Rate the player...

länstyrelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Cpt Kick4ss Von Batman

Poäng - 5/10 Ser okej ut just nu, tror dock på snabb förbättring

Profil - 9/10 Batman ser stabilt ut! Fin video också ;)

Utmärkelser - 10/10 Ser bra ut, farmat bra!

OBA - 10/10 högt som tusan, fast vet inte hur bra det egentligen är :confused:

OBF - 1/10 Knappt något.

Position - 8/10 Ser ut att ligga bra till i förhållande till barbs osv. Ser inga direkta hot.

Rykte - 7/10 Har en känsla av vem detta är, men är inte 100% :)

Stam - 8/10 Känns som en rutinerad stam med många fejknicks, mkt intressant framöver

Framtiden - Är alldeles för tidigt för att säga något om framtiden, mycket kommer förmodligen hända - men det är klart du har en chans att hamna i topp ;)

Overall - 7/10 Jag kommer följa dig och se vad som händer, just nu verkar allt helt godkänt !

Rate: Länstyrelsen
 

DeletedUser

Guest
Länstyrelsen

Poäng - 0/10 Varför rate en med 164 p :confused:

Profil - 10/10 Fin enhörning ;)

Utmärkelser - Döljda :cool:

OBA - 1/10 0

OBF - 1/10 0

Position - 4/10 Ute på en kant med långt ifrån farligheter.

Rykte - 2/10 Lär vara ett fejk acc men vet inte vem du är.

Stam - 3/10 Håller din poäng level och bor runt dig.

Framtiden - 5/10 Farma mycket och du kan bygga ditt kloster på kanten men långt kvar till toppen.

Overall - 3/10 Ligger bra till om du kör off. Mycket byar att farma troligtvis ensam att farma dom.

Rate: Barbadlarn O_O
 

DeletedUser

Guest
Barbadlarn

Poäng - 9/10 fjärde plats, fina byar ;)

Profil - 4/10 trokig :( men berättar iaf vem som spelar där

Utmärkelser - Döljda...

OBA - 7/10 köttat bra top 10
OBF - 6/10 fått några anfall på sig och sånt är ju inte roligt D:


Position - 6/10 Dåligt med bra adelsmål men bra farmplats (Y)

Rykte - 8/10 älskar dig också gullet <3

Stam - 10/10 Fin stam där :* <3

Framtiden - 9/10 om spelarna orkar spela till slutet så ser det bra ut :D

Overall - 9/10 Bra stam, bra ställe fina poäng :)

Rate: The Löööve Expert :*<3
 

DeletedUser

Guest
rate : Kärleksexperten
Poäng - 9/10 tvåa i världen, bra :)

Profil - 5/10 inget speciellt

Utmärkelser - 9/10 allt man ska ha, looks good

OBA - 3/10 ungefär lika mycket som mig vilket inte är så bra ;)

OBF - 5/10 fått några anfall på sig, men du verkar ha klarat det^^


Position - 7/10 en hel del halvstora byar som du kommer kunna ta, bra plats!

Rykte - 8/10 sett dig här ett antal gånger

Stam - 7/10 ni ser starka ut just nu

Framtiden - 9/10 är du aktiv och har en stam bakom dig så ser de fint ut :)


Rate: Nybörjaren
 

DeletedUser

Guest
Nybörjaren

Poäng - 6/10 2.5k, det är en bra början! Började 23 juni så du har kämpat på!

Profil - 2/10 Nån text som jag inte fattar och bilden var inte nått skoj heller. Meh.

Presterat - 5/10 Både bra med OBA och OBF, låter som du har varit aktiv och lekt runt lite. För tidigt att säga ifall du har presterat massor.

Utmärkelser - 6/10 10k byar, farmat millen, vart aggresiv. 14 Utmärkelser. The basics för en/två aktiv(a) spelare. Jag tror dock du inte har så mycket trupper eftersom du hade akademi vid 1974p. För tidigt!

OBA - 5/10 8.3k, låter som småattacker och betyder att du börjat dominera området.

OBF - 5/10 4.8k, mycket för sådan liten by. Låter som du har retat upp för många och nu vill de ha sin hämnd. Fått backup av stammen? Detta visar att du har attackerat många men du är inte speciellt skräckinjagande.

Position - 7/10 Du dominerar ditt 13x13, inte många som växer lika snabbt som du. Ut farmsynpunkt ser det bra ut, många go farms samt barbbyar. Adelsynpunkt ser ut som du får adla en småtting och växa själv. :(

Rykte - 1/10 Aldrig sett dig förut, kanske fejknick kanske inte. Du kanske är nybörjare (heh).

