Rate the player...

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Tänkte starta en tråd som brukar vara rolig att läsa.

Tråden går ut på som så att du ska ragea spelaren åvanför enligt en mall.
Du ger spelaren ett betyg ifrån 1-10 i varje kategori, lägg gärna in några kommentarer också.

Vi vill inte se någon pajkastning eller skitsnack i denna tråd, endast rating!

Vi kör på min egna mall jag gjort.

Poäng - Hur ser spelarens poäng ut?
Profil - hur ser spelarens profil ut?
Presterat - Hur tycker du spelaren har presterat på världen hittills?
Utmärkelser- Hur tycker du spelarens prestationer/utmärkelser ser ut?
OBA - Hur ser spelarens OBA ut?
OBF - Hur ser spelarens OBF ut?
Position - Hur ligger spelarens position till på kartan?
Rykte - Vet du vem spelaren är?
Stam - Hur ser spelarens stam ut?
Framtiden - Hur tror du det kommer se ut för spelaren framöver?


Mall:
Poäng -
Profil -
Presterat -
Utmärkelser -
OBA -
OBF -
Position -
Rykte -
Stam -
Framtiden -


Ni kan börja med att ratea mig: Leif Bror
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Leif Bror

Poäng - 8/10 Svårt att klaga
Profil - 3/10 Meh
Presterat - 8/10 Topplistan antar jag
Utmärkelser - 0/10
OBA - 0/10
OBF - 0/10
Position -8/10 Mycket barbs, ganska bra adelsmål. Dock är många i din närhet med i samma stam, så kan bli svårt att få något gjort om de spelar rätt.
Rykte - 5/10 SniX har man sett, dock är Leif Bror nytt för mig
Stam - 7/10 En hel del namn man känner igen, bl.a. Tank på v26
Framtiden - 8/10 Ja, varför inte?

Rate: Sir Äppelpaj
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Sir Äppelpaj


Poäng - helt okej 5/10
Profil - ehh? :p -/10
Presterat - ingen aning men iaf 400p så ok -/10
Utmärkelser - 1000 byar vilket är bra 4/10
OBA - ingen än 0/10
OBF - 1 från uppdraget? 1/10
Position - sådär. Några barbs några spelare 4/10
Rykte - ingen jag känner igen tyvärr -/10
Stam - ingen. Solo? -/10
Framtiden - svårt att säga ingen stam, bra solospelare? Eller letar stam? Annars kan det bli svårt.



Rate: jakten 100
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hade du väntat 5 minuter hade du fått med 1k farmade byar också :p
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Jakten 100

Poäng - 1/10 Jadu, sist i stammen, vad ska jag säga? ;)
Profil - 2/10 aa
Presterat - 2/10 Du har iaf LK! :D
Utmärkelser - 4/10 helt okej.. Du har iaf 100 byar och 10k farmat (Y)!
OBA - 0/10
OBF - 0/10
Position - 0/10 kan inte bli värre :p
Rykte - 5/10 relativt många vet vem du är, din barb adlare ;)
Stam - 10/10 ett par grymma spelare
Framtiden - 2/10 Ser ganska mörk ut.. :s

Rate: Funeral of udieucry
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Funeral of udiecry

Poäng - 7/10 Helt okej, vet dock inte hur det är med trupper.
Profil - 5/10 Du har iallafall en, den är dock väldigt ointressant.
Presterat - 1/10 Än sålänge har du inte presterat något, men kanske lite tidigt för att ratea här?
Utmärkelser - 8/10 Med tanke på att det är start o inga dagens har kommit är det helt okej.
OBA - 3/10 Rensat lite små trupper, inget stort.
OBF - 0/10 Ingen OBF mer än svärduppdraget.
Position - 9/10 Skulle inte kunna se ett bättre läge i en start, fullt av fina adlingsmål framöver(om du nu kan hantera det)
Rykte - 6/10 MAn vet väl vem du är, hatad av många, gillad av andra.
Stam - 4/10 P-ho%or hella bunten, säg en som inte köper ress på marknaden...tror ej på er. Men det kvarstår o se
Framtiden - Med tanke på dina adlingsobjekt du har runt om dig ser framtiden ljus ut. Har dock aldrig sett dig spela så kan ej avgöra hur du kommer hantera det hela.

Rate: Leif Bror
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Leffe

Poäng - 9/10 Rank 3 vad ska man säga..
Profil - 2/10 Leif, Leffe, Leffan man förstår budskapet och det är inte kul.
Presterat - 1/10 "Än sålänge har du inte presterat något, men kanske lite tidigt för att ratea här?"
Utmärkelser - Visar inte
OBA - 0/10 0
OBF - 1/10 Du klarade uppdraget, grattis!
Position - 8/10 Fint
Rykte - 5/10 Sett dig på forumet en del, men känner dig inte, därav vet jag inte ngt om ditt rykte.
Stam - 8/10 Ser ganska ljust ut för er del då ni bland annat har The Löööve Expert ;)
Framtiden - Ser rätt ljust ut, bara vänta ut noobsen att bygga upp byar som ni kan plocka sen GG.

Rate: Olle Är Bäst I Världen
 

DeletedUser

Guest
Olle Är Bäst I Världen

Poäng - 7/10 strax utanför top 20, helt okej för vissa
Profil - 1/10 värdelöst, försöker du skryta eller va e de frågan om
Presterat - 1/10 nej
Utmärkelser - Visas inte
OBA - 9/10 rank 3 där godkänt
OBF - 1/10 ca 200 inte bra
Position - 10/10 långt ifrån mej
Rykte - 7/10 olle heter du, aa så äre
Stam - 1/10 newbs
Framtiden - 10/10 kötta ner allt

Rate: Jisco
 

DeletedUser

Guest
Funeral of udiecry

Poäng - 7/10 Helt okej, vet dock inte hur det är med trupper.
Profil - 5/10 Du har iallafall en, den är dock väldigt ointressant.
Presterat - 1/10 Än sålänge har du inte presterat något, men kanske lite tidigt för att ratea här?
Utmärkelser - 8/10 Med tanke på att det är start o inga dagens har kommit är det helt okej.
OBA - 3/10 Rensat lite små trupper, inget stort.
OBF - 0/10 Ingen OBF mer än svärduppdraget.
Position - 9/10 Skulle inte kunna se ett bättre läge i en start, fullt av fina adlingsmål framöver(om du nu kan hantera det)
Rykte - 6/10 MAn vet väl vem du är, hatad av många, gillad av andra.
Stam - 4/10 P-ho%or hella bunten, säg en som inte köper ress på marknaden...tror ej på er. Men det kvarstår o se
Framtiden - Med tanke på dina adlingsobjekt du har runt om dig ser framtiden ljus ut. Har dock aldrig sett dig spela så kan ej avgöra hur du kommer hantera det hela.

Rate: Leif Bror

Mycket negativt från dig lilla gubben :)

Uberstats


Dock så skulle jag inte kasta så mycket skit på andra.

Du säger att andra är PP-***** fastän du har 0 OBA? Du e körd pp-h*ra ;) Du pratar för mycket här på externa.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jag pp******(rofl) In your dreamz maybe! Och vad jag ser så är inga av dom statsen mina, har aldrig spelat med mitt nick SniX.


Nähe? Så TW-stats ljuger eller?


Nej då du har ej spenderat en enda pp. Förlåt du har farmat så mycket barbyar. BTW förklara då varför du inte har någon OBA? Pinsamt att en av våra medlemmar på 400 poäng har mer OBA än dig :).

Tycker bara att du ej borde kackla för mycket här på externa. Du skapar för många fiender såhär tidigt vilket kommer nog resultera att -TP- försvinner lilla gubben.
 

DeletedUser

Guest
Om du kollar lilla gubben Så är det inte samma namn, mitt acc; SniX andra accet; sNix.
2olika acc.

JAg kan ha spenderat pp, men har inte spenderat över 1k sträcket än lilla gubben:*

Aja skit söt är du iaf :*

Samma sak i earlygame v25. Vem blev kattad och adlad :* Jag eller du? Klarat mig iaf till lategame påv25 :) Ska nog hunta dig bara för det. Dig och din stam nu :).
 

scnhep

Member
Reaktionspoäng
0
Jäger, vem är du ens ingame? Jävla pajas. Leif accet har inte ens slösat 1k prem. Farma barbs is the way to go.. varför ens ge sig på spelare och rensa dom? För man tappar både trupper och skaffar sig "fiender". Man kan låta dom växa till sig och sedan plocka dom? Om om man kommer tvåa till millen och 3a till 10k farmade.. så tror jag att spelarna är rätt rutinerade endå, även fast dom inte har någon OBA.

Tycker dock knappt att SniX skrev något fel, han skrev kanske lite kritiskt. Men det är så det fungerar här på externa. Alla hatear på alla. Bara jävligt onödigt av dig att hoppa på just honom.

Avslöja ditt ingame nick så ska vi nog se vem som ska bli nerjagad.
 

DeletedUser

Guest
Jäger, vem är du ens ingame? Jävla pajas. Leif accet har inte ens slösat 1k prem. Farma barbs is the way to go.. varför ens ge sig på spelare och rensa dom? För man tappar både trupper och skaffar sig "fiender". Man kan låta dom växa till sig och sedan plocka dom? Om om man kommer tvåa till millen och 3a till 10k farmade.. så tror jag att spelarna är rätt rutinerade endå, även fast dom inte har någon OBA.

Tycker dock knappt att SniX skrev något fel, han skrev kanske lite kritiskt. Men det är så det fungerar här på externa. Alla hatear på alla. Bara jävligt onödigt av dig att hoppa på just honom.

Avslöja ditt ingame nick så ska vi nog se vem som ska bli nerjagad.


För det första, vem är Jäger? Lär dig att stava till rätt nick. För det andra vart har jag kallat honom förnedrande ord såsom pajas att du ska hoppa på mig och kalla mig det där? Antingen är du sniX knähund eller så är du han fast på ett annat konto.

varför ens ge sig på spelare och rensa dom? För man tappar både trupper och skaffar sig "fiender". Man kan låta dom växa till sig och sedan plocka dom?

Jag hoppas verkligen att du skojar med mig nu va? Du har just förklarat dig till v27 största och dummaste pajas. Jag tror inte du vet vad detta spel går ut på om du säger att man inte ska attackera andra spelare. Verkligen , jag tror inte du har någon aning. Hela eran stam har knappt någon OBA ? Vad indikerar det då tror du? Lycka till i mid och late game är allt jag säger.

Du vill ha min ingame nick men säger inte sitt? Jag tror inte att du skrev ditt inlägg med tanke och omsorg utan skämde ut dig totalt med det du skrev. Snälla, ifall du nu ska svara på detta inlägg försök att svara utan personliga påhopp. Vi försöker hålla en god ton mot varandra. Men jag tror att många skrattar åt dig just nu som precis förklarade att man inte ska farma andra spelare såhär tidigt.
 

scnhep

Member
Reaktionspoäng
0
Förlåt gullet, Jaeger... Du som kanske borde lära dig stava till jägermeister?? :thinking: Verkar även som att du borde lära dig att stava till SniX, då han började v20..
Det var du som började med personliga påhopp, så jag kan väl svara med personliga påhopp då.
Yepp SniX är min babe <3

Sa aldrig att man inte skulle farma spelare.. men kolla på SniX acc, han kommer 2a till millen och har fan bara farmat barbs och 26p spelare. Bevisar det något för dig? Hehe, visa dina meriter så ska vi nog se vem som är bäst. Du vågar inte ens säga ditt nick för du har säkert inte ens mer än 1k farmade byar och 100 lks..
 

DeletedUser

Guest
Förlåt gullet, Jaeger... Du som kanske borde lära dig stava till jägermeister?? :thinking: Verkar även som att du borde lära dig att stava till SniX, då han började v20..
Det var du som började med personliga påhopp, så jag kan väl svara med personliga påhopp då.
Yepp SniX är min babe <3

Sa aldrig att man inte skulle farma spelare.. men kolla på SniX acc, han kommer 2a till millen och har fan bara farmat barbs och 26p spelare. Bevisar det något för dig? Hehe, visa dina meriter så ska vi nog se vem som är bäst. Du vågar inte ens säga ditt nick för du har säkert inte ens mer än 1k farmade byar och 100 lks..


