Roman Empire mot E.W

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Missförstå mig rätt

Hoppas du missförstår mig rätt nu...

Tror säkerligen ni har mycket stor chans att plocka ut oss ni är ganska så mycket större än så de tvivlar ja inte om ni spelar era kort rätt.

Men verkar som ni försöker få de o låta som om ni kan skicka 100spjutmän o ta våra byar och riktigt så är ju inte fallet. Så...

Säger som dem andra må bästa stammen vinna.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du missförstår mig rätt nu...

Tror säkerligen ni har mycket stor chans att plocka ut oss ni är ganska så mycket större än så de tvivlar ja inte om ni spelar era kort rätt.

Men verkar som ni försöker få de o låta som om ni kan skicka 100spjutmän o ta våra byar och riktigt så är ju inte fallet. Så...

Säger som dem andra må bästa stammen vinna.

Grattis xD
 

DeletedUser

Guest
Snälla batzer inte du med fattar inte vad det är me er från R.E och hålla på o ljuga vart ska de leda?

Statsen "verkar" inte stämma" nehe ok han hittade nog på dem själv?

Och du vilka har jajjamen slagit ut da ? eftersom du säger att 1 spelare har tagit ut 2 av oss så skulle ja vilja veta vilka 2 av "oss" de va han tog ut?

Om du menar "kalimah" o robot village så lämnade han våran stamm o verkade nästintill ge bort byn till jajjamen ja är inte 100% på detta men han lämnade iallafall stammen o nån dag senare hade jajjamen byn så. 1 spelare kanske han möjligtvis har tagit ut då.

Och "skämtstammen" ni är allt för roliga ni i R.E förstår inte riktigt hur ni kan sitta o hota o hota hota snacka snacka snacka men i spelet händer det då ingenting :/

Keep up the good work.




ok han anföll jajja med ty pallt försvar han hade se nlämnade han förmodligen för att han skulle antinge ngå med ien "bra" stam eller för att han trodde jajja skulle skita han för att han inte var e.w vet int men du om vi är så jämnbra bevisa det då istället för att komma med ert självförtroende om att ni inte blir "ägda".

vi kan se hur det ser ut om någon vecka :p
 

DeletedUser

Guest
ok han anföll jajja med ty pallt försvar han hade se nlämnade han förmodligen för att han skulle antinge ngå med ien "bra" stam eller för att han trodde jajja skulle skita han för att han inte var e.w vet int men du om vi är så jämnbra bevisa det då istället för att komma med ert självförtroende om att ni inte blir "ägda".

vi kan se hur det ser ut om någon vecka :p

hmm det där med stavning verkar inte vara din starka sida!

Har inte märkt att vi skulle vara nära att bli ägda!
Vi har goda kontakter och ett väl fungerande assistans system!

Första byn jajjamen tog var eftersom personen i fråga var inaktiv..
Sen hade en person som skulle lägga ner värld 3 bara för att vara snäll skickat alla sina soldater på personen i fråga!
Senare på dagen var han nooblad och Jajjamen hade fått ass!

Jajjamen tog en till by av en person som lämnade vår stam efter att den på eget initiativ anfallit Jajjamen, personen blev senare nooblad men byn togs igen av våra spelare!

Ägda är vi långt ifrån!


Må bäste stam vinna!
 

DeletedUser

Guest
japp må bästa stam vinna, ger upp om denna diskussionen nu...


ps. svenskan är överskattad
 

DeletedUser

Guest
Har tyckt att den här tråden spårat redan från början, ganska onödig egentligen vi vet att ett krig pågår men att lägga upp det här var ju ganska onödigt... :/

Ha ett kul krig ni med!

Från och med nu ser jag helst att endast statestik kommer upp i detta forum!

helst plox! :)
 

DeletedUser

Guest
gammelsmurd är rolig tycker jag. men starkt jobbat av er när ni tog byn, var tillräckligt onykter att ja skicka in mina yxmän som försvar istället för vanliga deff:)
 

DeletedUser

Guest
Ni båda suger - sluta tjaffsa nu.

Något som e komiskt dock är att R.E är rankade 15 medans min stam på 14 pers e på rank 19 ^^
 

DeletedUser

Guest
De senaste har inget med tråden att göra det minsta så nu låser ja den
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp