Rykten i V3

DeletedUser

Guest
Ryktas också att jag glömde nyårsfreden och råkade besöka lite GoWare... Ryktas också att de var kassa på att laga mat.... :(
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har jag hört värsta ryktet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lord lobo är en bra ledare:eek: Det kan ju inte stämma?!
 

DeletedUser

Guest
De ryktet har jag med hört vem kan sprida en sådan lögn?!

Hörde även att Lobo behöver flera blommor :/ ( Acid )
 

DeletedUser

Guest
hörde ett rykte om att alla spelare över 5 miljoner kommer att bli av med byar, för att jämna ut värld 3
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
jepp det är sant, dom ska jämna ut alla konton så alla kommer ha 100 byar och 1 mille. Ingen adel ska vara kvar på kontona utan det är bara att börja mynta. Skönt för dom som nyss börjat på v3.
 

DeletedUser

Guest
hörde ett rykte att GoW, -ST2-, LCN, MASH, Stribe, Elite, CAF, Corian, HEXA tröttnat på värld 3 och kommer alla att göra en Tjekan! Efter det kommer COW att regera v3 (efter att ha myntat så att fingrarna blöder mot tangentbordet)
 

DeletedUser

Guest
Ska den här tråden vara kvar och inte låsas så får ni se till att ryktena håller sig till spelet och v3 och inte går en massa off topic, för även denna tråd kan gå off topic.
 

DeletedUser

Guest
hörde ett rykte att Gow, -ST2-, LCN, MASH, Stribe, Elite, CAF, Corian, HEXA tröttnat på värld 3 och kommer alla att göra en Tjekan! Efter det kommer COW att regera v3 (efter att ha myntat så att fingrarna blöder mot tangentbordet)


ironisgood var har du fått den sk** infon ifrån?:S


det är inte cow som reagerar v3 det kommer ju vara "hederstammen" till tjekan:) (1 medlemm:) )
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
jag hörde ett rykte nu ikväll på v3 som gäller spelet; MASH ska ervövra världen inatt, dom har lagrat adel så det räcker till alla byar på hela v3:eek:
Nu ber vi alla ryktesvägen att tömma byarna och göra en tjekan så går det fortare för oss att adla sen;)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
jag hörde ett rykte nu ikväll på v3 som gäller spelet; MASH ska ervövra världen inatt, dom har lagrat adel så det räcker till alla byar på hela v3:eek:
Nu ber vi alla ryktesvägen att tömma byarna och göra en tjekan så går det fortare för oss att adla sen;)

Absolut, förbereder mig direkt.
 

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ryktas att noob corian tar in ännu mer GOW/WCW spelare. Ni är i KRIG grabbar det är inte någon rekryteringstävling. Ryktas att jag gärna skulle vilja veta hur ledningen i corian tänker och hur länge hexa går med på deras "flyktingpolitik" om man kan kalla det så.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att det är fler stammar som annamar detta sätt att spela som du påstår laxen..
samt att det ryktas även att laxen har gjort det han själv föraktar så mycket.. tar ett alias som inte finns i spelet ..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
De ryktas att jag har lämnat corian i protest för att min ärkefiende nr 1 numera tillhör corian igen samt för att mina mål i GOW försvinner in i div stammar hela tiden

Danskare
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att noob corian tar in ännu mer GOW/WCW spelare. Ni är i KRIG grabbar det är inte någon rekryteringstävling. Ryktas att jag gärna skulle vilja veta hur ledningen i corian tänker och hur länge hexa går med på deras "flyktingpolitik" om man kan kalla det så.

Ryktas att ledningen i Corian (numera även kallat WCW-C) missat att tänka...
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på att WCW's "grundare" (eller iaf han som "byggde upp wcw") lirar i Corian, så antar jag att den betäckningen inte kommer helt ifrån sanningen? xD
 

DeletedUser

Guest
WCW grundare har slutat för länge sedan. MAs grundare blir adlad
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att boman79 internadlar sig själv.

det ser iaf ut så om man kikar på tw-stats över hans adlingar;)
 

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ryktas att corians omvandling just har börjat och att dem snart kommer döpa om sig och gå med på GOW´s sida när de nyintagna spelarna har fått vila lite. :p
 
Topp