Rate the player...

DeletedUser

Guest
Jisco

Poäng - 7/10, Är la helt O-K!

Profil - 1/10, Magiskt dålig, nästan värre än våran. Celso, AIK lirare, går inte hem. Samt en söt liten bild på själva straffen av ingen anledning alls (om man nu skulle missat den) och sen varför man skulle vilja se en straff i stillbild är ju också en bra fråga. Sen att det står ''Celso Borges straff igår'' är ju bara ruskigt härlig också.

Presterat - 6/10. Du lirar nog själv kanske? isåfall av två anledningar, du är arbetslös och tror att du klarar av det själv eller att du inte har några vänner. Jag tror på en blandad kompott ;) Om du nu skulle vara själv så är det väl förövrigt bra lirat och vi får se om du hänger kvar. (Drar en parallell till AIK, vi får även se om dom hänger kvar i år)

Utmärkelser - 7/10. Bra rank där, inte farmat millen och inte plundrat 10k byar dock. Men du har iaf skrapat ihop hela 15 vänner +, vilket är mäkta imponerande!!

OBA - 5/10. 2k OBA är ju ingen höjdare med så många grannar! (sparar allt till att adla? eller bara för lite yx :O ) Det lär nog blir lite mer OBA för den lille stockholmaren.

OBF - 0/10.

Position - 6,5/10. Inte mycket barbs och farma, dock mer lirare runt om som kan adlas och farmas.

Rykte - 7/10. En sjua där för att folk vet vem du är, sen om det känner igen dig för dina skills ingame eller för ditt gedigna spammande på skype/fb är en gåta.

Stam - 2/10. Din solostam är ingen höjdare - Din solostam har alldeles för lite medlemmar.-.-.-.-.-.-.-.

Framtiden - 5/10 Har du tur kan du få dig något jobb i butik skulle jag kunna tänka mig, typ ICA, Willys, Lidl. Känns som din grej. Men från tw's synvinkel så kan du hänga i en stund men lär nog inte vara en av de som segrar just den här världen i slutet!

Rate: Heinz W. Hindenburg
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Knugen

Poäng - 2/10 450 poäng, inget märkvärdigt.
Profil - 2/10 för mycket text, orkar inte ens kolla på det.
Presterat - 0/10
Utmärkelser - 0/10
OBA - 0/10
OBF - 0/10
Position - 4/10 funkar väl
Rykte - 0/10 aldrig någonsin hört talas om dig
Stam - 0/10
Framtiden - 2/10 finns väl en liten chans men tror inte på något stort.

Rate: Funeral of udieucry
 

DeletedUser

Guest
Funeral of udieucry

Poäng - 8/10 Bra jobbat, tror dock att du kan ta i lite till.
Profil - 0/10 Nej, nej, nej
Presterat - 8/10 Farmar på rätt hårt, hoppas att du har farmat 1 millle ress annars måste du jobba på mer dock förståeligt om du är ensam på kontot.
Utmärkelser - 5/10 Du gömmer ju rövaren
OBA - 9/10 Inte för mycket OBA och inte för lite.
OBF - 0/10
Position - 9/10 Fint område med många framtida adlingsmål
Rykte - 2/10 Sett dig i forumet då och då
Stam - 10/10 Rank 1, vad ska man säga... Leder stort men frågan är om ni kan hålla rank 1 fram till end-game vilket jag inte tror ni kommer ^^
Framtiden - 6/10 Finns ju en chans om du har tid och motivationen till det

Rate: The Löööve Expert
 

DeletedUser

Guest
The Löööve Expert

Poäng - 8/10 Fina poäng du har :)
Profil - 9/10 Du har gjort det fint och mycket vackert att läsa :) haha
Presterat - 10/10 Din farming är bra och då har du mycket trupper (Hoppas jag), då du kan rensa mycket! Du kan även försvara dig bra, det beror på vad du kör!
Utmärkelser - 9/10 Som jag skrev lite ovanför att du har farmat bra och fått mycket resurser som gör att du både har poäng och trupper.
OBA - 0/10 Inget vidare med den OBA :)
OBF - 0/10 Det är bra med så lite OBF som möjligt så du ligger bra till där!
Position - 7/10 Du har många fina byar som du kan adla runt på
Rykte - 3/10 har sätt dig vid något tillfälle har jag för mig
Stam - 9/10 En stam som jag tror kommer slåss om första plats med Ros. Jag tror även att ni kommer gå om de och ta första platsen!
Framtiden 8/10 - Du har en ljus framtid

