Rykten i V3

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att det jag sa bara va ett rykte. Ryktas även att vi aldrig va Off Topic utan hela tiden on Topic.
 

DeletedUser

Guest
De ryktet hoppas man stämmer!

Ryktas även att Steph e givmild va gäller prinsessor...
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att V3 står inför en spännande epok med många intressanta fighter mellan syd och norr :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att alla dessa rykten gör en nyfiken på när det ska hända något mer.

All rykten and no war makes Hanse a dull boy..
 

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Danne69Power (Stenhårt nick för övrigt) får DVH på fall genom att inte gå med på förslaget angående Boman79 från MASH. Vet inte vad dem tror händer när MASH inte orkar älta problemet längre och helt plötsligt visar det sig att det är 3 stammar som går på det sk. DVH.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Danne69Power (Stenhårt nick för övrigt) får DVH på fall genom att inte gå med på förslaget angående Boman79 från MASH. Vet inte vad dem tror händer när MASH inte orkar älta problemet längre och helt plötsligt visar det sig att det är 3 stammar som går på det sk. DVH.

3 stammar? nog för att MASH har en del byar men att kalla det för 3 stammar är nog bara ett rykte:)
 

DeletedUser

Guest
du måste säga att det är ett rykte, annars blir det offtopic:)





hörde jag ett rykte om iaf;)

Jag får göra som du geri, skriva rykte flera gånger i samma inlägg så att man har till godo ifall man skulle glömma ordet rykte i ryktestråden. ryktas det i allafall. själv vet jag inte jag lyssnar sällan till rykten. själv ryktar jag sällan men det beror mest på min orationella hästskräck.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Laxen123, du har en del fel i ditt rykte.

förutom att mash skulle vara 3 stammar:)

Det finns inget förslag från mash till danne vad gäller boman så det blir rätt svårt för danne att säga nej till något som inte finns.
sedan blir det lite svårt för MASH att älta ett problem som inte finns.

Allt är såklart rykten du har hört så det stämmer säkert att du hört dom men nu vet du att dom ryktena inte stämde så bra.
 

DeletedUser

Guest
Fast kan man lita på geri? du skrev ganska vilt om att mash och gow krigade för fullt när ni låg i en IAP:p:p
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Wow, ganska mäktigt att V3 fortfarande är igång, och att oldschool spelare klarat sig.
Men jag hört rykten om att ett nytt stam ska uppstå. Ett avslut på V3.
Nån mer som hört nått? :)
 
Topp