Roman Empire mot E.W

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ave,

Från och med gårdagen så har trupper från spelare i E.W stormat in mot mina byar, det var gränsen för oss och nu förklarar vi öppet krig mot stammen. De har kommit med falska anklagelser om att vi farmar dem utan att de kan visa upp rapporter och spelarna i fråga har sagt att de är oskyldiga till anklagelserna. Vi har fört konversationer med deras ledare och de vet egentligen inte riktigt vad som har hänt tror jag, då de kommer med några falska påståenden och anklagelser, dock är gränsen nådd och vi kan inte bara sitta tillbaka och kolla längre.

Kl 12.00 igår middag så började ett flertal spelare anfalla mig och försöka ta över mina byar, spelarna i fråga kommer jag lägga ut här så de kan be om förlåtelse / nåd innan klockan 18.00 idag.

Spelarna i fråga är:
kalimaah
Armfelt
gammelsmurf
MangeMange
Karikari

(och även lyckades dom inte ens ta en by? kanske inte ska ha så höga förhoppningar på kriget ändå)

Det är er vi kommer gå på med fulla trupper först, när vi gjort det så kommer vi skicka ut ett brev till resterade medlemmar och låta dem få nåd ifall de vill gå ur deras sönderrivna stam och leva i fred.

Ber er gärna vässa spjuten och ge oss en god kamp för det blir roligare så.


Ave Caesar
 

DeletedUser

Guest
Jag tvivlar inte en sekund på att vi inte kommer att gå med vinst, men i vilket fall hoppas jag på en intressant strid , utan några fulknep.
Förövrigt är det R.E's första officiella krig i den här världen, så vi får hoppas på en bra start!
 

DeletedUser

Guest
*kollar lite rankning*
*kollar med källor*
:rolleyes:


Lycka till killar:rolleyes::rolleyes:

edit: och tjejer om ni har några:p
 

DeletedUser

Guest
Haha kan nog dra in en copypaste på deras vackra anfall :/ fast vore väldigt elakt och förudmjukande. Menmen låt se hur det blir nu. Klockan är snart 18, ser att dom börjat pumpa ut deff så troligen blir det krig mot dem med fulla muggar, får se hur dom ser på sakerna när klockan slår 18 :/
 

DeletedUser

Guest
Deras svar på detta var fler inkommande anfall, hoppas dom skickar med ett stort drös med gubbar så det svider ännu mer.

(hoppas även ni skickar defftrupper som anfallstyrka som ni har en tendens att göra)
 

DeletedUser

Guest
just nu är det 3 stora krig

1. X3M VS HRE
2. CCCP VS MTB, MTBE, IMST-E
3. R.E VS E.W
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Roman Empire visa nu vad ni går för!
 

DeletedUser

Guest
Haha konverserat??? :O

Den du anfallit tidigare var Karikari, vi skrev alldrig nånting om farmat!
Det här blir bara roligare och roligare

Anfallare: 13lack
By: Village_ (516|507) K55

Kvantitet: 0 0 190 0 0 501 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 190 0 0 501 0 0 0 0 0 0

Inte mycket att vara rädd för!

Varför du lyckades ha kvar din by var för att alla som skulle anfalla inte gjorde det dirr utan inte var vid datorn! :p
har nergjort 5 små fjuttiga attacker redan!
 

DeletedUser

Guest
Så mycket skitsnack från en o samma person.

Jajjamen de ja tycker först o främst är roligast är ju endå att du skriver "och inga fula knep" sen lägger du in en tråd på forumet där du försöker klanka ner på anfallen som kom på dig "dem kunde inte ens ta 1 by" är det något du ska vara så lessen över eller kanske snarare glad?".

Iallafall så vet både du och jag att du från första början anföll din granne karikari ett x antal gånger och du vet även lika bra som mig att du fick brev där vi förklarade att nödvändiga åtgärder skulle vidtas om du fortsatt och anfalla honom.

Det kom ju även upp från din egen stamm där dem frågade dig om varför du fortsatt anfalla.

Så att du säger att vi kommer me falska anklagelser är ju bara alldeles för kul o se att du säger. Tro du verkligen att vi skulle välja 1 person från R.E som är större än oss atm. Anfalla han sen bara komma på något så dumt som att du skulle ha "farmat" oss?

Nedu okey att de är krig de är bara kul imo men att du sitter och ljuger o klankar ner på E.W på ett forum som detta är väl endå riktigt fult gjort imo.

Änsålänge är det bara tomma hot och en hel del lögner ganska patetiskt.

Over And Out / Lyrran
 

DeletedUser

Guest
Lyrran lilla du, jag skickade en spejj mot kakarkkari eller vad han heter för någon vecka sedan, efter det skickade jag inget :)


13lack var lite ute och seglade när han skickade det anfallet, dock var det iaf utan defftrupper som ni verkar ha som offensiv =/.

Men kör till, ni kommer inte med falska anklagelser, vem i min stam undrar varför jag anföll honom? vill veta, inte sett ett piss om det någonstans :)

Det ni sagt som inte stämmer från this moment:
Ni säger att jag kontinuerligt har skickat anfall mot karakari. Det är fel, skickade en spej när vi låg på 1500p.
Ni säger att spelare i min stam har undrat varför jag anfaller, det är rätt fel det med.

Men vi har med vidtagit åtgärder och snart kommer det ske, bli inte rädda för oss. Vi vet inte hur man spelar tribalwars, men vi anfaller i alla fall inte med spjutmän i hundratal xD





EDIT: Åfasen, vi kanske vet hur man spelar tribalwars ändå=/
 

DeletedUser

Guest
jadu jajjamen

Jadu "lilla" vännen nu är det ju tyvärr så att ja inte kan bevisa på något sett men gammelsmurf pratade med Rena tidigt på v3 och fick som svar att han/hon skulle snacka me dig om det.

Och hur kan du ens sitta o säga att du inte attackerade karikari med mer än spejjare? Inte direkt så att vi är beredda o starta ett krig p.ga att medlemm blir spejjad...

Mm vissa av oss skickade en hel del defensiva trupper när dem attackerade dig det är helt korrekt men du ska nog inte säga allt för mycket med tanke på att era anfall innehåller änsålänge till 80% svärdmän o spejjare.

Ni har säkert vidtagit vad ni behöver vidta men för framtiden så stå för vad du gör o stå sedan ditt kast.

Nu så less talking and more nobling.

P.s Lycka till
 

DeletedUser

Guest
Lyrran, sant jag skickade före min sista spejj ett anfall mot honom, ska kolla om jag har kvar rapporten för det var ett bra tag sen :)

Och jepp, mindre snack med fjollor.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp