rs vs set!!

DeletedUser

Guest
ja då har dagen kommit som vi alla har väntat på då set förklarar krig emot rs... set förklarar krig emot rs för att rs har skickat en krigs förklaring till sets ledare och vi tar det som en krigs förklaring då.. så härmed förklarar set krig emot rs!!!!

kötta lugnt och ha så kul!!!!!

rs som skickar krigs förklaring oo.....



Godmiddag!

[rs] ämnar expandera och ni kommer med all sannolikhet att utsättas för attacker och adlingsförsök från våra medlemmar.

En del kallar det expansion, en del för krig, jag vill hur som helst flagga för att våra stammar från och med nu befinner sig i krig med varandra.

Om någon av våra medlemmar uppträder på ett regelvidrigt sätt tar jag tacksamt emot information om detta.

[rs] genom 3udd
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det kommer nog att bli ett jämnt kirg.. -_-'

Hur kommer det sig att du och inte någon ledare i SET skrev denna krigsförklaringen?
 

DeletedUser

Guest
Woho! Kommer det att bli en ny rekord öppning nu, V5?

Raaaaaaaaahr!
 

DeletedUser

Guest
heh

förtillfället så är alla upptagna och vem som helst fick skriva krigs förklaring... så då tog jag på mig ansvaret.. jag tycker ju att krig är ju så roligt älskar krigs filmer rubbet.. ok nu ska vi snacka lite topic här..

sets ledare har så mycket att göra just nu så dom hade inte tid.....
 

DeletedUser

Guest
Då önskar jag er all lycka till, för det kan ni verkligen behöva.
 

DeletedUser

Guest
bye bye SET, ni har tyvärr inte en chans =/ ^^

12-0 de första timmarna..

12 till rs alltså :p
 

DeletedUser

Guest
HMMM... ni får in en krigsförklaring, och förklarar sedan krig själva mot dem?

någon mer än mig som tycker det lät knepigt?

Men iaf.. Heja Set. jag tror starkt på er ;)
 

DeletedUser

Guest
hahahaha

hahahahaha rs ni tror ni tar oss så lätt.. vi har haft ett aktivitets test.. vad jag vet så bara 60 pers är aktiva... hahahahaha ni har säkert tagit byar av dom som inte är aktiva eller dom inaktiva.. alltså vi är 97 stycken i stammen.. och 37 inaktiva... så heh...... en sak till vi var beredda på att rs skulle anfalla oss.... vi hade räcknat med det tillomed... för hallå vi är rank 11 och rs går från stam till stam..... så heh vi hade deffat upp fronterna alltså dom som är aktiva..
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha rs ni tror ni tar oss så lätt.. vi har haft ett aktivitets test.. vad jag vet så bara 60 pers är aktiva... hahahahaha ni har säkert tagit byar av dom som inte är aktiva eller dom inaktiva.. alltså vi är 97 stycken i stammen.. och 37 inaktiva... så heh...... en sak till vi var beredda på att rs skulle anfalla oss.... vi hade räcknat med det tillomed... för hallå vi är rank 11 och rs går från stam till stam..... så heh vi hade deffat upp fronterna alltså dom som är aktiva..

-_-'
Varför har ni inaktiva spelare i stammen?
 

DeletedUser

Guest
hh

ingen aning.. det är konstiga spelare som tror dom får beskydd av att vara med i en stam.. dom tror att assistans kommer automatiskt från stammen om man blir anfallen... dumt...
 

DeletedUser

Guest
Själv tycker jag det är ren idioti att ha med dom//Erreee-SET
 
Topp