rs vs set!!

DeletedUser

Guest
man skulle kunna byta namn på denna tråden till set+twm vs rs
 

DeletedUser

Guest
Så har har det gått för [rs] de senaste 48h (antar att ni fortfarande är i krig med tre så jag tog med dem också.)


Side 1:
Tribes: [rs]
Players:

Side 2:
Tribes: SET TWM TRE-Y TRE
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 91
Sida 2: 50
Skillnad: 41

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 69
Sida 2: 2
Skillnad: 67

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 810,624
Sida 2: 246,985
Skillnad: 563,639

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 647,654
Sida 2: 13,979
Skillnad: 633,675

image.php
 

DeletedUser

Guest
Så har har det gått för [rs] de senaste 48h (antar att ni fortfarande är i krig med tre så jag tog med dem också.)

Det är å andra sidan inte samma krig. I så fall skulle man ha med Trinity(TRE):s övriga fiender också. Och deras fiender, och deras fiender, och... :)
 

DeletedUser

Guest
Var troligtvis menat som en statistik över hur många byar [rs] tagit från sina fiender...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: [rs]
Players:

Side 2:
Tribes: SET TWM TWM-S
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 73
Sida 2: 2
Skillnad: 71

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 683,039
Sida 2: 13,979
Skillnad: 669,060

image.php
 

DeletedUser

Guest
ryktet säger att inte rs spelar ett rent spel utan har spioner i sina fiende stammar
 

DeletedUser

Guest
ryktet säger att inte rs spelar ett rent spel utan har spioner i sina fiende stammar

Spelar inte [rs] rent spel ? lilla vännen, de är väl fienderna som inte spelar rent spel gentemot sina medlemmar? om du tänker 2ggr innan du skriver så ser du vilka ord du tappar i meningarna;)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
ryktet säger att inte rs spelar ett rent spel utan har spioner i sina fiende stammar

Haha. Märks att du aldrig spelat i en bra stam.

När man dominerar en värld så märker man hur många i fiendestammarna som vill komma undan genom att ge ut info. I och med att ni är en familjestam kommer ni nog aldrig undan folk som läcker info, så är det iaf på v4, hur dom än gör i NA stammarna så vet vi ändå precis vad dem planerar. Så tyvärr, ni är ganska "fucked" =)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Kanske dags för mig att återkomma SET!
seger skall det bli

fy skäms på dig vendetta trodde jag kunde lita på dig!:(


mot RS vi skall gå vi vikingar från kina
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kanske dags för mig att återkomma SET!
seger skall det bli

fy skäms på dig vendetta trodde jag kunde lita på dig!:(


mot RS vi skall gå vi vikingar från kina

Lol, vikingar från kina? Hahaha, fan va skönt uttryck, bakvänt som inget annat ju :D

Lita på mig? Det kan man väl? Det är väl SET som suger bara, och för att jag skulle kunna bli bättre så vart jag tvungen att gå till en bättre stam :) Samma för BlackFear och NightKnight87 oxå. De 3 största spelarna i SET gick till [rs] om jag inte har fel för mig? Hehe ^^

Nä, SET borde nog merga in i TQON eller nåt om ni inte ska gå till grunden p.g.a spelare som leftar ^^
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Lol, vikingar från kina? Hahaha, fan va skönt uttryck, bakvänt som inget annat ju :D

Lita på mig? Det kan man väl? Det är väl SET som suger bara, och för att jag skulle kunna bli bättre så vart jag tvungen att gå till en bättre stam :) Samma för BlackFear och NightKnight87 oxå. De 3 största spelarna i SET gick till [rs] om jag inte har fel för mig? Hehe ^^

Nä, SET borde nog merga in i TQON eller nåt om ni inte ska gå till grunden p.g.a spelare som leftar ^^

va fan du kunde ju sakt någe!
ja taipan var en tittel från handeln med opium runt kina!
och jag har återupstått med nobel house för att ännu en gång visa vars vägen leder
 
Topp