Stam - 2/10 Du har svårt och välja stam ser jag, kanske du har hittat rätt. Chef, rank 34, inga som har lämnat. Sorry tror inte på denna stammen, jag tror ni är mer här för att ha kul än för att segra.

Framtiden - Nope. Good luck have fun, while it lasts.

Rate: Lindbergan
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lindbergan

Poäng 8/10 2.9k, inte det bästa men helt klart godkänt :)

Profil 10/10, älskar iron man och det citatet du har är klockrent.. en stark 10 ;)

Presterat 7/10 Du har bra poäng, farmat bra och en bra OB.. Får se hur din andra by blir, kan tänka mig att du skaffar tåg då du inte har någon att adla på bra avstånd.

Utmärkelser 7/10 Det vanliga, köttat bra!

OBA 10/10 20k, och det verkar inte ha saktat ner dig! Bra jobbat.

OBF 10/10 Inget, vilket är optimalt jue ;)

Position 4/10 Bra farm område.. Men få adelsmål, de stora som ligger vid dig är med i din stam.

Rykte 0/10 Aldrig hört talas om dig!

Stam 7/10 ni ligger i ett kluster vid mig, ser starkt ut o jag får nog akta mig i framtiden :p

Framtiden - Du kommer hålla ett tag in i världen, längre om du orkar! Du har en säker position utan hot!

Rate : nybörjaren :p
 

DeletedUser

Guest
Heinz W. Hindenburg

Poäng - 9/10 8.6k, rank 10. Good!

Profil - 2/10 Näää, jobbar ni på SJ eller?

Presterat - 9/10 17k OBA, 2k OBF, Väntade länge innan ni tog 2:a-byn och byggde upp er först. Det kommer att betala sig!

Utmärkelser - 8/10 En Plundrare Guld... ja det ska man väl ha med co-spelare. Starka prestationer överlag.

OBA - 9/10 17k, Har rensat friskt omkring sig. Gjort det som behövts för att växa fint!

OBF - 8/10 2k, Har inte behövt försvara sig så mycket eftersom du varit bland de största hela tiden.

Position - 7/10 Ok läge. Inga "stora" runt omkring och kan fortsätta att växa i lugn och ro. Lite dåligt med adlingsobjekt, lär få långadla en del.

Rykte - 5/10 fejknick och co-spelare. Ryktet kommer med denna världen?

Stam - 5/10 Efter mycket soloåkning joinade ni Asynja, vilket är en ok stam med samlat läge runt mittenpartiet.

Framtiden - 7/10 Tycker att den persoliga framtiden ligger på en 9:a, stammen drar ner ratingen till en 7:a

Rate: Bearclaw
 
Reaktionspoäng
0
Bearclaw

Poäng - 5/10 Lite över 3 k är bra om man har 1 by, dock så har du 2... För tidigt byggd akademi

Profil - 9/10 Gillar björnar så du får en 9:a

Presterat - 5/10 Du har inte farmat 10 k byar eller 1 mille resurser så du får en 5:a

Utmärkelser - 6/10 Helt okej

OBA - 3/10 För lite med tanke på dina poäng

OBF - 3/10 1,7 inte så mycket men kan ha gjort mycket skada för dig

Position - 4/10 Mycket stora spelare som jag tror kommer adla dig

Rykte - 0/10 Aldrig hört namnet

Stam - 3/10 Tror inte på denna stammen, Du har mest poäng

Framtiden - 1/10 Det är 1/10 att du inte kommer bli adlad

Rate: SummerOfDoom
 

DeletedUser

Guest
SummerOfDoom


Poäng - 8/10, du ligger top10 och har erövrat 4 nya byar. Kan du hålla samma tempo i fortsättningen är frågan ..

Profil - 2/10 står inte så mycket mer än "I'm awesome" i det finstilta. Ganska Mainstream ;D

Presterat - 10/10, du var först till 10k och har några goa milstolpar, Well Done :)

Utmärkelser - 10/10 Well, med tanke på att du är rank 1 när det gäller utmärkelser och har fått det mesta är det bara att ta av sig hatten och buga.

OBA - 7/10 med tanke på att du har högre OBA-rank än vad du har i den poängbaserade rankingen. Sånt är kul att se, Kör hårt.

OBF - 4/10 bra mycket lägre än din OBA, men det kan också bero på att de i din omgivning enbart har "fegis-Yxmän" som hellre stannar hemma innanför sin egna trygga mur ;)

Position - 8/10, precis mitt i smeten, ett litet kluster samt 2 byar som är lite därifrån för att bilda nya kluster. Heller inte helt och hållet omgiven utav stammisar som förhindrar tillväxten.

Rykte - 5/10 Vill inte påstå att jag känner till något direkt rykte om dig. Tror inte jag har spelat varken med eller emot dig tidigare :)

Stam - 10/10, Ja med tanke på att ni har legat rank 1 sedan starten finns det väl absolut ingenting att klaga på. Bra jobbat och framförallt en hel del klasspelare. Frågan är om ni kan reda ut dehär ryktet angående gangbang innan det eskalerar.

Rate: Gustaf Vasa
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gustaf Vasa

Poäng - 3/10 450 poäng är inte mycket att hänga i granen. Men man får väl kolla när du började (16 juli) och bedöma därefter. I och med det, rätt bra jobbat ändå.

Profil - 2/10 Inte den roligaste. Regards Yoren ;-)

Utmärkelser - 5/10 Godkänt för din poäng.

OBA - 4/10 Högre OBA-rank än poäng-rank :)

OBF - 0/10 Inte blivit anfallen, vilket dock är positivt.

Position - 6/10 Ute i rimmen. Många spelarbyar och en del konkurrens om barbarbyarna. Det blir vad du gör det till!

Rykte - 0/10 Vet ej.

Framtid/Stam - 2/10 5 medlemmar. Kommer få konkurrens i det området och tror inte ni klarar av att vara 5 pers där. Men vad vet jag, lycka till :)

Rate: Yoren
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Yoren

Poäng - 7/10 Inte för mycket, inte för litet, exakt så man vill ligga till.

Profil - 0/10 Orkar inte läsa :awsm:

Utmärkelser - 10/10 1mille farmat och 10k byar, finns väl inget annat som behöver uppnås ännu..

OBA - 10/10 Köttat mycket? :awsm:

OBF - 2/10 vad ska man säga? inget speciellt?

Position - 0/10 Rätt värdelös

Rykte - 0/10 vet inte vem du är

Framtid/Stam - 5/10 Du har visat att du kan allt grundläggande på att adla och bygga en by, vet ej om du kan hålla i detta med tanke på din position. Kan inte riktigt ge ett svar på detta så sätter 5/10.

Rate: Funeral of udieucry
 

DeletedUser

Guest
Funeral of udieucry

Poäng: 8/10

Profil: 2/10 kunde vart bättre o kanske liter mer? xd

Utmärkelser - 10/10 1x Dagens anfallare Du köttar för mycket :p.

OBA 9/10 kunde ha vart lite bättre ;)

OBF: 9/10

Position: 10/10 väldigt bra faktiskt, du ligger bra till med många bra byar.

Framtid/stam: well jag vet inte hur det kommer gå i kriget några planerar emot er men får hoppas att det går bra du får 8/10 tror faktiskt att ni kommer krossa världen :p

Rate: ribre
 

DeletedUser

Guest
Poäng 6/10 bra för när du startade :)

Profil 1/10 en yxa..

Utmärkelser 2/10 dåligt för din poäng, 100 plundrade byar o ingen mille.. Utöver det godkänt.

OBA 4/10 7k, det är helt okej o visar på att du försökt rensa ut det du kan av ditt område.. Men kanske kostat en del trupper?

OBA ?/10

Position 5/10 kan gå lite hur som helst. Om u växer snabbt kan du ta någon medelby, men tror inte att du hinner innan du blir adlad:/

Stam 4/10 ser ganska mainstream ut, få medlemmar lågt poängsnitt.. Tror att ni Splittras om inte adlade i framtiden.

Framtid 3/10 du kan hålla i ett tag, men känner att befälhavaren som ligger vid dig lite bestämmer hur lång tid.

Rare : nybörjaren
 

DeletedUser

Guest
Ribre


Poäng - 7/10 1600p på 4 veckor är väl helt ok

Profil - 2/10, finns de ens någon profil?

Presterat - 3/10 med tanke på att du inte ens farmat 10k byar på en månad är de ganska uselt..

Utmärkelser - 5/10 ungefär som ovanstående, men bara för att du slaktat något "unikt monster" så får du en 5a ;D

OBA - 8/10 eftersom du ligger högre i oba än poäng ranken. Well done, that's how it's played!

OBF - 2/10 OBF'en var väl inte så mycket för världen direkt :)

Position - 1/10 jag skulle säga att den är ganska röten, men tanke på att det är dåligt med byar som är adlingsbara, sjukt mycket tråkiga barbs vilket resulterar i dålig action och även några spelare ifrån RoS där... Lycka till :)

Rykte - 5/10 har ingen aning direkt..

