Risen vs Swcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Var ett j*vla tjafs om 1on1.. Dom om några har ju missat poängen med detta spelet.
 

DeletedUser

Guest
Tjena igen kära vänner. Har ett uppehåll härifrån men självklart blir man sjuk då och har tid att kolla in här..

La märke till en grej att tompa62 anklagas för att inte vara duktig på att ta byar.. jag kan ju säga såhär, jag har snckat med tompa en del under detta krigets gång och jag tror att tompa kan vara en av dem som tagit mest byar i hela kriget.

I övrigt skrattar jag högt för mig själv här framför datorn åt vissa riktiga stollar som skrivit här :)
 

DeletedUser

Guest
Tjena igen kära vänner. Har ett uppehåll härifrån men självklart blir man sjuk då och har tid att kolla in här..

La märke till en grej att tompa62 anklagas för att inte vara duktig på att ta byar.. jag kan ju säga såhär, jag har snckat med tompa en del under detta krigets gång och jag tror att tompa kan vara en av dem som tagit mest byar i hela kriget.

I övrigt skrattar jag högt för mig själv här framför datorn åt vissa riktiga stollar som skrivit här :)

som jag?? jag är en riktig stolle =)

men för att inte gå OFT så frågar jag om ingen kan lägga upp bystatistik för den senaste veckan??
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Swcw
Players:

Side 2:
Tribes: Risen
Players: Skarloc

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 42
Sida 2: 6
Skillnad: 36

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 389,531
Sida 2: 57,097
Skillnad: 332,434

image.php
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Branny Branny skrattar bäst som skrattar sist, finns ju en gyllene regel bland dem som är riktigt erfarna o som spelat detta spelet länge att respektera en motståndare som bevisligen haft framgångar.

Det visar på kvaliteé. Det ni o era bundsförvanter gjort i denna tråden är att hitta på den ena ursäkten efter den andra för att skyla över ert Fiasko.

Det kan ju alla se o läsa i denna tråden......

LOL. Det där tänker jag inte ens svara på xD tycker du är rolig :)

Kritik kan man ta om den är befogad, men vad kan ni kritisera egentligen, att ni startade ett krig som Ni förlorar, att vi lyckats väl i kriget. Du menar väl inte att det du o de andra skriver är kritik, uppfattas nog dessvärre som gnäll.

Ser på statsen att risen har i princip förlorat kriget ja, och dom startade det? Ja. Var ni förbereda på det? Ja. Oavsett om det var krigsförklaring eller ej så hittades en spion i vår stam om jag minns rätt.

Nja, ni gillar att adla inaktiva spelare, vilket är viktigt såklart! But dont brag so much about it, dom är ju ändå inaktiva?
Du har iof. inte gjorte Tompa, du har varit duktig du talar själv om respekt för sina motspelare, tyvärr har inte alla i swcw följt dit exempel och visat respekten heller.

Och att risen startar krig med många inaktiva var väl dumt, men tror att vi trodde att det var mer aktiva spelare än det var.... Long time ago, my mind is not clear.

Och gnäll är i alla fall det värsta jag vet både här o IRL. Ta det för vad det är istället, ett spel, you win some and you loose some... big deal...

Förlåt, har inte så mycket att gnälla om IRL :(

Du skriver att ingen i Risen fått några stora förluster av Swcw, lite svårt att fatta din svenska där men hur menar du då?

Ingen av dom som skriver här, i den här tråden, från RISEN har fått några större förluster skrev jag ;) har jag för mej iaf. var det jag menade iaf.

Skriver ofta sent på natten tycker du gnäller lite när du klagar på min svenska, den brukar vara utomordentlig :( förlåt om du inte förstod.... jag försöker bättra mej :)
 

branny

Member
Reaktionspoäng
0
Tjena igen kära vänner. Har ett uppehåll härifrån men självklart blir man sjuk då och har tid att kolla in här..

La märke till en grej att tompa62 anklagas för att inte vara duktig på att ta byar.. jag kan ju säga såhär, jag har snckat med tompa en del under detta krigets gång och jag tror att tompa kan vara en av dem som tagit mest byar i hela kriget.

I övrigt skrattar jag högt för mig själv här framför datorn åt vissa riktiga stollar som skrivit här :)

Vi är alla stollar som ens är här :D
 

DeletedUser

Guest
Vilket är ett annat ord för att KILT vill ha bråk med Swcw. inget annat.
 

DeletedUser

Guest
Ja, med 5 risen spelare över til KILT så ser det ut som det ^^ Men det är ju endel kvar i Risen endå.
 
Senast redigerad av en moderator:

jide

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag vill återigen fastställa för alla som inte orkade läsa mitt långa medelande att jag har slutat spela och gett bort mitt konto :)

Sen en sak, varför skulle jag anfallit spelare som låg långt bort? För de första kräver de mycket mer planering, för de andra vill man ha en så tät klunga som möjligt?

Sen hade ja som sagt tröttnat på detta spelet ganska mkt =P sming märkte säkert detta även dom andra som låg runt mig. Jag anföll inte mycket i slutet och var nog inte så jobbig att ha som granne =P sen lyckades även sming ta tillbaka en by ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp