Rykten på värld 10...

DeletedUser

Guest
kan ha hänt säkert att dem har tatt han ;) nån enstaka gång.
Men nästa gång du försöker att kontra med engelska kom ihåg att fail stavas inte phail ^_^ (Tips)

och du fatto king kör du under ett annat nick här i v 10 lr :confused:, för i mina inks så hitta jag ingen fett unge, oj srry menare fatto king ^^

Försökte inte kontra med engelska.
Phail är ett av många random internet slangord
Och för din information är jag en fet kung
 

DeletedUser

Guest
ryktet säger att sin kanske återvänder till v10 för att stänga lite munnar t.ex loriens mun då sin anser att han behöver läxas upp
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Försökte inte kontra med engelska.
Phail är ett av många random internet slangord
Och för din information är jag en fet kung

ok, nu har jag lärt mig lite av feta kungen då ^^. det tackar jag för.
har aldrig hört phail, men säkert har fetto king spelat nått roligt spel där det bara är en massa små ungar som kan inte stava till fail xD. Men säkert har du hört det nån annan stans ( lr ej xP).
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Zinserius, orginal nick?

Speed är inte samma sak som vanliga världar...Law o co. Är kanske bäst på vanliga men speedvärldar är en helt annan sak.

Sure de finns säkert en eller 2 i hela AAoD som faktiskt har en chans mot mig i speed.

Nog om det.

AAoD må ha krigat massor, låt se här. Nbnp, AAoD skapade merge och dom gick under. Fint krig (ni var påväg och förgöras tills ni merga) Sen låt se mer, aha falc var ju ett fint krig, rofl. Låt se mer, taco? gills det? nejjust ja, merge! AM, just de...De var också skillat av er.

Sen era småkrig ni hade i början som man inte kommer ihåg, ta dem för er själva. De är bara småkrig som ingen kommer ihåg...

Så låt oss se, ja. Dang AAoD värsta krigarstammen. Med övertag på ett par tusen byar så lyckas dem vinna. Ligger dom under lite fåtal byar, inte lika bra.

Spelar det någon större roll om vi i AM hade fortsatt? Vi hade inte fått hjälp, 3 fronter, byarna blir katade.. Om ni är helt allvarliga om att de hade spelat roll så är ni verkligen inte så bra på tw... (säger inte att ja är bäst, men liiite bättre än ett par i Aaod o RF)

v13 så får vi se :) om jag har tid och de är bra settings.
 

DeletedUser

Guest
Zinserius, orginal nick?

Speed är inte samma sak som vanliga världar...Law o co. Är kanske bäst på vanliga men speedvärldar är en helt annan sak.

Sure de finns säkert en eller 2 i hela AAoD som faktiskt har en chans mot mig i speed.

Nog om det.
Håll dig till speed eftersom det är det enda du kaxar om att du är bra på, som du själv säger det är inte som en vanlig värld ;)

AAoD må ha krigat massor, låt se här. Nbnp, AAoD skapade merge och dom gick under. Fint krig (ni var påväg och förgöras tills ni merga) Sen låt se mer, aha falc var ju ett fint krig, rofl. Låt se mer, taco? gills det? nejjust ja, merge! AM, just de...De var också skillat av er. Sen era småkrig ni hade i början som man inte kommer ihåg, ta dem för er själva. De är bara småkrig som ingen kommer ihåg...
Så låt oss se, ja. Dang AAoD värsta krigarstammen. Med övertag på ett par tusen byar så lyckas dem vinna. Ligger dom under lite fåtal byar, inte lika bra. Spelar det någon större roll om vi i AM hade fortsatt? Vi hade inte fått hjälp, 3 fronter, byarna blir katade.. Om ni är helt allvarliga om att de hade spelat roll så är ni verkligen inte så bra på tw... (säger inte att ja är bäst, men liiite bättre än ett par i Aaod o RF) v13 så får vi se :) om jag har tid och de är bra settings.