Rate: YourMother
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Therateofdoom for Yourmother

Poäng - 5/10 1200 ser jag som hyffsad poäng just nu, då kan man ha byggt bra så att säga.
Profil - 0.5/10 Ha är inte vad jag skulle kalla läsning som intresserar mig
Presterat - 4/10 du har väl iallafall byggt byn och attackerat någon :)
Utmärkelser - 1.5/10 hundra poäng och tio attackerade spelare, inte mycket att skryta med, vet knappt om tio attackerade är bra eller dåligt för dig :p
OBA - 7/10 om man varken farmar kattar eller adlar andra spelare så är det väl ändå ingen ide att ha oba :), förutom lite som tillkommit vid bt's kanske ;)
OBF - 6/10 att du inte blivit attackerar/försökt försvara dig ännu kan ses som positivt och negativt ;) men inga truppförluster är väl iallafall lite plus.
Position - 6/10 positionen känns sådär, eller ganska bra, beror på hur man ser det, du verkar ju inte störst och aktivast i området, alltså du verkar ju ha en del spelare som kan bli farliga för dig, fast du har ju stammedlemmar lika nära så kan gå hur som helst för dig där tror jag.
Rykte - 2/10 sett dig inte hört så mycket om dig.
Stam - 7/10 Ni verkar som en tight liten klunga i mitten, ni skulle nog kunna sammarbeta bort det mesta där dock så verkar ni ej tillräckligt high på det om läsarna förstår vad jag menar. Dock har ni väl hyffsad oba och inte mycket obf, så ser väl bra ut tills vidare, vet ej vad som händer när ni får lite inks där i smeten :)
Framtiden - 4/10 Du rateade ju nyss att min stam skulle tappa första platsen, visst är det endast sanning, dock känner jag mig provocerad av det så din framtid är numera mörk i mina ögon hahah puss :* ... synd bara att jag inte är så farlig, du får en fyra ändå ;)


Ratemeplzzbrothers --->Summerofdoom
 

DeletedUser

Guest
Summerofdoom

Poäng - 9/10 Ser bra ut, helt ok main by osv. Verkar hålla igång bra trots investering i adels.
Profil - 5/10 Tänker inte tillägga så mycket. Standard utmärkelser osv. Snitsig bild
Presterat - 8/10 Verkar ha bra bra kontroll på området, adlat en by osv, positivt ^^
Utmärkelser - 8/10 Saknas väl inget som bör ha åstadkommits
OBA - 10/10 Lagom mycket, skulle säga att mer är illa och mindre ett tecken på att man inte gjort så mycket mot omgivningen ;)
OBF - -/- idgaf
Position - 7/10 Inget läge jag föredrar iaf, men det finns helt klart möjligheter till expansion.
Rykte - 7/10 Trevlig snubbe vad jag kommer ihåg. Sett dig några gånger på världar man lirat. Inga stordåd vad jag har varit med om hittills iaf ;)
Stam - 8/10 Ser bra ut, av egen erfarenhet så lär det bli 2 stammar som har chans att göra upp om ett tag, ni blir säkert en av dem.
Framtiden - 9/10 Kan gå hur som helt egentligen, men med tanke på nivån på världen så ser det ljust ut om du/ni håller igång tempot.

rate heinz w. hindenburg
 

DeletedUser

Guest
Heinz W. Hindenburg

Poäng - 8/10 Du/Ni (Ni troligtvis) ser stark(a) ut. Har en fin by som inte satsat på tidig akademi. Det kommer nog idag eftersom du har byggt färdigt din smedja nivå 20. Du satsade tidigt på stall och barack, intressant.
Profil - 5/10 Gaskammare? Allt spårar? NEIN? Ja du...
Presterat - 8/10 Dominerar ditt 13x13. Du ligger nära mig och min stam vilket gör det intressant hur framtiden ser ut.
Utmärkelser - 5/10 10.000 byar, 1.000.000 ress farmat, lite här och där. Godkänt.
OBA - 7/10 7.000 ger 7. Ser fräsch ut, du har rensat några grannar vilket man tackar för. Alltid gött med mer guldgruvor.
OBF - 2/10 Du tog några smällar där i början av Asynja men du verkar ha återhämtat dig bra ser jag. Kul!
Position - 7/10, sisådär late start. Ser inga stora farliga (förutom mig såklart!) busar. Du ligger rätt bra till får man la säga.
Rykte - 3/10 Jag vet inte vem du är men vi har snackats vid (vem av er två det nu va) och det var en intressant konversation.
Stam - 1/10 Man kan inte vinna ensam. Som den gamla quoten går:
If You Want To Go Fast, Go Alone. If You Want To Go Far, Go Together
Framtiden - 9/10 Du/Ni verkar ha koll på läget. Jag gillar erat sätt att spela, ni verkar erfarna och jag tror att du blir en värdig motståndare eller en bra allierad. Lycka till!