Är du helt seriös? Vart står det att jag vill ha mitt nick till Jägermeister? Korkad nummer 1:thinking:

Vart har jag börjat? Jag kom med fakta. Han var samma sak på v25, snackade på tills han blev adlad.

Vad är dina meriter då? Att du suttit i UC på v25 förklarar en del. Jag tror dock inte du var en av de duktiga där. Hur länge tills ni gråar er på denna värld ? TP har ingen framtid, gangbang le deluxe snart ska du se om ni inte stänger eran käft. Tänker inte ge mitt nick till någon som knappt kommer klara sig till 20 byar. Du kommer så småningom veta vem jag är.

Jag har farmat så det räcker. Moget att ta bort sina inlägg dock och måste logga in på ett annat konto och skriva. Gissar att ni alla är under 15 år? Sluta kackla nu och bevisa ist att ni är några att räkna med. Men märk mina ord, ni överlever inte till mille poängen som stam.
 
Senast redigerad av en moderator:

scnhep

Member
Reaktionspoäng
0
Nejdå hehe, detta har vatt mitt eget sedan 2011.. SniX och jag är inte samma person -_-
Du säger åt mig att lära mig stava när du inte kan stava själv.
Det var fan inte vi som öppnade käften, det var du. Jag svarar bara för jag tycker inte det är rätt att du ska hoppa på snix, utan anledning. När alla andra skriver kritiskt så kommer du och öppnar din käft om vad som hände på v25. Vilket är 2 världar sedan. Men om du nu vill ta upp gamla minnen, låt mig höra vilket acc du sitter på v25.

Återstår väl att se vem som klarar sig längst, fegt att du inte vågar ge ut ditt nick dock..

Tydligen har du inte farmat tillräckligt, du ligger ju inte på topp 5 iaf.
 

DeletedUser

Guest
Dina svar gör mig dum.

Vart är det jag stavat fel?

Som sagt, vi får se vad som händer på denna värld. Men kom ihåg sen vad jag varnade er för.

Vilket acc jag sitter på v25? Jadu ett acc som klarat längre än ditt iaf. Vilket acc satt du på då? Be inte om mitt om du inte tänker säga ditt. Kanske var gamla minnen för dig, men jag spelar fortfarande där och håller på och vinna.

Haha nu har du tabbat dig igen. Så jag måste vara bland top 5 för att ha farmat mycket? Har du tänkt på att vissa inte är pp och poäng-k*ta? Trupper avgör världen, inte poäng.

Nu tycker jag att vi släpper denna konversation för jag vägrar att argumentera mot en sten. Så känns det för mig när jag sitter och argumenterar mot dig.

Lycka till och ha så roligt önskar jag er, fastän det kanske blir kortvarigt nu:)
 

scnhep

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe det är du som inte ger några vettiga svar på mina frågor...

Vi kan fortsätta diskutera i pm, antar att ditt självförtroende är på topp nu för du blir carryad v25...

Jadu, du måste ha en hög farm för att kunna ha så mke trupper, vilket innebär en hög rank. Vi kan ju ha tävling till millen om du vill :*

Jo känner att detta går offtopic, fortsätter gärna diskussionerna med dig i pm.
 

DeletedUser

Guest
Hehe det är du som inte ger några vettiga svar på mina frågor...

Vi kan fortsätta diskutera i pm, antar att ditt självförtroende är på topp nu för du blir carryad v25...

Jadu, du måste ha en hög farm för att kunna ha så mke trupper, vilket innebär en hög rank. Vi kan ju ha tävling till millen om du vill :*

Jo känner att detta går offtopic, fortsätter gärna diskussionerna med dig i pm.


Alltså haha va? Jag har svarat på varenda av dina frågor, det är du som kommer med nya påståenden hela tiden.

Carryad? Naaae, jag kämpade för mitt konto och gråade mig inte så fort jag fick +100 incs dagligen.

Vi kan väl ha en tävling till lategame istället? Jag började tyvärr senare än alla andra.

PMA mig ditt ingame nick så säger jag mitt ifall du är värdig den.
 
Topp