Rate the player above

  • Trådstartare The Löööve Expert
  • Start datum
Reaktionspoäng
0
Börje

Poäng: 8/10 - Godkänt
OBA: 9/10 - Ju mindre desto bättre, billiga byar är bra byar
Position: 7/10 - Mycket att växa på
Profil: 4/10 - Mjaa
Rykte: */10 - Vet ej vem du är
Stam: 5/10 - Ser ut att ha det oerhört jobbigt mot Pokemon just nu

Rate: Morris*
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Morris*

Poäng: Topp 25, Stabilt. 8/10
OBA: Fått kämpa för byarna men samtidigt inte för mycket OBA. Det gillas. 7/10
Position: Du ligger nära mig då lär ingen kunna adla dig <3 10/10
Profil: Morris kbk. standard, stabil, 6/10
Rykte: 8/10 Morris <3
Stam: KBK, söta som bär, underbara som få. <3


Rate: jakten 100
 

hattis

Member
Reaktionspoäng
0
Jakten 100 (slaktish/jaktish bror)

Puntos: 7/10 med tanke på att du bara adlar barbs typ, så är jag stolt över dig <3
OBA: 10/10 med tanke på att du bara adlar barbs så är jag förvånad att du ens har oba stats :D
Position: 8/10 Du ligger med ett nice kluster och har en by i rimmen (där barbsen flödar)
Profil: 10/10 Jakten är från orten! Passa er
Rykte: <3/10 Finns det ngn gulligare
Stam: KBK (allt som behövs sägas)

PS: #BITE

Rate: hejbönder
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
hejbönder

Poäng: 6/10 Inte illa men flytta närmare din stam.
OBA: 8/10 hoppas du köttar på ett smart sätt.
Position: 5/10 vet inte hur relationen står med DRH men om det är bra så ja okej läge men bättre du flyttar närmare din stam.
Profil: 10/10
Rykte: 6/10 Rawr
Stam: 9,9/10 Grym stam tror jag? Muppar finns det så klart men det gör i alla stammar. Start vi ska fronta brorsan en dag så ska jag piska dig grrr mjau.

Rate: Frälsning
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Frälsning

Poäng: 7/10 - Med tanke på att du startade så är det riktigt bra ! luktar lite boost eller premande ;)
OBA: 0/10 - Du har 0 i OBA vilket du ska ha så
Position: 8/10 - Ligger fint ute i rimmen, håll dig undan för Poke4L bara så är det fin fint
Profil: 10/10 - Söt apa
Rykte: 10/10 - Det är ju förfan Mesut !
Stam: 5/10 - Några namn jag sett förr, har ni bra kontakt med Poke4L så klarar ni er, annars blir det tufft

Rate: Batterikungen
 

magica de hex

New Member
Reaktionspoäng
0
Jakten 100 (slaktish/jaktish bror)

Puntos: 7/10 med tanke på att du bara adlar barbs typ, så är jag stolt över dig <3
OBA: 10/10 med tanke på att du bara adlar barbs så är jag förvånad att du ens har oba stats :D
Position: 8/10 Du ligger med ett nice kluster och har en by i rimmen (där barbsen flödar)
Profil: 10/10 Jakten är från orten! Passa er
Rykte: <3/10 Finns det ngn gulligare
Stam: KBK (allt som behövs sägas)

PS: #BITE

Rate: hejbönder

Men hattis :(

Glöm inte mig :)

OBA statsen finns på grund av mig :)
 

DeletedUser

Guest
Batterikungen

Poäng: 8/10 växer på ganska fint där nere i ert hörn.
OBA: 7/10 helt ok köttat
Position: 5/10 Ni ligger bakom stammen, finns mycket att adla dock har ni ingen front mot någon topp stam vilket kan bli rätt tråkigt.
Profil: 8/10 gullig text om att ni ska hämnas
Rykte: 10/10 harry boy har man väl sätt här o där, ingen aning om vem du är annars, men din co är en söt prick.
Stam: 6/10 nja tror inte så mycket på er :*

Rate The Löööve expert 2.0
 

DeletedUser

Guest
The Löööve expert 2.0

Poäng: 10/10 topp 10 är värt en 10 poängare
OBA: 10/10 Här sparar du inte på kärleken, top 10 är också här värt 10 poäng.
Position: 8/10 Kärleksfullt i k44.
Profil: 8/10 söt profilbild.
Rykte: 8/10 Första gången vi spelar i samma stam, och det du visat är hur bra som helst!
Stam: 10/10 :*

rate Makasa
 

DeletedUser

Guest
Makasa

Poäng: 4/10 Inte något att skryta över.
OBA: 6/10 Matchar poängen.
(OBF: 10/10 Visar att det inte går att (kör) bara köra över dig, bra väggat! :) )
Position: 3/10 Fornten, gör dig utsatt men gör också att det finns fiendebyar att adla.
Profil: 8/10 Rolig :D
Rykte: - Endast set ditt namn på ngn värld, inte mer. Så jag uttalar mig inte.
Stam: 9/10 Många riktigt duktiga spelare, ingen tvekan om det. :)

Rate: Bulldog
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 3/10 Lite cred får du för att du är rank 100 prick
OBA: 4/10 Lite klen men med tanke på att du ligger mitt i din stam är det förståligt
Position: 3/10 Jadu, du borde skaffa en ny kyrka nånstans och få lite adelsmål
Profil: 4/10 Cool rökbild men nej tack till piratsnacket, det hör hemma i Grepolis
Rykte: 0/10 Ingen aning om vem du är eller vad du nickat förr (om du har spelat förut)
Stam: 6/10 Helt OK stam, kunde varit värre ;)

Rate: SenseiDanne
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Poäng: 6/10 Du kommer säkert ikapp mig med hehe.
OBA: 2/10 så där.. men du verkar ha en hel del trupper då bättre bara.
Position: 7/10 grymt att adla oss xD
Profil: 11/10 Beskriver precis någon stam på den här världen.
Rykte: 0/10 sorry vet inte vem du är.
Stam: 7/10 kött kött

Rate: Hampus204
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 3/10 Lite cred får du för att du är rank 100 prick
OBA: 4/10 Lite klen men med tanke på att du ligger mitt i din stam är det förståligt
Position: 3/10 Jadu, du borde skaffa en ny kyrka nånstans och få lite adelsmål
Profil: 4/10 Cool rökbild men nej tack till piratsnacket, det hör hemma i Grepolis
Rykte: 0/10 Ingen aning om vem du är eller vad du nickat förr (om du har spelat förut)
Stam: 6/10 Helt OK stam, kunde varit värre ;)

Rate: SenseiDanne


Det mesta stämmer bra, men är rätt säker på att arrgh hör hemma bättre på TW än Grepolis. :)
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Hampus204

Poäng: 8/10 ~~260 k poäng, det är väll bra tycker jag högre än mig iaf! :D Inne på top 20 men precis utanför top 10.

OBA: 9/10 Hög OBA rank 3 visar att accet varit aktiv i kriget mot KBK, men inte så mkt framgång utav OBA:n.

Position: 9/10 Front mot sina fiender är kul och även ett bakre kluster. Det ser jag som en bra sak. Dock tkr jag din front är lite för utspridd.

Profil: 1/10 Trist men en fin bild. Dock är du ingen spartan eller en immortal. :confused:

Rykte: 10/10 Ja det va ett svårt val. De flesta vet vem som sitter här nu och stör sig på dig lite granna, kan vara både positivt och negativt. Beroende på om du kan få dina fiender att handla utav ren ilska eller inte.. Rolig filur att prata med det är du allt! Många skratt har du delat ut ^^)

Stam: 8/10 Ja jag är ju medlem här också så ska nog inte säga för mycket men stammen kan göra bättre ifrån sig, kapacitet finns.

Rate: Wrongway


HTML:
[B]Poäng:[/B] 
[B]OBA:[/B]
[B]Position:[/B]
[B]Profil: [/B]
[B]Rykte:[/B]
[B]Stam: [/B]
 

magica de hex

New Member
Reaktionspoäng
0
Wrongway

Poäng: 5/10. Jag o Jaktish adlar ju bara barbs och är snart ikapp dig <3
OBA: 7/10. Rank 47, helt okej :D
Position: 4/10 Fronten men ändå hyfsat säkert. Dock tog du min yolobarb i ert kluster... Minus 5 poäng för detta <3
Profil: Sexig koala! <3
Rykte: Har lirat med dig förut ett antal ggr, kärlek till dig WW <3<3<3<3<3<3
Stam: Klarar sig bra med tanke på omständigheterna :) Roligare krig när det är jämt. Vill dock bara säga att ni kommer förlora när mina allierade barbs går med kbk i kriget!

Rate: Jakten 100
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Jakten 100

Poäng: 4/10 Inte mycket att hänga i julgranen kanske
OBA: 4/10 Deffkonto? Ingen front? Tråkigt liv O_O
Position: 5/10 Vart man adlar barbs spelar väl inte nå större roll :thinking:
Profil: 6/10 Fyndig bild. Oförståeligt citat för mig, säkert något riktigt tungt och häftigt om rätt person läser.
Rykte: 7/10 Nog har man hört talas om dig
Stam: 8/10 Tycka vad man vill, finns en hel del struktur och tanke bakom saker och ting. Några spelare som bär resten från vad jag märkt

Rate: jesperl95
 

DeletedUser

Guest
Jesperl95

Poäng: 9/10 Ser väl bra ut måste jag medge
OBA: 10/10 Finns det ingen högre placering?
Position: 8/10 Ganska bra med säkra deffbyar som kan deffa upp fronten
Profil: 4/10 Uttjatat tema haha, sen lite tråkig beskrivning
Rykte: 7.5/10 Har väl hört ett och annat om dig ;)
Stam: 7/10 "Några spelare som bär resten utav stammen" jadu ni har eran lilla elit som köar åt er haha, väldigt likt KBK, fast med fler spioner och ännu fler som backstabbar sin stam för er

Rate: SenseiDanne
 
Reaktionspoäng
28
Brukar inte ge mig in i sånt här. Men det vore kul att veta hur folk ser på mig. ;)

SenseiDanne

[SUP]Poäng:[/SUP] 7/10 Inte top 25 än. men det kommer väl. ;)
[SUP]OBA:[/SUP] 7/10 Samma där!
[SUP]Position:[/SUP] 10/10 Mitt i smeten och många att adla. Kul läge. :)
[SUP]Profil:[/SUP] 1/10 Är oftast inte intresserade av långa historier som går ut på att förhärliga sig själv, var det inte nu heller. :p
[SUP]Rykte:[/SUP] 2/10 Sett dig ibland på externa, men annars så vet jag inte direkt vem du är.
[SUP]Stam:[/SUP] 2/10 Det går nedåt.
 

DeletedUser

Guest
Kytampe

Poäng: 4/10 Under topp 100, så inte särskilt imponerande. Vet UNIQE hade de väldigt tufft från början, verkar inte direkt haft så mycket flyt sedan dess faktiskt.
OBA: 5/10 Ungefär samma som din rank, är väl ändå okej i förhållande till dina adlingar.
Position: 5/10 För utspritt för min smak, många byar du skulle ha väldigt svårt att hålla om någon ger sig på dem, inget särskilt bra kluster någonstans. Mitt i -HD-s kluster och även runt lite POKE spelare. Din position kan bli underbar eller helt åt helvete helt beroende hur DÖ väljer att spela sina kort.
Profil: 3/10 Ganska tråkig, stod inte mycket vettigt där och för övrigt för mycket text för att läsa när man är nyvaken :D
Rykte: 5/10 Känner igen namnet, högst troligen mest från externa. Men ingen jag känner till som spelare eller själv haft någon personlig kontakt med.
Stam: 8/10 Ingen stam som imponerat på krigssidan då de mest lallat i rimmet, adlat barbs och småspelare. Men de har växt till sig fint och dessutom gjort ett väldigt gott intryck på mig tack vara vissa spelare där. Givetvis också ett hot för oss pga deras position. Men det jag varit i kontakt med er gillar jag er stenhårt.

Rate: Flubber
 
Topp