Rate Lindbergan
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Lindbergan

Poäng: 7/10, ser skapligt ut ändå, borde dock växt mer. Trupper i fokus?
Profil: 7/10, inte direkt något som ser intressant ut.
Utmärkelser: 1k byar+ och över millen farmat, ser riktigt bra ut. Effektiv farmning?
OBA: 8/10 Ptja, 13k.. frågan är om det är kostsamma rens eller inte.
OBF: 8/10, verkar ha rensat sina grannar och därmed undsluppit större attacker.
Position: 8/10 om man ser till farm, 6/10 ur adelssynpunkt. Finns inte allt för många som växer i samma tempo som dig.
Rykte: 1/10 då jag aldrig hört talas om dig, men ser hyfsat stabilt ut.
Stam: 5/10 tror inte på den stammen, ligger rank 7 just nu dock.
Framtiden: 8/10 då du inte verkar ligga i farozonen för större stammar i dagsläget. Kan du kriga så finns det chanser att du kan hålla dig vid liv ett tag.

Rate: Puppies from hell
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Puppies from hell

Poäng: 9/10: Rank 5, väldigt bra jobbat :)
Profil: 2/10: Inte speciellt rolig :crybaby:
Utmärkelser: 0/10 : Du gömmer ju dom och att vara näst först till 10k besegrade enheter behöver inte vara något positivt.
OBA: 10/10: Hörde ett rykte om att du gjorde en rätt go backtrack, i så fall är det väl en perfekt OBA du har just nu :)
OBF: 2/10: Aldrig bra att ha OBF tidigt, förhoppningsvis var det inte dina trupper som dog.
Position: 7/10: Väldigt många spelare inom adelsavstånd inom en snar framtid, dock är de flesta inte med i din stam. Både -TP- och Ros har spelare i din närhet. Men du har ju väldigt goda möjligheter att växa ;)
Rykte: 9/10: Duktig spelare, gjort bra ifrån sig på andra världar.
Stam: 6/10: Är du och Heinz som står för medparten av poängen och antagligen även trupperna. Ifall det är v11 (?) stammen kan det säkert bli bra i framtiden, men för närvarande ser ni inte jättestarka ut.
Framtiden: 9/10: Jag tror att du löser ditt lite halvsvåra område bra och går emot en ljus framtid, löser ni er diplomati bra så kan nog stammen klättra lite också

Rate: Bonniers Bokförlag
 

DeletedUser

Guest
Bonniers Bokförlag

Poäng: 7/10: Inget märkvärdigt egentligen om man bara ser till poängen. Ser man dock till att du började lira den 29 juni är det bra jobbat.
Profil: 1/10: Det var ganska tomt där ja ;)
Utmärkelser: 5/10: Som det bör se ut efter den poängen skulle jag säga. Godkänt.
OBA: 3/10: Knappt någonting. Rensat någon/några väldigt små spelare? Nybörjarskydd runt om som stoppar?
OBF: 9/10: Inte fått några större attacker på sig.
Position: 8/10: Många gråbyar, många spelare du kan öka din OBA lite på, nära till stammen.
Rykte: 5/10: Ingen aning vem du är men å andra sidan är jag en n00b :) Sökte på dina andra konton och du verkar kunna lira iaf ;)
Stam: 5/10: Kan säkert etablera sig lite där i utkanten av världen. Jag vet dock för lite om er för att säga om ni kommer att klara av liret efter det och om ni kan stå upp emot stammar som DO osv som ligger i närheten... Diplomatin kan bli väldigt avgörande.
Framtiden: 7/10: Du kommer förmodligen att kontrollera ditt område tillsammans med dina stamfränder, finns mycket att farma och en del intressanta adelsmål. Får se hur långt det räcker!

