Roman Empire mot E.W

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
O herregud

Mm kolla du efter den rapporten. "mindre snack me fjollor" haha vart försöker du komma ? Vet du ens innebörden av en "fjolla".

Måste säga att du sänkte nog mer dig själv där mer än du förstår. Att försöka avsluta en änsålänge någorlunda vettig disskution me ett ord som "fjolla" de är ju så man inte vet om man ska börja gråta skratta eller fundera på din ålder.
 

DeletedUser

Guest
Sorry grabbar o gummor men seriöst, smutskasta varandra, hitta på tillkallsnamn med mera..
Är detta verkligen gräddan av moset i dessa bägge stammar?

Trist att behöva läsa fjolla och lilla du med mera.Sköt det snyggare gd@mnit.

Edit. Snygg räddning dock på fjolla Jajjamen!
 
Senast redigerad av en moderator:

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Sorry grabbar o gummor men seriöst, smutskasta varandra, hitta på tillkallsnamn med mera..
Är detta verkligen gräddan av moset i dessa bägge stammar?

Trist att behöva läsa fjolla och lilla du med mera.Sköt det snyggare gd@mnit.

Edit. Snygg räddning dock på fjolla Jajjamen!



räddning vet jag väll inte om det var? jag kallar mina adelsmän för fjollor =)
 

DeletedUser

Guest
Så, nu är ni 5 mot mig, jag har ändå lyckats ta en by av er. En av era spelare hoppade av stammen eftersom hela hans arme dog(och tror han kan komma undan ändå).

Ni har faktiskt lyckats adla någon by av oss, dock max 500p? jäjä, karkari fick ett brev som han borde skickat till ledarna. Ni vet vad som gäller, inatt ryker det några byar till. Samt snart har vår anfallskordinator fått klart sin order om att ta ett gäng byar ihop med alla medlemmar med.

Ni vet som sagt vad som gäller:)
 

DeletedUser

Guest
roligt att se när jajja tar en ny by från dom hela tiden, kör på bara du har hela e.w tagen om några dagar;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1: E.W

Side 2: R.E

Timeframe: Forever

Total conquers:
Side 1: 27
Side 2: 34
Difference: 7

Total conquers against opposite side:
Side 1: 2
Side 2: 1
Difference: 1

Points value of total conquers:
Side 1: 16,562
Side 2: 33,424
Difference: 16,862

Points value of total conquers against opposite side:
Side 1: 756
Side 2: 3,182
Difference: 2,426

Export to public forums


Side 1: E.W

Side 2: R.E

Timeframe: Forever

Total conquers:

Side 1: 27
Side 2: 34
Difference: 7

image.php


Total conquers against opposite side:

Side 1: 2
Side 2: 1
Difference: 1

image.php


Points value of total conquers:

Side 1: 16,562
Side 2: 33,424
Difference: 16,862

image.php


Points value of total conquers against opposite side:

Side 1: 756
Side 2: 3,182
Difference: 2,426

image.php


E.W leder
 

DeletedUser

Guest
R.E tycks bara massbjuda in folk när man undersöker lite närmare, har en by bredvid några R.E spelare. Lycka till E.W , står på er sida, blev adlad en gång i värld 1 av R.E , så lite arg är jag på dem än :)
 

DeletedUser

Guest
om vi nu tycks massinbjuda folk, vf är vi så överlägsna mot e.w då?

+ statsen på conqers och det verkar inte stämma då vi har 3 k i conqer men jajja har tagit över det själv?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
om vi nu tycks massinbjuda folk, vf är vi så överlägsna mot e.w då?

+ statsen på conqers och det verkar inte stämma då vi har 3 k i conqer men jajja har tagit över det själv?

Jag tror att de är så överlägsna tack vare medlems antalet
 

DeletedUser

Guest
nä vi är överlägsna dom för att vi har rutinerade och aktiva spelare
 

DeletedUser

Guest

ok, eftersom ni tycks vara hjärntvättade om att vi inte "leker" med skämt stammen e.w så förklara hur 1 av våra spelare kan ta 2 byar av e.w där det finns över 5 byar från de nstammen nära?

och sen inte att prata om e.ws skämtanfall, synd bara att vissa ligger för långt ikfrån e.w annars hade kriget redan varit slut.


ps. kan någon göra en ordentlig "stats" över övertagna byar och så:p
 

DeletedUser

Guest
ok, eftersom ni tycks vara hjärntvättade om att vi inte "leker" med skämt stammen e.w så förklara hur 1 av våra spelare kan ta 2 byar av e.w där det finns över 5 byar från de nstammen nära?

och sen inte att prata om e.ws skämtanfall, synd bara att vissa ligger för långt ikfrån e.w annars hade kriget redan varit slut.


ps. kan någon göra en ordentlig "stats" över övertagna byar och så:p

Jag vet inte vad R.E har tagit över , jag är inte med i E.W. Meningslöst att fortsätta diskussionen. låt bäste stam vinna! :)
 

DeletedUser

Guest
Snälla batzer

Snälla batzer inte du med fattar inte vad det är me er från R.E och hålla på o ljuga vart ska de leda?

Statsen "verkar" inte stämma" nehe ok han hittade nog på dem själv?

Och du vilka har jajjamen slagit ut da ? eftersom du säger att 1 spelare har tagit ut 2 av oss så skulle ja vilja veta vilka 2 av "oss" de va han tog ut?

Om du menar "kalimah" o robot village så lämnade han våran stamm o verkade nästintill ge bort byn till jajjamen ja är inte 100% på detta men han lämnade iallafall stammen o nån dag senare hade jajjamen byn så. 1 spelare kanske han möjligtvis har tagit ut då.

Och "skämtstammen" ni är allt för roliga ni i R.E förstår inte riktigt hur ni kan sitta o hota o hota hota snacka snacka snacka men i spelet händer det då ingenting :/

Keep up the good work.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp