Rate the player above

  • Trådstartare The Löööve Expert
  • Start datum

stooi

New Member
Reaktionspoäng
0
Krizzlock

Poäng - 9/10 Du är ju absolut med i toppen, så detta går inte att klaga på. Men blir ju som du själv säger intressantare att ratea detta senare.
Profil - 1/10 Jadu, här stod det inte mycket
OBA -
OBF - Intressant faktum att du fortfarande har noll här, är detta en taktik man borde ta efter?
Position - 8/10 Ganska mycket barbarer i närheten och mitt i MVMT-smeten, om detta är positivt eller negativt låter jag dock förbli osagt. Men överlag så ser det ändå ganska bra ut om ni håller er väl med Poke4L
Rykte - 1/10 Jag känner dock i princip inte igen någon spelare heller ;)
Stam - 5/10 Kvalitet före kvantitet in i det extrema. Fyra spelare som alla är på topp 20, det är respekt. Men fyra spelare är inte mycket till stam heller. Men jag antar att vi kommer att få se vad era planer är i sinom tid...

Rate: stooi
 

DeletedUser

Guest
stooi

Poäng: 8/10 du är med i liret och verkligen inte någon som slackar bakom, men inte mycket att rata nu när man kan pp **** sig upp och de finns massa n00bs i toppen. Blir spännande i framtiden.
Position: 7/10 Ganska dålig position BBvis, men har du trupper så har du ju ganska fina byar att plocka/farma sedan när noobskyddet släpper.
Profil: 5/10 Njaaa ganska torr profil enligt mig själv
Rykte: 0/10 Aldrig hört ditt nick förut? fejknick??
Stam: 9/10 Finns inte mycket mer att säga för tillfället, rank 1 stam. Men sedan om det är plånböckerna som talar eller skillzen återstår ju att se :)

Rate: Zlatan Ibrahimovic
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Zlatan Ibrahimovic

Poäng: 6/10 Helt klart godkänt
OBA: -
Position: 3/10 Har en hel del hyfsade spelare omkring sig, antingen får du några fina byar eller så går det snabbt åt pipsvängen. Ingen position jag hade önskar vara i.
Profil: 8/10 Hundar är coola, IFK äger, citatet stämmer ganska väl in på dig.
Rykte: 2/10 Tror aldrig jag har spelat med eller mot dig, men tenderar att bli adlad tidigt och bete sig mindre moget på forumet.
Stam: -

Rate: hampus204
 

masaka

Member
Reaktionspoäng
5
Hampus204

Poäng: 7/10 Rank 1 är ända som duger
OBA: 0/0 EJ rate-bart ännu
Position: 10/10 oavsett vart när och hur så gör du det till DITT område.
Profil: 10/10 Räcker med ditt namn going.
Rykte: 10/10 En av dom största stabbarna genom .se:s historia. All respekt för dig min kära STH / FTW kamrat.
Stam: 10/10 Snart spelar du med mig ändå!

Rate; Valfri
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Makasa

Poäng: 7/10
Normalhög poäng om man inte spenderat några PP på byggnader eller haft larm varje gång byggnadskön tagit slut!:awsm:

OBA: 8/10
Högst ingame, var rädda för denna spelare! (Vem vill ha OBA nu med dessa milis?)

Position: 8/10
Fint läge!, bor ute på kanten i väst tillsammans med sina stamkamrater! Kan bli tufft för motståndarna här D:

Profil: 4/10
Inget speciellt inte ens en fin bild.. Tänk på att jag aldrig gråter..:crybaby:

Rykte: 7/10
Jag brukar inte lyssna på rykten, men ditt namn har jag sett lite här och där! D:

Stam: 8/10
Stammen som måste fånga alla?! Det här kan inte gå bra för världen... Frågan är dock...
Är ni team rocket eller team Ash? Det återstå att se ;)

RaTe: Wrongway
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Makasa

Poäng: 7/10
Normalhög poäng om man inte spenderat några PP på byggnader eller haft larm varje gång byggnadskön tagit slut!:awsm:

OBA: 8/10
Högst ingame, var rädda för denna spelare! (Vem vill ha OBA nu med dessa milis?)

Position: 8/10
Fint läge!, bor ute på kanten i väst tillsammans med sina stamkamrater! Kan bli tufft för motståndarna här D:

Profil: 4/10
Inget speciellt inte ens en fin bild.. Tänk på att jag aldrig gråter..:crybaby:

Rykte: 7/10
Jag brukar inte lyssna på rykten, men ditt namn har jag sett lite här och där! D:

Stam: 8/10
Stammen som måste fånga alla?! Det här kan inte gå bra för världen... Frågan är dock...
Är ni team rocket eller team Ash? Det återstå att se ;)

RaTe: Wrongway

Skulle bara uppmärksamma dig på att "MaKasa" och "MaSaka" är två olika spelare ^_^
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Antog det men kändes kul att ta ett namn som var likt bara ;) och dessutom en granne till mig och stamkamrat till den som skrevs om innan (dig hampus)

Men tillbaka till topic!