Rate: Yoren
 

DeletedUser

Guest
Yoren

Poäng: 5/10: nja helt ok, kunde vara bättre.
Profil: 2/10: Ganska tråkig ^^
Utmärkelser: 8/10 ser bra ut för din poäng :)
OBA: 7/10:rank 12 inte dåligt, men med tanken på din poäng och när du starta så har nog inte denna oba varit så bra för din utveckling.
OBF: 8/10: du har inte fått något farligt mot dig, vilket är ganska positivt nu i början :)
Position: 7/10: ligger mitt i smeten, det är vad du gör det till ;)
Rykte: 0/10: Ingen aning vem du är.
Stam: 8/10: Ser ganska bra ut, ska bli roligt att följa er :*
Framtiden: 5/10 Adla summer och din framtid blir bra hihihi :*

Rate The Löööve Expert :awsm:
 

fagalot

Member
Reaktionspoäng
0
The Löööve Expert

Detta är första gången jag ratear så ta inte illa upp om det blir fel.

Poäng: 9/10: Rank 7, bra placering.
Profil: 5/10: Bråka inte med hans fru.
Utmärkelser: 7/10 ser ut som du farmar på bra.
OBA: 5/10: Inte hög alls men det behöver inte vara dåligt, farmen håller du uppe ändå.
OBF: 7/10: Du lämnar grannarna ifred och dom lämnar dig? eller så har du spridit för mycket skräck, Du slipper iallafall bli av med onödiga trupper.
Position: 7/10: Ser ut som du har ett stort försprång före grannarna, så det ser helt okej ut.
Rykte: 0/10: Vet inte vem du är men är dålig på att hålla koll på namn.
Stam: 9/10: Rank 3 med 22 medlemmar, inte illa. Ni ligger lite utspritt men det ger er även plats att växa på, inga kluster spelare här inte.
Framtiden: 5/10 Ser ut som om du kan ha en ljus framtid så länge ingen bråkar med din fru och du bränner din energi där istället :p

Rate FagAlot
 

DeletedUser

Guest
FagAlot

Poäng - 5/10 1400, det är bra poäng men misstänker att du poänghrat..
Profil - 2/10 inget speciellt
Presterat - 0/10 inga kommentarer
Utmärkelser - 0/10 10 plundrade byar med 1400 poäng? Du kan inte ha mycket trupper du..
OBA - 0/10 4k, verkligen värt att slösa på dina trupper? Med tanke på din farm så tror jah att detta gav motsatt effekt.
OBF - 0/10
Position - 4/10 antingen adlar du de halvstora vid dig eller så blir du adlad. Tror på de senare alternativet
Rykte - 0/10 aldrig någonsin hört talas om dig
Stam - 0/10 nej
Framtiden - 2/10 finns väl en liten chans men tror inte att du klarar dig

Rate: Nybörjaren
 

DeletedUser

Guest
Poäng - 5/10 helt okej,
Profil - 4/10 inte tomt
Utmärkelser - 5/10 inget mb/kata, vilket du borde ha. annars gott
OBA - 7/10 väldigt högt för din poäng, men du har plundrat millen innan 10k byar, vilket tyder på att det lönat sig
OBF - 3/10 lagom mycket
Position - 4/10 mycket barbs och småspelare, få adelsmål.
Rykte - 0/10 nope sorry
Stam - 4/10 ingen rank 1 stam direkt, men kan kanske bli bra ute i rimmen om ni får växa fritt
Framtiden - 4/10 kanske...

Rate: Sir Äppelpaj
 

DeletedUser

Guest
Sir Äppelpaj

Poäng - 3/10 Inte speciellt mycket poäng, antar att du fokuserat mest på trupper.

Profil - 0/10 Du har ingenting där.

Utmärkelser - 3/10 Lite under standard.

OBA - 2/10 Köttat lite men inte alls mycket, kan vara både bra och dåligt.

OBF - 1/10 Enbart 16, gissar på en misslyckad spej eller liknande.

Position - 5/10 Ganska mycket barbs men alldeles för många spelare som kan hota dig.

Rykte - 0/10 Inte hört någonting om dig.

Stam - 4/10 Systerstam till -TP-, kommer att få det tufft.

Framtiden - 3/10 Tror tyvärr inte på dig, alldeles för många hot runt omkring dig för att du ska hålla. Max en månad till är du kvar.

