RL & ARV förklarar krig mot NATO-stammarna

DeletedUser

Guest
ja det är lätt att snacka.. men det är svårare att backa upp orden.. vad hjälper det att spionera om man inte utnyttjar infon till fullo??
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
the party don't start til' I walk in (8)

Frågan är om det är värt och sitta uppe o vänta på dom?
 

DeletedUser

Guest
Fangblade: Jag tycker du ska sluta upp med att hacka XXX konto. Den mailkonversation som finns är helt klart värd att skicka vidare till TW-Crew.

Fult spel är inte det bästa sättet att växa sig starka. Jag undrar verkligen om ni får med er den där stammen ni pratar om, som jag såklart vet vilken det är.

RL är starka och vi kommer möta goda krigare på ett hedersamt sätt. Vad ni i NATO gör, det är upp till er, ett gott tips är att inte smutsa ner sig för mycket, det ser inte fint ut.

//Evandar
 

DeletedUser

Guest
Håller helt med Evander.

Förresten när kommer era offensiver ? Ikväll ? inatt ? det har iaf gått ungefär 18h sen krigsförklaringen och statsen lyder 14-1 till RL + ARV.


Side 1:
Tribes: RL ARV
Players:

Side 2:
Tribes: NATO NATO-A
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 1
Skillnad: 14

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 99,815
Sida 2: 9,835
Skillnad: 89,980

chart
 

DeletedUser

Guest
P3kkl, hur går det? Vi slaktar era byar rätt friskt just nu. Adeln har knappt börjat rulla än, men era byar är rätt mosade. Snart har vi städat upp i K33/32. Hoppas att du inte känner dig svag i knäna sedan när vi börjar rulla upp mot er front.

Ha en bra dag.

Mvh,
Emme
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste berömma NATO oxå för deras helgrymma offensiv! Hela offensiven är osynlig, vi sitter och undrar om vi har blivit gamla o senila som inte har märkt något av den.
Säkert bara en tidsfråga tills våra byar håller på och försvinna också ;)
 

DeletedUser

Guest
Skall bli intressant och väldigt roligt att se vad de har att komma med! :)

Jag hoppas faktiskt att de har ett ess i rockärmen, för detta suger. ;)

Nej, nu låter vi yxorna tala, vi ses på fältet.

/ emme
 
Topp