Risen vs Swcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Oj! Vad random att Risen startar krig mot Swcw, sedan flyr halva stammen till KILT. Många krigshärjade spelare ni tagit in nu KILT!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Branny gillar dig med.... klagade inte på språket menade att jag inte fattade vad du menade, men det förklarade du ju nu....


jide får mig att tänka på flera sånger faktiskt.
1. Vem är väl jag o vem är du.......
2. Vem kan man lita på.......

Å ena sidan skriver du här fast du har slutat, å andra sidan har du övergett dina medlemmar o aktivt flytt till annan stam. Spännande fråga jide? Vem utsåg du till ledare när du hastade iväg.........????

Sedan dyker reliken från denna världen upp som på beställning, reliken som gav upp, och hånar oss i tråden som handlar om kriget mellan Risen och Swcw. Hmmmm kan det finnas ett samband tro.... *L*

Ja vi vet ju redan svaret på denna kluriga fråga.....någon annan som kan sy ihopa ledtrådarna och gissa rätt... vem kör jides konto alltså?
 

DeletedUser

Guest
Branny gillar dig med.... klagade inte på språket menade att jag inte fattade vad du menade, men det förklarade du ju nu....


jide får mig att tänka på flera sånger faktiskt.
1. Vem är väl jag o vem är du.......
2. Vem kan man lita på.......

Å ena sidan skriver du här fast du har slutat, å andra sidan har du övergett dina medlemmar o aktivt flytt till annan stam. Spännande fråga jide? Vem utsåg du till ledare när du hastade iväg.........????

Sedan dyker reliken från denna världen upp som på beställning, reliken som gav upp, och hånar oss i tråden som handlar om kriget mellan Risen och Swcw. Hmmmm kan det finnas ett samband tro.... *L*

Ja vi vet ju redan svaret på denna kluriga fråga.....någon annan som kan sy ihopa ledtrådarna och gissa rätt... vem kör jides konto alltså?

Undrar jag också.
 

DeletedUser

Guest
Vart tog dom små puffarna vägen?

Eftersom denna tråd snart går mot sitt slut måste jag bara få lufta mig lite. Är faktiskt grymt besviken på de f.d ledarna i Risen. Ledarna där har varit med att starta två krig mot oss. Samma taktik om och om igen. Det som är tråkigt är den fula taktiken:

Uttnyttja sina stamkamrater...Hetsa dom i krig...inte hjälpa till och styra upp..inte deffa upp...ledarna ser till att internadla upp sig så dom blir feta...när kriget sedan håller på att förloras...då dumpar dom stammen på random spelare och går vidare som inget hänt ...så börjar allt om igen...BMX...Risen....JA vad händer nu? ....KILT? Vi får väl se...Men egoismen hos vissa spelare gör mig så besviken...snacka om att hänga ut sina egna. Vad som än händer framöver så hoppas jag att ni spelare som blev svikna i Risen...och ni var många...hoppas ni får eran hämnd på dem som svek er!

Kriget är ju dock inte helt över förren någon förklarat sig som förlorare..men vet inte om detta kommer ske i detta fall.


avslutningsvis skulle jag bara vilja säga att Swc:pw Rockar så fett, och med det vill jag inte vara självgod...utan att en stam med bättre sammanhållning...och positiv attityd mellan medlemmar har jag sällan skådat.


Länge leve Swcw:p

hipp hipp...
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Fuck it. Jag svek ngn random, know I need to go and cut myself.

Vad börjar om igen ? :)

Edit: Det är väl inte du som ska skriva att du är besviken? :p Ni har la fått som ni vill ? :) När jag hör från en risenspelare att de är besvikna på stammen så bryr jag mig, vem är du att säga det liksom ;) Vilken skada har du tagit av ledarnas agerande? :)
 

DeletedUser

Guest
Visst..har fått som jag vill med kriget, men har ju empati med dem som blev svikna,..vet ju själv hur jag hade reagerat om jag var medlem i Risen. Kan i vilket fall tycka, och det är min fulla rätt, att man inte gör så mot sina stammedlemmar, vare sig de är mina fiender eller inte, att du reagerar som du gör visar bara på att du kategoriserar dig som en av dom som gör som passar er bäst...lite lojalitet...stort ego.
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Att jag svarar beror ju på att jag är en av dem som lämnade. :) och att du skriver att demkänner
sig svikna kan jag verkligen inte förstå varför :) Om dem känner sig det kan dem själv skriva det här. Lägg inte orden i munnen på dem :)
 

DeletedUser

Guest
detta tröttar verkligen ut en ? *zzz* bara jag som känner det?