Haha, märks att du inte har historian om v10 i ditt huvud. Du får nog läsa på en hel del mer för att kunna säga vad som egentligen hänt i v10, för du har nog missat det mesta i den här sagan du skrev. Men klart du vill och alltid kommer skriva ur dina ögon så det låter bra för dig :D

Märks så väl att du är en dålig förlorare, varje gång du skriver så sitter man och skrattar åt dig. ^_^
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Håll dig till speed eftersom det är det enda du kaxar om att du är bra på, som du själv säger det är inte som en vanlig värld ;)



Haha, märks att du inte har historian om v10 i ditt huvud. Du får nog läsa på en hel del mer för att kunna säga vad som egentligen hänt i v10, för du har nog missat det mesta i den här sagan du skrev. Men klart du vill och alltid kommer skriva ur dina ögon så det låter bra för dig :D

Märks så väl att du är en dålig förlorare, varje gång du skriver så sitter man och skrattar åt dig. ^_^


hahahahhahahhhhahahaahahhaa....

Du tror inte att det är tvärt om xD. Fy faan va klock ren....

Jag tror sparkz att du talar reditt mkt om dig sj där xD

Har faktiskt väntat på att du skulle säga det xD.
Där ser man sj att det är du sparkz som inte kan leva med sanningen, att det är du som måste hitta på saker xD.

hahahahahahahahah....

Där sket du i det blå skåpet xD
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tyvärr loriens så har jag koll på vad som hänt i v10 eftersom jag varit med nästan från start (började någon/några dagar efter att världen satt igång) :)

Så om det är någon som vet historian om v10 så är det jag och de som varit med från början.

Så att jag vrider och vänder på saker för att det ska bli rätt enligt mig stämmer inte, jag skriver istället historian efter vad som hänt i världen inte efter vad jag tycker låter bra ;D
 
Senast redigerad av en moderator:

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr loriens så har jag koll på vad som hänt i v10 eftersom jag varit med nästan från start (började någon/några dagar efter att världen satt igång) :)
Så om det är någon som vet historian om v10 så är det jag och de som varit med från början.

Så att jag vrider och vänder på saker för att det ska bli rätt enligt mig stämmer inte, jag skriver istället historian efter vad som hänt i världen inte efter vad jag tycker låter bra ;D

Hehe ne du...

U have forgot V10 rule number one ffs :D ;)
 

DeletedUser

Guest
Det mest patetiska med er i eller ifrån AM är att ni endast säger att jag inte har rätt men inte kan påpeka vad som är fel :D Och även om alla skulle stå på ena sidan älven och säga att ni som whinar från AM har fel så skulle ni ändå stå där och säga "neej vi har rätt" :D

Lägg fram ren fakta på vad jag sagt som inte stämmer istället för att whina om att jag har fel, ser fram emot vad ni har att komma med :)
 

DeletedUser

Guest
Bevisa att JAG har sagt det :) Det är JAG du ska motbevisa inte vad andra har sagt.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sparkz hade ja fel i de jag sa eller?

AAoD fick stryk av Npnb sen mergar AAoD och npnb ger upp.

Falc får stryk av AAoD (aaod är större)

Kort och gott, ni klarar inte slå en normalstor stam i er egna liga. Shino o dedär, ja va inte ens aktiv då ;)
 

DeletedUser

Guest
Sparkz hade ja fel i de jag sa eller?

AAoD fick stryk av Npnb sen mergar AAoD och npnb ger upp.

Falc får stryk av AAoD (aaod är större)
Fast du glömde bort MORI och DINO och NBnP som var emot oss i D-P, så vilka var det som hade övertaget från början :confused: Inte var det vi i alla fall ^_^ Däremot var det vi som slog ut MORI, stod pall emot DINO, men tappade byar mot NBnP som bröt en allians 30 min innan och sen började attackera. Fakta Henrik, FAKTA!

Kort och gott, ni klarar inte slå en normalstor stam i er egna liga. Shino o dedär, ja va inte ens aktiv då ;)
Det jag säger, du har inte koll på v10, ta reda på vad som hänt innan du yttrar dig :)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr loriens så har jag koll på vad som hänt i v10 eftersom jag varit med nästan från start (började någon/några dagar efter att världen satt igång) :)

Så om det är någon som vet historian om v10 så är det jag och de som varit med från början.

Så att jag vrider och vänder på saker för att det ska bli rätt enligt mig stämmer inte, jag skriver istället historian efter vad som hänt i världen inte efter vad jag tycker låter bra ;D

Du körde väl i början av världen med ett annat nick om jag inte har fel?

Jag tror nog att flera skulle ha fortsatt kriga om Anduran inte hade slutat.
skulle ha varit bättre om han lät någon annan ta över kontot.
eller åtminstone inte dra med sig ner hela stammen till barbar
flera spelare slutade PGA det
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp