot NBnP, stryk fick de däremot inte av NBnP. Det tror jag de som spelade i NBnP kan intyga, det var bara precis innan sommarfreden som NBnP fick lite större övertag. Detta krig pågick väl.. ungefär 4 månader (Mars till Juni). Sen efter nån vecka efter sommarfreden mellan D-P/RF och Dino (vi behövde verkligen återhämta oss! :D) så gick D-P och DomDom ihop och blev AAoD (Kan ju redan nu säga att det Dino och D-P mergen var bestämd innan vi visste om att DomDom skulle merga med dem med, kan ju hämta skypeloggarna mellan våra stammar om ni inte vill tro på det. Men de flesta som har pratat med mig borde veta att jag är ärlig oberoende på om det gynnar mig eller om det går emot mig.) Sen några veckor efteråt gick vi i Dino med i AAoD och NBnP föll.

Sen efteråt så var det väl CbC-Falc kriget höll på i ungefär en vecka. Inte så mycket att säga om det kriget.

Sen kom AM kriget, skulle själv inte räkna med dem till något av de stora krigen. Även om ni verkade tro att det var världskrig även om världskriget var över sen länge :D

And that's about it.


Sen kan jag ju säga att Sparkz har spelat på sitt konto sen denna värld startat, lol.

Något mer ni vill veta så är det bara att ta kontakt med mig. :) Borde ha koll på det mesta.

Så nu kan vi ju droppa denna patetiska diskussion och fortsätta med våra liv utan käbbel. :)
 

DeletedUser

Guest
Damn right you didnt.

:O undras vem som fjäskar för sparkz för och leva en vecka till. :sneaky: j4kob, antingen kan du lira eller så kan du inte. (En bra tw lirare vet när de är över, en sämre tror han fortfarande har en chans. Katade byar går inte och lira vidare med, kanske 3 veckor men tillslut så går det inte längre ^^ )

Sparkz, ta dem bara. Gör slut lidandet för alla istället ;) RF är redan slagna lirare, bara o ta bort dem från kartan nu när ni ändå håller på.

Mergestammen nr 1 vann världen, hurra hurra! :rolleyes:

deenajs, du är typiskt sådan som ger upp efter anfall på dig, sedan kallar du resten av världen fega.. hellre slåss även om det verkar hopplöst, allt kan vända ändå, men att sluta helt och bestämmer sig för att bli barbarer efter 3 dagar är seriöst pinsamt..

se på mig, jag var med i NBnP ändå e jag här, live and kickN, även om ni i AM fegade ur och gömde er ist för att hjälpa oss eller någon annan stam i denna värld..
 

DeletedUser

Guest
deenajs, du är typiskt sådan som ger upp efter anfall på dig, sedan kallar du resten av världen fega.. hellre slåss även om det verkar hopplöst, allt kan vända ändå, men att sluta helt och bestämmer sig för att bli barbarer efter 3 dagar är seriöst pinsamt..

om du bara visste..
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
deenajs, du är typiskt sådan som ger upp efter anfall på dig, sedan kallar du resten av världen fega.. hellre slåss även om det verkar hopplöst, allt kan vända ändå, men att sluta helt och bestämmer sig för att bli barbarer efter 3 dagar är seriöst pinsamt..

se på mig, jag var med i NBnP ändå e jag här, live and kickN, även om ni i AM fegade ur och gömde er ist för att hjälpa oss eller någon annan stam i denna värld..

vi alla bestämde oss för att lämna denna värld pga att vår kära fd ledare Anduran skulle få ett barn :), och han sa att han skitter i Tw och bad oss i stammen att lämna v10 med han :).

Alla vi som är trogna till Anduran och AM visste vad som skulle göras utan frågan... att bli barbs.
Alla vi som har bestämt oss för att bli barbs var som jag sa lojala till Anduran och gjorde allt han sa.

Tycker därför att ni ska sluta klanka ner på oss och säga att vi var fega, medans i själva verket var vi lojala till den som vi respektera allra mest.

ok, det kan tyckas som feghet. Men det var det absolut inte... utan respekt till vår käre vän...

Länge leve Anduran, fd ledare i AM!!!! <3
 

DeletedUser

Guest
Sparkz hade ja fel i de jag sa eller?

AAoD fick stryk av Npnb sen mergar AAoD och npnb ger upp.

Falc får stryk av AAoD (aaod är större)

Kort och gott, ni klarar inte slå en normalstor stam i er egna liga. Shino o dedär, ja va inte ens aktiv då ;)

aa du har fel, jag som var med i NBnP kan säga att vi gav inte upp på det sättet som du vill tro.. folk började sluta redan nån vecka innan Drunk merga med domdom, det var sommar och majoriteten av NBnP spelarna var 30+, dvs familj, mkt jobb...

sedan hade vi GOT*, D-P. WFE, T.E, domdom mot oss, ni hade 1 stam mot er och ni klarade inte ens det, ni sluta spela sedan lipar ni..

