RL & ARV förklarar krig mot NATO-stammarna

DeletedUser

Guest
”Från sina vapen
ej vike en man
på fältet ett enda fjät,
ty ovisst är att veta,
när ute på vägen
spjutets spets kan tarvas.”
– Ur Hávamál.

Krigsförklaring

Dimridån ligga tät, yxor slipas, katapulthjul knarra. Vinden vina i granars topp. Soldaters klirrande rustningar ljuda genom skog och mark. Riddarna från RL och ARV gå ut i krig. Mål är att säkra position och expandera.

Den stam som ligga i vägen är NATO som tagit mer och mer plats i K42, K32 etc. Detta ha väckt ilska bland RL och ARV. Nu gå dessa två stammar ihop för att återta det som rättmätigt är vårt!

Vi i RL och ARV förklarar krig med stammen NATO och dess akademi NATO-A!

Krigssignalen från våra trumpeter ljuder måndagen den 14 juni kl.18.00.

Starka hälsningar


Zilla – Ledare av ARV
Evandar – Ledare av RL
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
woohoo! Starta krig på sin födelsedag, hallelujah :D

Yxorna är slipade, adelsmännen påklädda och redo att marschera!
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
Ni är välkomna. Men ni tror att ni inte kommer få motstånd va? Vill även säga att vi har inte tagit mer och mer plats i k32 och k42. För vi adlar inte där.
 

DeletedUser

Guest
Fint, vi kommer på kaffe! ^^

Det som står i krigsförklaringen är mer krussiduller, och ska göra det lite mer stilfullt. Läs det fetmarkerade istället, det är det som är det viktiga.

//Evandar
 

DeletedUser

Guest
säg vad ni vill :p


Stamrankning för kontinent 32

Rank Stamnamn Poäng Byar
1 ARV 5,79 Mio. 635
2 RL 1,41 Mio. 138
3 MMDA 1,38 Mio. 136
4 NATO 1,35 Mio. 152

Stamrankning för kontinent 42

Rank Stamnamn Poäng Byar
1 Core 18,87 Mio. 1.936
2 RL 11,02 Mio. 1.172
3 NATO 1,15 Mio. 122

HUZZA

// Dannewhy - ARV ;)
 

DeletedUser

Guest
Crap ja missade starten :(

AJA Hej va de går!

Dags att sparka fram tjockisarna!
 

DeletedUser

Guest
Glöm nu inte alla att lägga upp stats...:) Men jag antar att de första anfallen inte har träffat än så det får vänta lite...
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att detta e ett stort hopp tar det nog 48-72 timmar tills adeln hinner trilla in.
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
ojoj här skickas det PM hit o dit från NATO medlemmar. Hur är det med moralen egentligen? ;)
 

Fangblade

Member
Reaktionspoäng
0
Fick nyligen spionera i RL:s stam. RL bjöd in XXX från NATO konstigt nog! Och RL ska vara en seriös stam, bjuder in medlemmar från den stam man krigar mot!

XXX hade varit medlem i RL i några timmar!!!! utan att bli kickad trots att han var från NATO och XXX lät mig vara hans KÖ, då låg RL:s forum fritt framför mig och jag kunde se vad de hade skrivit.

Tycker att det här är ytterligare en sak som borde få RL att sluta kriga med NATO innan de blir piskade av min långa piska än en gång! :awsm:

Fortsätter RL såhär kommer det att gå illa, någon oönskad storstam kanske blandar sig i då de inser att RL är ett svagt byte...


Först efter att jag skrev i RL:s forum som KÖ åt XXX om att jag spionerade på dem så blev XXX kickad.
 

DeletedUser

Guest
Kan ni ta detta som trevligt istället, lite osjyst att vi sett fram mot detta medans ni bara mobbar oss :(. not cool:(
 
Topp