rs vs set!!

DeletedUser

Guest
Antigen är Taipan ett skämt, eller så är han bara en liten 9 årig Kid :D
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
nepp tillräckligt gammal för att veta vad heder och trohet mot min gammla stam betyder!
@SET
säg till så ska detta fanskap få så jävla möe anfall av brödraskapet att ni kan sitta och sola!
@RS jag kommer efter er nu må era svärd vara slöa som era ord öär dumma!
LÄNGE LEVE SET LÄNGE LEVE TWM-S
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
nepp tillräckligt gammal för att veta vad heder och trohet mot min gammla stam betyder!
@SET
säg till så ska detta fanskap få så jävla möe anfall av brödraskapet att ni kan sitta och sola!
@RS jag kommer efter er nu må era svärd vara slöa som era ord öär dumma!
LÄNGE LEVE SET LÄNGE LEVE TWM-S

Snälla, du mot mig, 1-1? Vore så jävla skoj :D
 

DeletedUser

Guest
nepp tillräckligt gammal för att veta vad heder och trohet mot min gammla stam betyder!
@SET
säg till så ska detta fanskap få så jävla möe anfall av brödraskapet att ni kan sitta och sola!
@RS jag kommer efter er nu må era svärd vara slöa som era ord öär dumma!
LÄNGE LEVE SET LÄNGE LEVE TWM-S

Men inte gammal nog att stava.
 

DeletedUser

Guest
@ SET säg till när ni är redo så rensar vi bort ohyran

Shoot it man, shoot it.

(Eftersom [rs] medlemmarna inte är här för tillfället så för jag ta itu med hans konstiga inlägg istället....).
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Shoot it man, shoot it.

(Eftersom [rs] medlemmarna inte är här för tillfället så för jag ta itu med hans konstiga inlägg istället....).

kallar du mig konstig!
RS kan inte vinna detta vist de har visat att de kan anfalla med de är inte redo för hela världen fler och fler ansluter sig ju mot dem
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror nog 50 stycken skickliga spelare som dem är i RS och eventuellt RAV senare kan stå emot 500 n00bs á la dig.
 
Topp