Detta är fortfarande en tråd som handlar om kriget mellan Risen och Swcw så varför du är här är ju en gåta särskilt som det inte tillför något i sak...

Niiikkooooo en av värld 5s meste flyktingar förstår inte om man reagerar på att ens fiender råkar illa ut. Har man nån form av empati och rättvisetänkande med sig så klart man reagerar.

För vår del handlar det om heder, att ledare under brinnande krig överger sina spelare är ju inte bara fegt utan för oss totalt främmande, men så tycker ju alla krigare o sportsmän...

Först startar man krig o tvingar med sina spelare som får ställa upp, sedan när nederlaget är ett faktum så sticker man med svansen mellan benen....

Det är verkligen lågt om något även om detta bara är ett spel....

Heder åt de i Risen som fortfarande sprattlar, Ni har mer råg i ryggen än alla de tillsammans som övergav Er.

Er respekterar Vi de andra tja vad säger man utan att bli bannad.........
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
Men du tompa, K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............................


*L*

vad säger man om dig utan att bli bannad :)
 

DeletedUser

Guest
Men du tompa, K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............................


*L*

vad säger man om dig utan att bli bannad :)

Säg som det är du niikooo bara att du är stum av beundran över din fadersförebild...bara släpp lös de där känslorna som du har bara så blir det bra o ingen blir bannad...hehe
 

DeletedUser

Guest
ja handla om risen och swcw va ? tkr det har skrivits bra mkt om KILT i denna ?:) och ja massa gnäll personer emellan passar väl bättre hem i pm än här? Här är väl för det mesta stammen i stora hela som ska va i fokus?:)

Fick en varning för vad jag skrivit. Men anser dock att halva gänget som skrivit i denna tråd borde vara bannade isåfall ( : *pusspuss*
 

DeletedUser

Guest
Att jag svarar beror ju på att jag är en av dem som lämnade. och att du skriver att demkänner
sig svikna kan jag verkligen inte förstå varför Om dem känner sig det kan dem själv skriva det här. Lägg inte orden i munnen på dem


Tyvärr Niikoo vet både du och jag att de flesta som känner sig så är inte personer som hänger här eller kanske inte ens hittar hit. Det är personer som kanske behöver lära sig nått om detta spel. Som inte behöver bli utnyttjade av sina egna för egen vinnings skull. Som sagt har det visat sig i Risen att när det hettat till så försvinner ledningen mystiskt, likt tidigare. Har jag fel i det då?:rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Utan at vetta mycket om Risen det kan faktist vara så at det kanske inte var så många som blev "utnyttjade" och inte mycket at kämpa för... Hur många var riktigt aktiva ? Kan tänka mig at det inte var så många efter några veckors krig....

Det är ofta så det går till. Aktiviteten i stammen på förlorar sidan brukar går ner snabbt. För dem som är kvar så finns det inte så många alternativ. Kämpa till det sista som OTG-caB och Tompa tycker man skall göra heller försöka överleva på ngt sett.

Kanske inte det roligast för SWCW som hoppades på många grattis byar men många aktiva i Risen valde at inte läga sig och dö heller kämpa i sin ensamhet. Jag kan lätt förstår at man helst inte vill adlad till 0 om man gillar spelet och har lagt mycket tid och försöker hitta en anna lösning.... Survival instinct.
 

DeletedUser

Guest
Absolut...Du har ju massa poänger där...aktiviteten bland annat. Men har ju pratat med gamla risenspelare, flera dessutom. De uttrycker samma sak. Ledarna har ju inte varit särskilt duktiga på att samla spelarna, på att få alla att dra åt samma håll. De lovades mycket i början..men sen föll det. Sen är det ju bara att addera (plussa för er som är dåliga på matte) ett och ett. Om samma sak hände med bmx, och med risen, ja då kan man börja se ett mönster. Sen har du ju även rätt i survival instinct..., det blir ju bara typiskt att när en hel stam faller efter att ha förlorat ett krig, så är det en eller två spelare som ökar sjukt mycket i poäng, och dessa råkar sitta i ledningen. varför? jo för att de har koll på allt, inaktiva spelare för internadling osv...all info, är man en bra ledare då, ja då delar man med sig med de som fortfarande är aktiva...kämpar med stammen till slutet. Men inte här inte.
 

DeletedUser

Guest
Fair enough, du kan mycket väl har rätt. Bara at gratulera för segern :)
 

nikk0

Member
Reaktionspoäng
0
plz, berätta vad som hände med b m x :) om det är samma sak med risen blir jag förvånad kan jag lova !:)
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Skulle väl kalla det för merg mellan Risen och B M X.
Detta som händer nu är bara riktigt fegt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp