Rate the player above

  • Trådstartare The Löööve Expert
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Brukar inte heller göra sånt här, men vore lite kul att se vad folk tycker om mig :)

Flubber

Poäng: 8/10 Sen jag gick in i kriget och tog fronten så har du kunnat växa bra ;)
OBA: 7/10 Rätt så bra
Position: 8/10 Inte jättemycket front just nu, men du har tagit en del nere i öst och du är inte i en farlig position
Profil: 6/10 Inte extraordinär, men du har dina bitches iaf
Rykte: 3/10 Har faktiskt aldrig hört om dig från andra spelare, men jag är långt ifrån den mest uppdaterade på spelarskvaller. Har inte hört mycket om många spelare, så det är nog jag som förtjänar trean, inte du :p
Stam: 10/10 Gillar oss hårt!
 

chomper

New Member
Reaktionspoäng
0
Lord Flores

Poäng: 5/10 helt okej, du har hämtat dig från KBKs offensiver och är nu påväg uppåt :)
OBA: 6/10 bättre kött rank än poängen är bra grejer
Position: 10/10 Front är najs :p
Profil: 7/10 fin bild!
Rykte: 0/10 aldrig hört
Stam: Min egna stam, vi krigar på med vind i seglen!
 

Lovers in Japan

New Member
Reaktionspoäng
0
Chomper

Poäng: 6/10 Helt okej poäng
OBA: 8/10 Måste ha smällt på bra borta hos dig, fint
Position: 10/10 front <3
Profil: 10/10 gulligaste bilden på länge ;)
Rykte: 0/10 ingen jag stöt på tidigare
Stam: 8/10 Helt klart värdiga motståndare
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Lovers in Japan


Poäng: 7/10 Helt okej
OBA: 4/10 lite för lågt OBA som speglar dina poäng tyvärr
Position: 7/10 helt oki
Profil: 10/10 fin profilbild!
Rykte: 4/10 ingen aning, men är säkert en viktig spelare i KBK
Stam: 8/10 gillar ert namn starkt, och ska bli kul att möta er nu :)
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 8/10 - Rank 14, snart halv millen
OBA: 8/10 - Har smällt på rätt bra
Position:3/10 - måste vara segt där du ligger atm, kan du dra långa nukes
Profil: 0/10 - Arsenal... det enda jag behöver säga här
Rykte: 3/10 - Gillade dig tills du bör sida till Poke4L och började vara lite kaxig
Stam: 10/10 - Ja rank 1 stam, inte mycket mer att säga

Ratea Emiloano om ni vill (ny där) annars tar ni rank 37 vem det nu är
 

DeletedUser

Guest
Eftersom du uppenbarligen inte blev så långvarig på kontot utan det internadlas väljer jag att istället ta rank 37 där vi för stunden hittar

siremiil

Poäng: 6/10 - 400k, utöver en del IA på senaste tiden verkar det inte ske så värst mycket på kontot.
OBA: 8/10 - Nästan 2 mille, helt klart godkänt och lite där över i förhållande till läge och poäng.
Position:8/10 - Ganska bra läge om man inte är suuuuperaktiv. Större delen av klustret ligger väldigt skyddat med det finns fortfarande någon by vid fronten att leka med. Alltså ganska ultimat läge om man inte vill ha full front.
Profil: 1/10 - Fruktansvärt tråkig om du frågar mig, vem gillar att cykla liksom?
Rykte: 4/10 -Aldrig hört talas om dig innan v30. Inte sett eller hört mycket från dig under v30 heller utöver en del positivt prat om dig från KBK.
Stam: 6/10 - En stam jag hade rateat bra mycket högre för några veckor sedan. Detta av anledning att KBK var mycket stabilare då, girigheter i stammen har alltid funnits med förr satt ni på en ledning av hög kvalitet som gjorde ett superjobb. Idag vet jag inte ens om ni knappt har en ledning? Många la iaf ner av förståeliga skäl. Stammen har långt ifrån nått sitt bäst-före-datum om någon kommer och styr upp där. Finns fortfarande duktiga spelare och folk med stor vilja, så än är det långt ifrån över även om KBK inte alls är lika stabil som förr.

Rate: Flubber
 

DeletedUser

Guest
Blev genast besviken att många trådar dött ut bara på den korta tiden jag var borta... Så jag gör att försök att liva igång forumet lite!

Flubber

Poäng: 9.5/10 top 5, vad ska man säga? normalt sett ger jag top 5 10/10, men nu när de första på världen har passerat millen så krävs sjusiffrigt för full pott, egenteligen bara för att det ser snyggare ut på profilen. :cool:
OBA: 8/10 kunde väl ha vart lite högre för att matcha poängen egentligen, men de billiga byarna är de bra byarna!
Position: 9/10 Ligger och pressar på KBK i front, så möjligheter för utvidgning finns!
Profil: 9/10 "queen of sparta" kort och gott, vilket ingen kan säga emot att Jenny är!
Rykte: 10/10 Riktigt duktig TW-spelare samt trevlig att prata med!
Stam: 9/10 Nog bjuder ni upp till dans alltid!

Rate: Bulldog
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Bulldog

Poäng: 5/10 utanför top 40+ på v30 utan mängder med front och utan väldigt mycket OBF tyder oftast på halvt inaktiv eller oseriöst spelande. Höga poäng resulterar inte automatiskt i duktig spelare heller för den delen.
OBA: 5/10 Lite blandat, OBA, OBF, betyder att du fått lite blandad action iallafall. Inte alla som får det :(
Position: 7/10 Tycker ändå du har ganska bra position i relation till fronten. Ganska bra avstånd för att kunna mata anfall utan att det tar 5 år tills de kommer hem igen. Jobbigare att bli kattad dock om alla ens byar ligger i ett kluster vid fronten ;)
Profil: 7/10 Gillar din GIF, fint citat :)
Rykte: 5/10 Sett dig på externa, och vi lirar ju samma värld så..
Stam: 7/10 Ju längre bak vi går, desto bättre poäng hade jag gett er som stam. Nu tycker jag väl ändå ni har återhämtat er och taggat till. Vissa spelare som imponerar, andra som inte gör det. Ett nöje att kriga mot er i vilket fall :)

Rate: Jesperl95
 

DeletedUser

Guest
Jeperl95

Poäng: 10/10, inget att klaga på
OBA: 9/10 rank 2 i OBA, bra köttat men verkar inte haft det så tufft defensivt vilket gör det hela enklare
Position: 9/10, fått en del frontbyar nu samtidigt som den större delen av byarna är skyddade
Profil: 7/10 fin bild :)
Rykte: 8/10 Bara hört att du ska veta hur spelet funkar vilket jag tycker du bevisar rätt ok
Stam: 9/10 En bra stam även om ni inte riktigt förtjänar så stor ledning som ni har nu men det finns brister där också

Rate: Rileyk
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Rileyk

Poäng: 6/10 Helt okej ändå rank 26 inte så dåligt..
OBA: 6/10 Ja okej där med
Position: 10/10 bästa läget att växa faktiskt om du spelar smart
Profil: 1/10 ingen bild eller något viktigt typ.
Rykte: 4/10 vi kör samma värld , men vet inte vem du är..
Stam: 8/10 Abel har aldrig slutat så bra försök där.. Va ju skumt ändå tänka abel lägga av hehe...

Rate: Hampus204
 

Seto Kaiba

New Member
Reaktionspoäng
0
Hampus204

Poäng: 8/10 Top 20 är väl inte så illa!
OBA: 8/10 Första sidan där också, köttat på bra!
Position: 7/10 har säkra byar och finns att ta, har front så får smällar också, som man ser på OBF
Profil: 6/10 Inget speciellt, lite text typ, men + för kirito ;)
Rykte: 10/10 Tror nästan alla med hyfsad koll vet vem du är vid det här laget
Stam: 10/10 Kan ju knappast bli bättre?

Rate: Seto Kaiba
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
Seto Kaiba

Poäng: 9/10 Top 7 , riktigt nice :) du fick ett smörgåsbord nere i rimmen!
OBA: 3/10 Låg OBA, plats 50, men du tar igen det snart :) <3
Position: 9/10 Mycket säkra byar! Får se om du vågar riskera det ;)
Profil: 10/10 - Snyggve, gillar att du har Seto Kaiba bilden med Yu-Gi-Oh! <3
Rykte: 1/10 - Visste inte vem du var innan du kom in i Poke med ditt glada humör :p
Stam: 10/10 Inget slår en härdad Pokemon <3

Rate: Krizzlock
 

tourigaemil

New Member
Reaktionspoäng
0
Krizzlock
Poäng: 10/10 rankad 4 och vart ordentligt rågång det senaste! Lär bli bättre!
OBA: 6/10 rank 26 totalt. köttat på bra men trodde nog du skulle vara högre :D
Position: 8/10 mycket front men även endel säkra byar. Du lär växa mycket framöver!
Profil: 5/10 massa löjliga sparta grejer:* (min profil ska man inte prata om men inte jag som fixat den :p)
Rykte: 7/10 visste inte vem du var förrän v30 men nu är det ruskigt bra ;)
Stam: 10/10 kan väl inte bli bättre?
Rate: Ekke98
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Ekke98

Poäng - 6/10 530k p (rank 44) Är väl ganska bra egentligen.
Profil - 3/10 meeeh, inget jag tycker är en bra profil iaf, men finns säkert olika åsikter beroende på intresse.
OBA - 6/10 Topp 25, alltså en del köttande.
Position - 7/10 Helt ok om du fortfarande planerar att adla HD och det går bra där.
Rykte - 1/10 Ingen aning faktiskt.
Stam - 9/10 Rank 1, bra med OB, många fiende-byar adlade.


Rate: jakten 100
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng - 7/10 hyffsad med poäng då du ligger på plats 26.
Profil - 10/10 Fin bild med ännu finare citat!
OBA - 5/10 - Rank 69 i OBA, bättre kan du :)
Position - 7/10 Helt ok, ett gäng i fronten andra bakåt. :)
Rykte - 1/10 Ingen aning faktiskt, vet bara att du hade mycket att säga om och var en utav drivkrafterna i KBK och i AOP. Sen är du väldigt trevlig med. :)
Stam - 9/10 Rank 3 men du och de andra är fortfarande KBK för mig, vilket jag respekterar. :)

Rate Antish
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Antish

Poäng - 7/10 rank 11 bra men bättre kan du.
Profil - 4/10 helt ok
OBA - 9/10 grymt!
Position - 6/10 för din skull borde du adla barbs där ingen i stammen är i närheten så du kan växa som djur där.
Rykte - 10/10 vilken krigare du är hehe! köttade skiten ur kbk & aop.
Stam - 10/10 vi har kämpat till vinsten, även om vi har mergat som andra.

Rate: hampus204
 
Topp