Rate me :awsm:
 
Senast ändrad:

Drugge

New Member
Reaktionspoäng
0
Wrongway

Poäng: 3/10
Utanför topp 200, inte godkänt någonstans.

OBA: 10/10
Inte slösat en endaste trupp än, så det ska vara om man inte har akademi än!

Position: 1(10)/10
4 pokemonspelare som närmaste adelsoffer, du ser död ut måste jag säga.... bara att gråa och börja om redan nu nästan eller skrika på deff från hela din stam snart.
Du får en 10a av 10 om du till alla odds skulle klara av det där läget, du har ju ändå dem finaste byarna att adla på världen omkring dig. :)

Profil: 7/10
Fin bild. ;)

Rykte: 6/10
Duglig spelare om man spelar med Onc på v28.

Stam: 3/10
En stam som massrekryterade i starten bara för att fylla alla platser känns inte som någon kanongäng skulle jag säga

Rate: Drugge
 

Texas

New Member
Reaktionspoäng
3
Drugge

Poäng: 9,9/10
Topp 3 i det här läget är inte illa.

OBA: 8/10
Det börjar röra sig även här då jag förmodar att du hittat ett/flera offer i grannskapet.

Position: 10/10
Du har helt tagit kommandot i ditt närområde och jag ser inget direkt hot den närmsta tiden. Med dessa serverinställningar så ser jag väldigt goda förutsättningar för dig att fortsatt befinna dig på toppen av servern.

Profil: 2/10
Inget ögongodis alls må jag säga.

Rykte: 2/10
Helt ärligt, ingen aning om vem du är. Kollade stats men inte heller där kan jag få en idé om detta.

Stam: 4/10
Ni har ett rätt samlat grundkluster men många spelare har halkat efter i utvecklingen så tror att du kommer behöva se dig om i sinom tid.

Rate: Texas
 

DeletedUser

Guest
Texas

Poäng: 5/10 ganska låg
OBA: 10/10 inget köttande hör vilket vi gillar, bättre att sprida The Löööve istället :awsm:
Position: 8/10 ser inge fel med den, är väl vad man gör det till :)
Profil: -10/10 man blir ju rädd av din profil.. Vad hände med att sprida The Löööve? D:
Rykte: 0/10 ingen aning
Stam: 0/10 varför ensam :( finns ju inge löve med att vara ensam

Rate The Löööve Expert 2.0
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
The Löööve Expert 2.0

Poäng: 7/10 Hänger med i svängarna

OBA: 10/10 OB vill vi inte ha nu :)

Position: 7/10 Rätt bra position, ser inga direkta hot i närheten, och finns möjlighet för expansion

Profil: 10/10 Tror det är många förvirrade tonåringar som behöver denna slags hjälp, bra initiativ ;)

Rykte: 5/10 Å ena sidan så är jag inte namnkunnig alls, å andra sidan känner jag igen ditt namn från några ställen

Stam: 8/10 Fin laguppställning, ledning som tänker satsa. Det är väl allt man behöver?

Rate: jesperl95
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
JesperL95

Poäng: 7/10 Hänger med i svängarna såklart då du ligger just utanför topp 10! ;) <3

OBA: 8/10 helt okej! Inte stött på så mycket motstånd hittilst men 15:e plats atm på rankingen.

Position: 10/10 Rätt bra position! Inget direkt hot mot din utveckling och bra möjlighet att expandera ditt revir.

Profil: 2/10 Meningslös text men du är ju gullig för det <3

Rykte: 7/10 Spelat mycket med dig nu, både på V28, sedan nu på v30, duktig spelare!

Stam: 10/10 Topp 1 stammen på världen för tillfället med en drös erfarna och erkänt duktiga spelare, så du har gått med i en suverän stam. (Fast vi är i samma stam, så går det ej att förneka att Poke4L har en stor möjlighet att gå långt.

Rate: Krizzlock
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Krizzlock

Poäng: 9/10 Ser ut som om du phorat utav bara helvete. Har du ens trupper?

OBA: 6/10 ObA är inte bra såhär tidigt, men du ser ut och samla på dig det ändå. <3

Position: 1/10 De finns inte några sämre positioner än att ligga inom min kyrkradie. De finns nog tyvärr bara en utgång av denna
http://gyazo.com/cdd37a62747bdf916cd38d2748e7263b

Profil: 4/10 Du får 2 poäng för bilden och 2 poäng för namnet du nämner, mer än så får du ej.

Rykte: 10/10 Legendariskt - Alla vet att "Krizzlock" står för "Här finns det gratisbyar att ta" ;)

Stam: 10/10 Rank 1, men ja har hört o sett att det är väääääääääldigt mycket poänghoror i denna stam. </3 Tror dessvärre de gäller för krizz. Men hey, poäng brukar faktiskt skrämma folk ;-)


Rate: Teh gow A.k.a Henrik A.k.a Gud (Ja precis, dendär du går ner på knäna i kyrkan för att tillbe)
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Teh Gow

Poäng: 10/10
Rank 1, vad kan jag säga mer än fint jobbat och fortsätt pressa inkräktarna ut ur erat territorium.