Rate: Dupond
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Duppe

Poäng - 8/10 Inte några dåliga poäng, men för att ha en perfekt by borde du ha 1k mer ;)

Profil - 6/10 Uppdaterad dagligen :p hahah

Utmärkelser - 10/10 Du verkar ha alla man vill ha i dagsläget

OBA - 8/10 Köttat perfekt, visar väl att dom i ditt område har fått det svårt :p

OBF - 7/10 Det är väl ingen som vågar försöka sig på ditt ogenomträngliga försvar ;)

Position - 8/10 Ser väl ut som en bra position för dig
Rykte - 10/10 Borde jag ha sett dig förut? borde jag veta vem du är? ;) hahah det är jag som sprider ryktet om dig mannen :D

Stam - 8/10 Just nu ser det bra ut för er, just nu.. ;)

Framtiden - 8/10 Tror du kommer hålla dig kvar och öka på bra en stund framöver :) Dock kan meteorologer ej spå hur långt fram som helst :D


Betygsätt: Summerofdoom
 

DeletedUser

Guest
Therateofdoom for Yourmother

Poäng - 5/10 1200 ser jag som hyffsad poäng just nu, då kan man ha byggt bra så att säga.
Profil - 0.5/10 Ha är inte vad jag skulle kalla läsning som intresserar mig
Presterat - 4/10 du har väl iallafall byggt byn och attackerat någon :)
Utmärkelser - 1.5/10 hundra poäng och tio attackerade spelare, inte mycket att skryta med, vet knappt om tio attackerade är bra eller dåligt för dig :p
OBA - 7/10 om man varken farmar kattar eller adlar andra spelare så är det väl ändå ingen ide att ha oba :), förutom lite som tillkommit vid bt's kanske ;)
OBF - 6/10 att du inte blivit attackerar/försökt försvara dig ännu kan ses som positivt och negativt ;) men inga truppförluster är väl iallafall lite plus.
Position - 6/10 positionen känns sådär, eller ganska bra, beror på hur man ser det, du verkar ju inte störst och aktivast i området, alltså du verkar ju ha en del spelare som kan bli farliga för dig, fast du har ju stammedlemmar lika nära så kan gå hur som helst för dig där tror jag.
Rykte - 2/10 sett dig inte hört så mycket om dig.
Stam - 7/10 Ni verkar som en tight liten klunga i mitten, ni skulle nog kunna sammarbeta bort det mesta där dock så verkar ni ej tillräckligt high på det om läsarna förstår vad jag menar. Dock har ni väl hyffsad oba och inte mycket obf, så ser väl bra ut tills vidare, vet ej vad som händer när ni får lite inks där i smeten :)
Framtiden - 4/10 Du rateade ju nyss att min stam skulle tappa första platsen, visst är det endast sanning, dock känner jag mig provocerad av det så din framtid är numera mörk i mina ögon hahah puss :* ... synd bara att jag inte är så farlig, du får en fyra ändå ;)


Ratemeplzzbrothers --->Summerofdoom

Haha tack för den ;) Krigade vi inte mot varandra i v26? Har även ökat i poäng men aa haha tack :)
 

DeletedUser

Guest
SummerOfDoom

Poäng - 10/10 Går inte att säga så mycket mer, 2a i världen, bra snitt per by också då du adlat några medelstora byar

Profil - 2/10 ser tyvärr inte vad som står på bilden :/

Utmärkelser - 10/10 "Fältherre (Nivå 1)", "Poängkung (Nivå 1)", "Erövraren (Nivå 1)" behöver jag säga mer? Allt annat är som det ska + lite till ;)

OBA - 10/10 Köttar som en riktig krigare, mer blod här än i "the expendables"

OBF - ?/10 Inte så mycket OBF, vilket är väldigt bra!, dock så vet jag inte vad jag ska ge för rateing på det

Position - 6/10 Kluster incomming? Du ligger bra till i nuläget, positionen kan vara otroligt värdefull men samtidigt väldigt farlig senare in i världen, Vi får se hur du/din stam väljer att växa

Rykte - 6/10 Ett namn man känner igen, har sett dig på .Net och på speed, Du presterar alltid bra och är en kraft man inte jävlas med, Dock inte hört jättemkt om dig från .se

Stam - 8/10 bra stam med många namn man känner igen, vissa får en dock att höja ett ögonbryn, vissa får en att höja 2.

Framtiden - 6/10 Det många verkar undra är om du kommer orka spela färdigt denna världen, Om du bestämmer dig för att spela ut den så tror jag du kan vara i vinnande stammen, Sen får vi se hur världen utvecklas och vilka beslut du tar på vägen!

Overall - 8/10 Ingen kan neka att detta är en väldigt smart och bra spelare, även om SummerOfDoom hade försvunnit idag hade folk kommit ihåg han tills slutet av världen. Ett tydligt bevis på att man tjänar mycket på att ha ett aggressivitet spelsätt i earlygame

Rate: Cpt Kick4ss Von Batman
 
Topp