PUPPY vs OBA

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag du ska fokusera på kriget istället, det behöver ni.
 

DeletedUser

Guest
mycket sant
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PUPPY
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 7
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 78,261
Sida 2: 63,324
Skillnad: 14,937

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PUPPY
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 16
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 175,060
Sida 2: 151,373
Skillnad: 23,687

chart
 

DeletedUser

Guest
Kul att det bjuds på kamp. Vilka gör bra ifrån sig på dem olika sidorna?
 

DeletedUser

Guest
Har svårt att peka ut vissa spelare då alla gör ett jäkligt bra jobb. Om det är någon som ska ha extra cred så är det Mrdan18, vilket jag tror många i OBA kan bekräfta.
Har faktist inte sett någonting från OBA som är värt att lyfta fram, men det kommer väll kanske:thinking:
 

DeletedUser

Guest
Nope, var länge sen han och slinkan slutade där. Vill du veta vem/vilka som sitter där nu får du fråga södertälje, han vet allt om oss då vi läcker som ett såll. Eller hur tälje?^^
 

DeletedUser

Guest
Nope, var länge sen han och slinkan slutade där. Vill du veta vem/vilka som sitter där nu får du fråga södertälje, han vet allt om oss då vi läcker som ett såll. Eller hur tälje?^^
He he, nej så har jag aldrig sagt.... I motsats til Xillaero så är det inte så lätt att ana sig till vad ni har för skumraskplaner :) Det där var ju rent fiske som inte gav napp... Jag lovar ni läcker inte
 

DeletedUser

Guest
Har svårt att peka ut vissa spelare då alla gör ett jäkligt bra jobb. Om det är någon som ska ha extra cred så är det Mrdan18, vilket jag tror många i OBA kan bekräfta.
Har faktist inte sett någonting från OBA som är värt att lyfta fram, men det kommer väll kanske:thinking:

Mycket sant, dessa retakes är ju inte dåliga - att killen ens har tid, stort creed till Mr Dan. Annars får jag väl säga att resten av er inte heller bjuder på något speciellt, baserar dock bara informationen på rapporter då jag själv inte ligger i fronten mot er.
 

DeletedUser

Guest
Mycket sant, dessa retakes är ju inte dåliga - att killen ens har tid, stort creed till Mr Dan. Annars får jag väl säga att resten av er inte heller bjuder på något speciellt, baserar dock bara informationen på rapporter då jag själv inte ligger i fronten mot er.

var därför ni körde över oss helt i början samt nu.... nej just det så var det nog inte :p men nästa söndag som vi ligga på plus tror vi jag iallafall!
 

DeletedUser

Guest
Mycket sant, dessa retakes är ju inte dåliga - att killen ens har tid, stort creed till Mr Dan. Annars får jag väl säga att resten av er inte heller bjuder på något speciellt, baserar dock bara informationen på rapporter då jag själv inte ligger i fronten mot er.

Det är ju fler som fått smaka på dessa retakes. ;)
 

Renato85

Member
Reaktionspoäng
0
Jaja fast retakes fungerar inte alltid :) Dock borde du sluta va en pu**y och be om så jävla mycket deff
 

DeletedUser

Guest
Haha klandrar du oss seriöst för att vi spelar som en stam och deffar dom som behöver hjälp? Det kanske är något ni borde testa på istället för att ha 37 spelare som kör solo?
Om ni inte kan det, så har ni inte en chans. Även om jag tvivlar på att ni har det även om ni lär er spela tillsammans.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PUPPY
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57
Sida 2: 52
Skillnad: 5

chart




Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 5
Skillnad: 12

chart




Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 0
Skillnad: 11

chart
 

DeletedUser

Guest
Hur många stammar krigar ni emot puppy? OBA krigar ju med 2 vad man vet om i alla fall.
 
Topp