Risen vs Swcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Side 1:
Tribes: Risen
Players:

Side 2:
Tribes: Swcw
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 30
Sida 2: 49
Skillnad: 19

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 25
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 243,619
Sida 2: 344,912
Skillnad: 101,293

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 199,109
Sida 2: 222,979
Skillnad: 23,870

image.php
 

DeletedUser

Guest
måste ha fått fel intryck av swcw.. det är ganska bra jobbat det där med tanke på att ni inte startade det !
dock så var det väl ganska väntat så ni var väl förberedda.
 

wallarn

Member
Reaktionspoäng
15
japp kan man säga :D ganska roligt för Risen måste ha planerat länge och deffat fronterna och ändå leder vi :D
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
jojo vi planera jättelänge ;) och ni hade ingen spion alls ^^ är också lite förvånad över att ni lyckats ta byar ändå ;) trodde ni bara hade deff o adla barbarians.

Ett jämt krig hittils, äntligen rör V5 på sig igen!
 

DeletedUser

Guest
jojo vi planera jättelänge ;) och ni hade ingen spion alls ^^ är också lite förvånad över att ni lyckats ta byar ändå ;) trodde ni bara hade deff o adla barbarians.

Ett jämt krig hittils, äntligen rör V5 på sig igen!

Jepp. en fördom mindre bevisad.
 

DeletedUser

Guest
Har förutsättningarna att bli ett roligt krig detta! Lets stiga in OB listan!
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
haha jo men timeframen visar 48 senaste timmarna.... Borde inte ni fokusera på oss? :( ni har ju adlat 14 byar som varit barbarians :,( Är vi inte tillräckligt bra för att ni ska gå fullt ut mot oss och stanna upp i ert barbarian adlande? :( vissa byar kanske ni tog innan kriget men... men... 19 :,(
 

DeletedUser

Guest
Statestiken var ju ganska jämn :p både kul och inte.

Men man kan knappast säga att nån stam inte var beredd. Båda stammarna kände till att den andra stammen planerade på att attackera den andre. Jag tror att swcw var först med att attackera, men att Risen skickade en krigsförklaring lite symboliskt efteråt. Ingen vits egentligen, men för formens skull.
 

smekiiz

New Member
Reaktionspoäng
0
detta blir ett skojj och jämt krig.. nu blir det livat på v5 som varit segt hitils:p
 

DeletedUser

Guest
Jag tror inte vi var först att attackera, det var ni i risen som var det.

Trevligt med krig, kan bli kul detta.

men nu ska jag gå å äta det blir ris till middag:]
 

DeletedUser

Guest
Statestiken var ju ganska jämn :p både kul och inte.

Men man kan knappast säga att nån stam inte var beredd. Båda stammarna kände till att den andra stammen planerade på att attackera den andre. Jag tror att swcw var först med att attackera, men att Risen skickade en krigsförklaring lite symboliskt efteråt. Ingen vits egentligen, men för formens skull.

Fel. vi visste att attacker skulle landa. vad jag vet så kom jides krigsförklaring runt 17:00-tiden. och att folket från er började att attackera då. ni började defakto =)
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
yaaay ;D bara det att vi skickade krigsförklaring och fick en tid vi fick börja attackera ^^ och det var senare emot kvällen :)

Men ja spelar väl inte så stor roll, oförberedda borde ni inte varit iaf. ;) orkar inte bråka med er xD låter yxan avgöra fallet.
 

DeletedUser

Guest
Självklart. ville inte vara någon retpelle.

Dom avgörande slagen kommer ju ske på fältet. givetvis! :)
 

DeletedUser

Guest
"Köttigt" krig detta med två stora stammar på en o samma kontinent!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp