PUPPY vs OBA

DeletedUser

Guest
OBA var ju två stammar innan kriget då de mergade samman och skulle köra över oss, vilket de lyckas jättebra med :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PUPPY
Side 2:
Tribes: OBA


Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 1
Skillnad: 20

chart




Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 1
Skillnad: 9

chart



Ni är ju trots allt till en tredjedel PRP, så detta är ju inga konstiga siffror egentligen ^_^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om jag hade varit i OBA skulle jag kickat PRP patrasket dirr.

Dåligt virke är nu rötet virke, if you know what i mean ^^
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Vore lämpligare att öka aktiviteten hos andra, och att de börjar inse att det inte går att köra sitt egna race det finns något som heter stamkamrater och stamkänsla.
 

DeletedUser

Guest
lägger ditt spelaren ni kickat av okänd anledning :rolleyes:

Side 1:
Tribes: PUPPY
Side 2:
Tribes: OBA
Players: god save the queen

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 2
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 110,714
Sida 2: 18,674
Skillnad: 92,040

chart
 

DeletedUser

Guest
Om jag hade varit i OBA skulle jag kickat PRP patrasket dirr.

Dåligt virke är nu rötet virke, if you know what i mean ^^

Om man med "gamla PRP" menar de som stannade i PRP efter bildandet av 1x2 så kan jag iaf meddela en plusstatistik mot puppy.... dessutom klar plusstatistik mot booya.. Rötet virke funkar tydligen hyggligt ändå bro
 

DeletedUser

Guest
Om man med "gamla PRP" menar de som stannade i PRP efter bildandet av 1x2 så kan jag iaf meddela en plusstatistik mot puppy.... dessutom klar plusstatistik mot booya.. Rötet virke funkar tydligen hyggligt ändå bro

kan du??? sen tror jag att man menar alla som var med i prp när vi krossade er alltså när solen spelade där och HATE skapades!
 

DeletedUser

Guest
mmmm.... och statistiken blir densamma

Så om vi undantar den enstaka spelaren ovan som inte tyckte att hon hade tiden det krävdes (och helt klart bidrog ert bombande där) så är er statistik på er front i kriget inte sådär grymt imponerande... Men men jag vet att ni laddar om kanonerna så det kan ju ändras.... Men just nu...
 

DeletedUser

Guest
Så om vi undantar den enstaka spelaren ovan som inte tyckte att hon hade tiden det krävdes (och helt klart bidrog ert bombande där) så är er statistik på er front i kriget inte sådär grymt imponerande... Men men jag vet att ni laddar om kanonerna så det kan ju ändras.... Men just nu...

vi tar en spelare i taget blir lättare så plus var ni som anföll oss samt är en större stam och ändå är det vi som leder sen har du helt rätt i att vi laddar om och att vi har nya mål!
 

DeletedUser

Guest
vi tar en spelare i taget blir lättare så plus var ni som anföll oss samt är en större stam och ändå är det vi som leder sen har du helt rätt i att vi laddar om och att vi har nya mål!

Vi har börjat tänka i samma banor och börjar nog med dig :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har börjat tänka i samma banor och börjar nog med dig :)

gött, ert försökt under följa helgen var rolig synd bara att era adlar dog! tips är ju att börjar skicka 4adlar och inte 1-2 samt köra med renns innan dock kommer det bara leda till mer obf till mig något jag behöver mycket av!
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Aa, för det verkade du ha? O_O


Klart, du kanske bordet ta dig en funderare på VARFÖR jag lämnade..

Som jag sa direkt efter.. att andra fattar dåliga beslut är precis som i alla andra sammanhang, det går ut över oskyldiga vilket det även gjorde denna gången.

Och sen ska du vara glad att jag inte "gav bort" mitt konto med alla deffbyar till en annan stam. Hade mycket väl kunnat tänka mig göra det som en liten hämnd.. men avstod av hänsyn till de som jag fortfarande ser som vänner.

Men Puppy har bjudit på bättre motstånd än vad jag trodde skulle ske faktiskt.

Som en gammal vän sa en gång.. hur kul det än är med TW så finns det mycket annat som är bättre.

Hoppas det blir ett långt krig så man får se vem som har mest tålamod och tid för det är vad det hela handlar om i slutändan.
 

DeletedUser

Guest
Klart, du kanske bordet ta dig en funderare på VARFÖR jag lämnade..

Som jag sa direkt efter.. att andra fattar dåliga beslut är precis som i alla andra sammanhang, det går ut över oskyldiga vilket det även gjorde denna gången.

Och sen ska du vara glad att jag inte "gav bort" mitt konto med alla deffbyar till en annan stam. Hade mycket väl kunnat tänka mig göra det som en liten hämnd.. men avstod av hänsyn till de som jag fortfarande ser som vänner.

Men Puppy har bjudit på bättre motstånd än vad jag trodde skulle ske faktiskt.

Som en gammal vän sa en gång.. hur kul det än är med TW så finns det mycket annat som är bättre.

Hoppas det blir ett långt krig så man får se vem som har mest tålamod och tid för det är vad det hela handlar om i slutändan.

får man fråga varför alla värkar se ner på oss? vi ligger ju ändå 2a i oba rankningen vi tog ner prp och städade bort inte som att vi försökt gömma oss från krig snarare tvärt om, så denna föreställning om att vi är dåliga vilka bevis ligger till grund??? intresserad valp spejar öronen och väntar på svar gärna ett mycket inväklat svar för då kommer jag inget fattat och de andra valarna kan få reta mig lite mer^^
 

DeletedUser

Guest
får man fråga varför alla värkar se ner på oss? vi ligger ju ändå 2a i oba rankningen vi tog ner prp och städade bort inte som att vi försökt gömma oss från krig snarare tvärt om, så denna föreställning om att vi är dåliga vilka bevis ligger till grund??? intresserad valp spejar öronen och väntar på svar gärna ett mycket inväklat svar för då kommer jag inget fattat och de andra valarna kan få reta mig lite mer^^

Paranoida... Ja....
Dåliga spelare? Paranoia... ingen som påstått... Liten dos Neuroleptika funkar på sånt fast kolla med veterinären om doseringen. Ni som fullständigt krossar alla ni ger er på ska väl inte ha så kasst självförtroende... Gaska upp dig lite och var lite kaxigare :)
 

DeletedUser

Guest
Paranoida... Ja....
Dåliga spelare? Paranoia... ingen som påstått... Liten dos Neuroleptika funkar på sånt fast kolla med veterinären om doseringen. Ni som fullständigt krossar alla ni ger er på ska väl inte ha så kasst självförtroende... Gaska upp dig lite och var lite kaxigare :)

dåliga och dåliga ingen har iallfall givit mycket för att vi skulle håller oba stången vilket vi lyckades ganska bra med eller? och nu när booyaa gått med så har vi plocka ifatt det vi förlorat och nu är det ni som ligger under hoppas att ni snart börjar försöka vända på den trenden, annars blir det ju inget kul jul lov :D
 

DeletedUser

Guest
Så om vi undantar den enstaka spelaren ovan som inte tyckte att hon hade tiden det krävdes (och helt klart bidrog ert bombande där) så är er statistik på er front i kriget inte sådär grymt imponerande... Men men jag vet att ni laddar om kanonerna så det kan ju ändras.... Men just nu...

Hmmmm jag visste inte att jag inte hade tid
 
Topp