sedan att säga att resten av världen är fega, om jag inte minns fel påpekade jag detta innan, ni gömde er när NBnP behövde hjälp, ni gömde er när Falc behövde hjälp och övriga, nu när ni hamnade i klistret så begär ni att resten av världen ska hjälpa er, kan säga som så, hade ni hjälp oss i NBnP då när drunk bara var drunk eller t.om när mergen med domdom kom så hade vi säkert varit dom som hade stått kvar idag.. det går att spekulera hur mkt som helst.. men nu blev framtiden som den är och AAoD är en väldigt duktig stam, märker man också nu när man spelar i den stammen. 2 mergs som var väldigt taktiskt beslut och genomtänkt av black sparkz

samma fakta står ändå kvar, du säger att vi i AAoD är sämst, varför kapitulerade ni då efter 3 dagar? och då ska väl det understrykas att över hälften av vårat off hade inte ens landat, om vi är sämst så spelar det ju ingen roll att vi har mer byar...

dina inläggs diskussioner har ingen stabil grund, du bara kastar massa skit och hoppas på att du prickar en öm punkt, men i själva verket sitter folk och garvar åt dig.. du sitter verkligen och säger "tar er 1on1, och det är på speed" varför spelar du inte bara speed då om du uppenbarligen e värdelös på teamwork i en stam?

varför inte försöka göra motstånd? även om allt verkar hopplöst.. som jag skrev i ett annat inlägg, saker och ting kan vändas, även om vi har fler byar än er så är detta ändå ett taktikspel, hitta svaga länken och kö fullt ös eller fejka svaga länken och gå på den starka för det väntar man sig inte,, eller jobba sig djupt in, ect ect ect...
 

DeletedUser

Guest
vi alla bestämde oss för att lämna denna värld pga att vår kära fd ledare Anduran skulle få ett barn :), och han sa att han skitter i Tw och bad oss i stammen att lämna v10 med han :).

Alla vi som är trogna till Anduran och AM visste vad som skulle göras utan frågan... att bli barbs.
Alla vi som har bestämt oss för att bli barbs var som jag sa lojala till Anduran och gjorde allt han sa.

Tycker därför att ni ska sluta klanka ner på oss och säga att vi var fega, medans i själva verket var vi lojala till den som vi respektera allra mest.

ok, det kan tyckas som feghet. Men det var det absolut inte... utan respekt till vår käre vän...

Länge leve Anduran, fd ledare i AM!!!! <3

varför sitter ni då och klankar ner på att hela v10 är fega samt att AAoD är kassa? inte så genomtänkt lr?
 

L.a.w

New Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att denna tråd numera handlar om allt annat än rykten. = tråkigt

Ryktas att L.a.w springer och tittar till de självuppdaterande kartorna istället.

Ryktas att rofflaren gillar att mobba mig.....(tror det är för att jag är så snygg)

Ryktas att Fatto king gillar norrlänningar.

Ryktas att AAoD lyckats bra i operationen "nuke the world". :cool:
 

DeletedUser

Guest
Snälla henrik, finns annat än att vara bra på Tw. bra att du tar visa i AAoD i 1v1, kommer du vinna pengar på det, nej! Så var allt jag skulle skriva, kan vi hålla oss till vad denna tråd är till för
 

DeletedUser

Guest
Får jag fråga alla AM spelare varför whinar om att AAod mergat till sig första platsen?
Och att dom bara har kommit ditt där dom är idag bara för det?

Men förklara då för mig varför valde DomDom, Dino och Taco att merga med dom istället för er (AM)? måste finnas en bra för klaring?

eller så är det bara så att dom såg att dom i D-P kunde spela mot vissa andra (AM) som bara kunde barbarian adla till sig byar.

Svara på det här ni i AM. skulle vilja vet vad ni anser.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga alla AM spelare varför whinar om att AAod mergat till sig första platsen?
Och att dom bara har kommit ditt där dom är idag bara för det?

Men förklara då för mig varför valde DomDom, Dino och Taco att merga med dom istället för er (AM)? måste finnas en bra för klaring?

eller så är det bara så att dom såg att dom i D-P kunde spela mot vissa andra (AM) som bara kunde barbarian adla till sig byar.

Svara på det här ni i AM. skulle vilja vet vad ni anser.


join or die????? har du hört talas om det xD

join or die gissar jag på att det gällde taco

och mergandet med DomDom, Dino behöver jag inte förklara.
om jag gör det får jag typ 1000 inlägg som säger att jag har fel :p

och vi har inte frågade ingen av dem stammar om dem skulle merga med oss xD.
Ditt inlägg låter till viss del onödig :rolleyes:

Resten fattar jag noll om vad du menar xD,
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
join or die????? har du hört talas om det xD

join or die gissar jag på att det gällde taco

Ditt inlägg låter till viss del onödig :rolleyes:


Join or Die var det ingen som helst fråga om när vi tog in Taco spelarna så det är ett rykte ni själva hittat på.. fråga vilken av det gamla taco spelarna du vill dom kommer bekräfta vad jag nyss sa.

Erat whine är det onödigaste jag någonsin hört.. töntigt är det.. men som sagt det är bara ett rykte :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Henrik med tåg vagnen fylld med AM spelare har svårt att acceptera att dem fick stryk av en merg stam :crybaby:
 
Topp