Rykten i V3

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en av Gows soldater fastnade i en springa i min mur men det ända jag sett är ett knippe stjärtgräs. Vem är den skyldige? :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att noob corian tar in ännu mer GOW/WCW spelare. Ni är i KRIG grabbar det är inte någon rekryteringstävling. Ryktas att jag gärna skulle vilja veta hur ledningen i corian tänker och hur länge hexa går med på deras "flyktingpolitik" om man kan kalla det så.

Håller med dig.Sorgligt att se att Corian gått ner sig så hårt som dom har gjort efter Andurans frånfälle.

*saknar Anduran*
 

DeletedUser

Guest
de ryktas om att gow viker sig inom max en månad, om de håller den här takten.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Det är inget rykte, kvillemarauder grundade Marauder stammen (ser någon ett sammanhang i namnen?)
 

DeletedUser

Guest
Men MA är stammen alla mergade in i. Så beror ju helt och hållet hur man ser det.

Nje, såhär var de för att vara exakt.
MA blev intagna i WCW familjen. sen kanske det skedde en omstrukturering, minns inte, bryr mig inte.
Vet bara att WCW sabbade hela vår planering vi hade då.
 

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ryktas att mitt rykte som jag startade tråden med den 1:ste januari

moi sa:
Ryktas att MASH har gått med på en IAP Med GOW på obestämd tid?

Stämmer jäkligt bra överens med MASH erövringar. Senast adlade byn av GOW är av en händelse 31-december 2009.

Lord bobo kan inte längre neka utan det är lika bra att konstatera. Hmm, undra vilka som står på tur nu. Eller råder det en tillfällig vapenvila? Det som fick MASH att säga upp alliansen med STRIBE kanske MASH nu har gjort själva och är lika stora kolsupare?
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att mitt rykte som jag startade tråden med den 1:ste januari



Stämmer jäkligt bra överens med MASH erövringar. Senast adlade byn av GOW är av en händelse 31-december 2009.

Lord bobo kan inte längre neka utan det är lika bra att konstatera. Hmm, undra vilka som står på tur nu. Eller råder det en tillfällig vapenvila? Det som fick MASH att säga upp alliansen med STRIBE kanske MASH nu har gjort själva och är lika stora kolsupare?



Bra att du har koll på läget då vi andra inte har det:)
Jasså är det därför vi sa upp alliansen med STRIBE? hmm fanns det ingen annan anledning? Eller var det flera? Eller har MASH sagt upp alliansen med STRIBE eller inte? Många frågor som far runt som rykten;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att alla stammar skall säga upp alla sina allianser och IAPs och sen kriga mot alla.. Inga fronter, bara "Total WAR" tills döden tar oss alla.


Ryktas även att jag bra fantiserar glatt.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Det går ett rykte på v3 att laxen123 är en bitter utadlad spelare som roar sig med att försöka påverka spelet genom att smyga omkring i det externa forumet;)
 

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
uv-ångeriulfs by (461|172) K14 10,311 efraulf [MASH] uqk123 [GoW-S] 07th Jan 2010 - 16:09:08
Sss (464|390) K34 9,501 BourneJason efraulf [MASH] 07th Jan 2010 - 16:04:23
Sss (461|389) K34 9,440 BourneJason efraulf [MASH] 07th Jan 2010 - 14:58:03
uv-åvlulfs by (463|174) K14 10,311 efraulf [MASH] uqk123 [GoW-S] 07th Jan 2010 - 13:33:21

Ryktas att dem inte har adlat en enda by av GOW sedan 31-12/09, däremot av bourne jason som inte är med i gow och därför inte ingår i avtalet om IAP.

Att GOW har adlat av efraulf skulle ju om möjligt vara att han är en flykting och därför fick "böta" några byar. Varför han skullle det vet jag dock inte då MASH leder kriget och inte skall vara dem som ger bort byar.

Men IAP:en är ett faktum och vi väntar med spänning vilka nästa fiende blir. :) Eller det kanske bara är en tillfällig iap så att ni kan internadla lite i MASH och gow kan tänka på att stärka fronterna?
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Hmmm, vem vet, vem vet :)

Man kanske skulle satsa på att bli deckarförfattare för det verkar som vi skapar väldigt mycket spänning här ;)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Det går ett rykte på v3 att laxen123 skulle ha blivit en framgångsrik ledare då han verkar kunna alla knepen:)
Tyvärr för honom så blev han nollad och stängde av kontot för han pallade inte börja om i rimmen;)

Men det är bara ett rykte.
 

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det går ett rykte på v3 att laxen123 skulle ha blivit en framgångsrik ledare då han verkar kunna alla knepen:)
Tyvärr för honom så blev han nollad och stängde av kontot för han pallade inte börja om i rimmen;)

Men det är bara ett rykte.

Ryktas att laxen aldrig spelat i v3. :) Ryktas även att jag väntar på en finurlig krigsförklaring oavsett vilka ni startar krig mot! Den skall vara bättre än cribba´s.
 
Topp