RL & ARV förklarar krig mot NATO-stammarna

DeletedUser

Guest
Hmmm.... "tänker ut förklaring"... "det tar jag".

Vi valde att släppa många byar då vi tycktes se avsaknad av; moral, empati och erfarenhet.


Kan också tillägga att era ord är förkastliga och att IAP betyder AP för er. :D

Ska i alla fall bli roligt att se när ni blir uppslukade av andra stammar.

Så ni släpper byar för att höja moralen...LOL

Med tanke på hur världen ser ut är det mkt möjligt att ARV e ett mål för ngn stam men det tar vi som en ära för att ses som ett hot, vi såg er som ett hot och expanderingsområde men nu e det mer som bb byar än....än...ja, ngt som det inte ens finns ord för -.-''.
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Nato, fokusera på ARV och RL. inte IM** byar, ge era vackra motståndare en fight istället. ;D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.... "tänker ut förklaring"... "det tar jag".

Vi valde att släppa många byar då vi tycktes se avsaknad av; moral, empati och erfarenhet.


Kan också tillägga att era ord är förkastliga och att 1.IAP betyder AP för er. :D

Ska i alla fall bli roligt att se 2.när ni blir uppslukade av andra stammar.

1. Jag antar du ej menar oss då och att vi skulle haft en IAP med er? isf är du väldigt missinformerad ARV har endast IAP/ ALLY med stammar som är värda de och inte med halva världen.

2. Uppslukade av andra stammar är något som förmodligen väldigt många kommer bli men när det sker ja de beros ju på hur man sköter sina kort/ kontakter och huruvida du kan kriga eller inte..

Vår filosofi är att så länge vi är kvar gör vi det bästa utav situationen Vare sej vi heter ARV eller Forna A.S.S. Eller PRM6 så kommer vi kämpa tills glöden försvinner vilket den ej kommer göra på oerhört lång tid.



En utav De bästa måste sägas som vi i ARV gjort är Den diplomatiska förbindelsen vi startat med RL hur skoj är de inte att ha en stam så aktiv o så pass skickliga som dessa dammer o herrar vid sin sida kämpandes och planerandes sjukt kul har vi hela tiden :p

AN/ATWM´s offensiv mot er ja skulle tro den inte är så värst stor jag men feel free o ta för er säger jag bara så länge ni tar "däruppe" så ;)

Core´s offensiv vadå har ni 2-3 spelare mot er därifrån? Då har dom la fått upp ögonen lite dom med och tröttnat ;) ( Rosberg verkar vara sjukt på G iaf ;) )


Du snackar om moral etc hur ska dina medlemmar kunna ha Moral gentemot en stam som inte bryr sej ett dugg om sina medlemmar och desto mera rår om sitt eget skinn? Hade jag varit i en sådan stam som verkar först nu få motstånd mot sej så hade jag lämnat för längesedan.. Sammanhålning är A o O för oss alla från TH till Ninjorna..

Erfarenhet tja jag sj har spelat x antal år men jag är långt ifrån fullärd och lär väl aldrig bli heller :eek: varenda dag lär man sej något nytt iaf..


Nåja! du har säkert rätt ARV o dess fränder blir kanske uppslukade imorgon vem vet men vi lägger oss inte ner o dör för de isåfall nej vi fortsätter ha skoj och retar gallfeber på nageln tillsammans och höjer varandras moral!

Fight on friends!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ARV RL
Players:

Side 2:
Tribes: NATO NATO-A
Players:

Timeframe: 14/06/2010 18:00:00till24/06/2010 10:42:58

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 214
Sida 2: 5
Skillnad: 209

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,772,922
Sida 2: 33,715
Skillnad: 1,739,207

chart
 

DeletedUser

Guest
Kan också tillägga att era ord är förkastliga och att IAP betyder AP för er. :D

Ska i alla fall bli roligt att se när ni blir uppslukade av andra stammar.

