RL & ARV förklarar krig mot NATO-stammarna

DeletedUser

Guest
Lite stats från början respektive stam:


Side 1:
Tribes: ARV
Players:

Side 2:
Tribes: NATO NATO-A PBT AT
Players: kingen 12

Timeframe: 14/06/2010 18:00:00till27/06/2010 18:14:55

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 139
Sida 2: 6
Skillnad: 133

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,115,387
Sida 2: 41,816
Skillnad: 1,073,571

chart




Side 1:
Tribes: RL
Players:

Side 2:
Tribes: NATO NATO-A PBT AT
Players: kingen 12

Timeframe: 14/06/2010 18:00:00till27/06/2010 18:14:55

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 118
Sida 2: 1
Skillnad: 117

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 986,287
Sida 2: 9,835
Skillnad: 976,452

chart



-----------------------------------------------------------------------------------------------------
 

DeletedUser

Guest
Slåss för det MoX-T slogs för!

Slåss mot feghet och lögner!

Slåss i underläge såväl som överläge!

Slåss för överlevnad och tro!

Slåss för symbolik och maktskifte!

Slåss för stolthet och historia!


Vår insats, om än liten, har i varje fall förstärkt denna rörelse!

Från uppifrån och ner... :)

Vad slåss ni för?

Feghet och lögner? vill ha ett svar på detta hemskt gärna :D

Underläge såväl som överläge? Hade ni inte haft adelsförbudet hade det kanske sett annorlunda ut LOL :awsm:

överlevnad och tro? överlevnaden gick till spillo och ni har ju diktatorskap i NATO, fast tror nog eftersom ni döpt er till Mox-T, Kycklingarna

symbolik och maktskifte? För det så försöker ni sno nåns annans namn, lol nubs :D

stolthet och historia? Stolthet har ni ingen då ledarskapet inte har respekt för sina medlemmar...historian blir nationen som blev kallat tjuvar, lögnare och kycklingar

Insats? Vilken satans insats, ni har fortfarande inte anfallit dom som startat krig mot er, och nej varken AN ATWM CORE IM** har startat krig mot er...
 

DeletedUser

Guest
Spelare som byter stam har vi koll på, alla spelare som var med i NATO från den dag vi förklarade krig kommer vi följa upp så länge vi känner för det.

^^

Själv tycker jag bara det är bra desperat att byta namn på stammen men inte på loggan, om det skulle vara en förvirringstaktik.

//Evandar
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
Får jag fråga var kommer PBT in i det hela?

Och du som sa att IM** inte hade förklarat krig mot NATO det har ni visst jag har pratat med raghor och han sa det. Så säg inte så mycket innan du vet vet allt!
 

DeletedUser

Guest
Får jag fråga var kommer PBT in i det hela?

Och du som sa att IM** inte hade förklarat krig mot NATO det har ni visst jag har pratat med raghor och han sa det. Så säg inte så mycket innan du vet vet allt!

Dementeras. De finns inget i vår brevväxling som säger att vi har förklarat krig mot er!
Bevis finns i form av sparade originalbrev!
 

DeletedUser

Guest
Får jag fråga var kommer PBT in i det hela?

Och du som sa att IM** inte hade förklarat krig mot NATO det har ni visst jag har pratat med raghor och han sa det. Så säg inte så mycket innan du vet vet allt!

PBT Har milo.milo i sin stam dvs flykting och dom valde att INTE slänga ut honom så då är dom alla med på den listan klart då de ska med på statsen.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ARV RL
Players:

Side 2:
Tribes: NATO-A MoX-T PBT AT FFL
Players: kingen 12

Timeframe: 14/06/2010 18:00:00till05/07/2010 15:58:08

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 300
Sida 2: 8
Skillnad: 292

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,439,778
Sida 2: 60,825
Skillnad: 2,378,953

chart
 

DeletedUser

Guest

Haha! Lätt bästa TAGEN vid en sammanslagning! Haha!

Det finns ytterligare en härlig TAG, KLANT, en stam som jag tidigare haft samarbete med när jag var medlem i VV.

På stamforumet stod det något i stil med: "Jasså, så vi är allians med KLANT? Låter ju oroväckande!".

Och det var fantastiskt kul!

Det som är kul med LARV är ju att det mesta vi har stött på är just larv, inget motstånd, så det är ju larv vi möter. Tyvärr.

//Evandar
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Möter ni något motstånd ännu RL & ARV?

Konstigt nog verkar före detta nato inte förstå att det var ni som startade krig mot dem, utan IM** för det går hett till vid oss. =D

/ God slakt!
 

DeletedUser

Guest
Nej dom startar ju krig mot allt o alla istället vad det verkar..
Får la se om de blir ändring!
 
Topp