OBA: 7/10
22 laxar är väll inte fel? Det visar att du dödat men inte dödat dumt. Man vill ju få behålla så mycket som möjligt utav sina trupper :awsm:


Position: 8/10
Längs gränsen till den östra kontinenten, superläge om man är en spartan att ligga i fronten mot hot som kan komma utifrån. Men först får man kanske ta och ta bort det som finns på sin egna ö.


Profil: 2/10
NO Retreat NO Surrender
Vi har sett båda delarna utav spartanerna förr.
Men det var på en annan värld och hör inte hemma här! Nu vill jag se kämpeglöden tändas upp och bli en eld istället.


Rykte: 9/10
teh gow är ju ett namn man sett och hört. Spelaren bakom kontot är aktiv på forumet med så svårt att missa ;)


Stam: 9/10
Ser bra ut, inte för många hot i kontinenten. Finns dock stammar ni bör hålla ögonen och öronen öppna mot. :confused:


RaTe: Någon annan än mig, kanske en av era vänner eller fiender?
 

DeletedUser

Guest
GaleenPanda

Poäng: 5/10 ganska dåligt då jag vet att ni kan bättre, förväntade mig top 5 av er...
OBA: -1/10 ni leker ni köttar med er dagens anfallare och ändå är ni inte med i top25 Oba?
Position: 10/10 spelar ingen roll vart ni hamnar ni fixar till området efter er egen smak ;*
Profil: 10/10 gillar den typ :*
Rykte: ? Vem är du?
Stam: 8/10 var många oseriösa spelare i början hos er, men hört att det ändrats efter en ny person i ledningen

Rate The Löööve Expert 2.0
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
The Löööve Expert 2.0


Poäng: 9/10. 19k p, rank 13, ser bra ut.

OBA: 7/10. rank 3 i OBA, du har köttat på, inga gratisbyar iaf. Men för mycket OBA tidigt är inte så bra, men tror det inte gör ngt här.

Position: 5/10 Lite mitt i stammen, finns fortfarande byar att plocka men om du inte adlar snabbt så omringar nog stammen dig. Men du ligger iaf säkert till med stammen runt dig.

Profil: 3/10 finns ingen. Men det är väl nice.

Rykte: 5/10 Känner inte dig men hört ditt nick några gånger. Vet inte om det var bra eller dåligt.

Stam: 10/10 Ni håller på att fånga dom alla ;) Flera stabila nicks. Ni har WW, Flubber och Onomis dom sexiga personerna går inte att sluta älska <3 ^_^ +1


Rate: jakten 100
 

DeletedUser

Guest
Jakten 100

Poäng: 3/10. Näää, inte 10k än så inte mycket att hurra över.

OBA: 8/10. Väldigt låg vilket jag ser som en fördel so far, dock en spelarby och en barb. Stolt över dig, hade förväntat mig 2 barbs <3

Position: 6/10 Rätt okej ändå, flertal i stammen på okej avstånd men finns ändå en del goa byar, kan bli trångt i längden dock. Sen beror det på hur långt norr jag tänkte gå, då ligger du illa till :*

Profil: 2/10 Näää, går in och fixar den åt dig sen :*

Rykte: 100/10 Både älskad och hatat av många, men ja, fett söt ändå.

Stam: 7/10 Finns några söta namn där, funkar kanske ett tag men tveksam om det håller i längden tyvärr.

Rate: Flubber
 

visitorsz

Member
Reaktionspoäng
0
Flubber

Poäng: 9/10. rank 9 = 9/10.

OBA: 8/10. Köttat smart tycker jag, borde ju finnas en hel del trupper kvar ;)

Position: 8/10 Verkar safe, men kan du växa med Henke i närheten?

Profil: 3/10 Fin bild, finns inte så mycket annat :(

Rykte: 9/10 Har inte hör mycker om dig förutom allt hype i skype :awsm:

Stam: 10/10 Fin position, mycket att adla, dock finns det många som inte tycker om pokemons? :(

Rate: Visitorsz
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Visitorsz

poäng: 8/10 rank 4 så inget att gnälla på :)

OBA: 7/10 rank 16 kunde ju kanske varit lite högre men det kommer säkert.

position: 9/10 många spelare att växa på :D

profil: 3/10 meh..

rykte: 4/10 har för mig att du spela tidigt på v23 men jag kanske har fel :p

stam: 10/10 du får 10 för att jag älskar pokemon :awsm: men er stam ser stabil ut :D

rate: Ares
 

DeletedUser

Guest
ARES

poäng: 3/10 du har lite poäng men har vuxit fort ute på kanten, kan säkert komma in bra därifrån :)

OBA:

position: 9/10 Kanonläge om du fortsätter växa snabbt

profil: 2/10 Gillar inte kaniner

rykte: 6/10 inte hört något personligen av dig men de verkar ju rulla på v23 så antar att du kan med att ;) ?

stam: 3/10 Tror du kan ta dig in i en bättre, de spelarna i din stam vid mig har lite poäng och lite trupper.

rate: Blindtarmen
 
Topp