Detta berör inte ARV utan oss i RL, och det fanns inte någon IAP mellan RL och NATO. Dock fanns det en IAP när ni var TCO-A, bytte namn till TEG, och ny förhandling genomfördes om IAP. Sen bytte ni namn igen till NATO, då fanns inte någon förhandling om IAP, så n i måst ha satt upp den själva.

Varje gång en stam byter namn, anser jag, att det bör förhandlas om IAP/ally, man kan inte bara komma och tro att en gammal IAP-förhandling kan gälla efter ett namnbyte och stamihopslagningar etc.

Visst, vi kommer säkerligen gå i krig mot andra stammar, det är ju spelets mening, och det gör vi med heder och stolthet.

Sen, en fråga. Hur lyckas ni få på er alla dessa stammar? Det är duktigt gjort?! Visst, ni tog in gamla MoX-T och då får man AN/ATWM på sig, men Core och er ally IM-stammarna(som troligtvis inte är ally längre)?

Jag säger, det är duktigt gjort från er sida! Att bli hatad så kan inte ha varit lätt att skapa!

Lycka till!

//Evandar
 

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
Detta berör inte ARV utan oss i RL, och det fanns inte någon IAP mellan RL och NATO. Dock fanns det en IAP när ni var TCO-A, bytte namn till TEG, och ny förhandling genomfördes om IAP. Sen bytte ni namn igen till NATO, då fanns inte någon förhandling om IAP, så n i måst ha satt upp den själva.

Varje gång en stam byter namn, anser jag, att det bör förhandlas om IAP/ally, man kan inte bara komma och tro att en gammal IAP-förhandling kan gälla efter ett namnbyte och stamihopslagningar etc.

Visst, vi kommer säkerligen gå i krig mot andra stammar, det är ju spelets mening, och det gör vi med heder och stolthet.

Sen, en fråga. Hur lyckas ni få på er alla dessa stammar? Det är duktigt gjort?! Visst, ni tog in gamla MoX-T och då får man AN/ATWM på sig, men Core och er ally IM-stammarna(som troligtvis inte är ally längre)?

Jag säger, det är duktigt gjort från er sida! Att bli hatad så kan inte ha varit lätt att skapa!

Lycka till!

//Evandar

Kan bekräfta att vi varken har iap eller allians med denna stam längre!
 

DeletedUser

Guest
Ja, ja gmisstänkte det, och förstod, när de började anfalla er utan förvarning...

//Evandar
 

DeletedUser

Guest
Hehe, när man skall kolla på OBF:en så kommer ARV upp istället för NATO och tvärtom :)
 

DeletedUser

Guest
*SUCK*

IM** backa nu VI vill ha motstånd.

Hoppas då de kommer..


Side 1:
Tribes: ARV RL
Players:

Side 2:
Tribes: NATO NATO-A
Players:

Timeframe: 14/06/2010 18:00:00till25/06/2010 13:31:47

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 224
Sida 2: 5
Skillnad: 219

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,843,159
Sida 2: 33,715
Skillnad: 1,809,444

chart
 

chrille81

New Member
Reaktionspoäng
0
IM** konstigt att vi skickar trupper på er när ni har startat krig?

Har vi?Vart är den krigsförklaringen då?Skulle vi ha gjort det så skulle ni ha märkt det samt att den krigsförklaringen skulle ligga på detta forum vilket jag inte kan se??Dessutom så har vi fullt upp med core,s yxor o annat skit så tänk efter lite nu!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ARV RL
Players:

Side 2:
Tribes: AT PBT NATO NATO-A
Players: kingen 12

Timeframe: 14/06/2010 18:00:00till26/06/2010 12:37:47

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 250
Sida 2: 7
Skillnad: 243

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,038,123
Sida 2: 51,651
Skillnad: 1,986,472

chart
 

DeletedUser

Guest
Oavsett hur många gånger ni byter stam eller annat p3kkl o andra så kommer ni vara jagade så varför byter ni hela tiden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja, det är tydligt det!

Någon heder har de inte! Står inte upp till sina egna stamkamrater!

Akta er för att ingå något med den här stammen, för de kommer inte hjälpa till, mer stjälpa till...

//Evandar
 
Topp