Stam - 4/10 ser inte ut att vara något vidare, vet inte om de sitter några fejknickare där. Men OBA'n är överlag rätt låg, flera låga spelare och ser inte ut att vara så slagkraftigt, men jag har haft fel förut =)

Framtiden - 3/10 Jag hade sökt mig österut ifall jag var du, skaffat mig ett nytt kluster. För det är antingen barbarer eller att försöka störta stammar som är bra mycket större än eran. Vad för sorts spelare du är kommer utgöra framtiden ganska ordentligt =)


Rate: Gustaf Vasa
 

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng - 5/10 700p på 2 veckor är väl okey men inget o skryta med.

Profil - 2/10 vanlig liten tråkig text som finns.

Presterat - 2/10 finns inte mycket o bedömma här.

Utmärkelser - 4/10 Iaf 1k byar farmade är ju ngt^^

OBA - 6/10 Ser endå helt okey ut för en 700p spelare :)

OBF - 8/10 Ingen OBF, precis så man vill ha de i början :D

Position - 6/10 Ligger ute i rimmen, borde kunna växa ganska fritt, dock kanske inga fina byar att plocka.

Rykte - 0/10 Aldrig hört talas om dig.

Stam - 2/10 Kommer aldrig hålla ;) Men får 2 poäng pågrund av namnet <3

Framtiden -1/10 Good luck.



Rate: Walter White
 

DeletedUser

Guest
Walter White

Poäng: 6/10 Helt okej med tanke på startdatum!
Profil: 4/10 Bättre än inget :rolleyes:
Utmärkelser: 8/10 Allt det man vill ha efter 3 veckor, dock skulle jag vilja se att du använder katas mer ;)
OBA: 7/10 Gott med tanke på poängen!
OBF: 3/10 Hade gärna fått vara mindre, OBF är aldrig bra i början!
Position: 8/10 Riktigt bra! Gott om barbs och småspelare att farma, samt några bra adlingsmål.
Rykte: 10/10 :cool:
Stam: 7/10 Några väldigt kända namn, men resten av stammen tvivlar jag en aning på..
Framtiden: 8/10 Om du tar rätt beslut kommer du långt!

Rate: Sir Äppelpaj
 

DeletedUser

Guest
Sir äppelpaj

Poäng 6/10 Helt okej

Profil ?/10 ingen:/

Utmärkelser 5/10 Inget speciellt, du har det man ska ha. :)

OBA 10/10 Go OBA, fortsätt o kötta, ser ut som att du har god koll på området.

OBF ?/10 ingen, grymt. Du har kontroll på området verkar det som!

Position 7/10 Bra, inte överdrivet nära din stam, så du har plats att växa. Finns fina adlingsmål och bra farmmöjligheter.

Rykte 2/10 sett dig någon enstaka gång men inget mer.

Stam 8/10 kommer bli intressant att följa er <3

Presterat/framtid 7/10 Det har gått bra för dig hittills och du kan gå mycket längre. Finns några halvstora byar runt dig som kan orsaka problem men tror du grejar det utan problem;)

rate : nybörjaren
 
Reaktionspoäng
0
nybörjaren

Poäng: 6,6/10Verkar helt OK för att vara nybörjare dvs

Profil: 4/10 What is a Noob? Bättre är min egen

Utmärkelser: 4/10 öka takten lite nu

OBA du får en 6/10 mest för att du har högre poäng rank än OB rank

OBF: 5/10 (kvalificerad gissning att jag inom en snar framtid kommer flyga förbi de flesta här

Position: 7/10 farma på lite snabbare så blir det nog bra. Du har utrymme att farma och växa på.

Rykte: X/10 vad vet jag som ny här i spelet

Stam: 7/10 kanske en 8.. få men starka

Presterat/framtid.... humm kan tyvärr inte säga mycket här då jag är ny



OB Rank: 87.(17,646 score)
OB Anfallsrank: 77.(12,742 score)
OB Försvarsrank: 185.(4,904 score)

: Nordic Vikings
 

DeletedUser

Guest
Nordic Vikings

Poäng: 1/10 (börjat nyss eller börjat om kanske?

Profil: 1/10 What about it? lol

Utmärkelser: 1/10 ser dem inte ens? lol

OBA: 1/10 lol ffr du har nyss börjat??

OBF: 1/10 samma som OBA?

Position: 3/10 ganska bra byar.

Rykte: 0/10 aldrig hört talas om dig xD soz bro :p

Stam: 0/10 du är inte ens med i någon? lol

Presterat/Framtid: Well du kommer bli adlad soz bro i dont belive in you this time :p Du har precis börjat o kanske dags att börja växa lite mer?
Sorry men tror att det kommer gå åt helvete för dig längre fram.

Rate: AngryShadow
 
Topp