PUPPY vs OBA

DeletedUser

Guest
Jaså, så det är GlasDeKlas som sitter på mitt gammla konto nu, sköt om det.
Häftigt att se att BJÖRN gjorde en minimerge med Sere..Urba...Bring.. ja vad ni nu hette senast, sköna lirare där iaf.

Hoppas ju självklart OBA tar detta snabbt och smärtfritt nu, go go go...
 

DeletedUser

Guest
Jaså, så det är GlasDeKlas som sitter på mitt gammla konto nu, sköt om det.
Häftigt att se att BJÖRN gjorde en minimerge med Sere..Urba...Bring.. ja vad ni nu hette senast, sköna lirare där iaf.

Hoppas ju självklart OBA tar detta snabbt och smärtfritt nu, go go go...

Vavava fåfth, du borde vara emot en merge som en äkta originalbjörn! :D
 

DeletedUser

Guest
oba verkar ha slutat skicka skarpa och adelståg under nattbonusen nu iaf, creds ska ni ha! <3
 

DeletedUser

Guest
Vavava fåfth, du borde vara emot en merge som en äkta originalbjörn! :D

Jao, gillar det ju inte. Men inser att det var ett måste för att vinna världen, när alla lirare blir större så kan även en organiserad stam med medelmåttor (som jag tror valparna kan ses som :p) bli för jobbiga att möta.

MEN det hade vart gött att ta hem världen med under 20 medlemmar nu när alla gnäller om stamgränsen på v14
 

DeletedUser

Guest
när alla lirare blir större så kan även en organiserad stam med medelmåttor (som jag tror valparna kan ses som :p) bli för jobbiga att möta.

Tror nog att vi skrattar mer åt er än tvärt om, stora delar av er stam skulle man fan smickra om man kallade dem för medelmåttor :awsm:

Om ni ska föreställa "eliten" så är jag glad över att jag spelar i en stam med medelmåttor :D
 

DeletedUser

Guest
Okej, hade ni inte räknat ut det innan så kan jag säga att jag inte spelar. Har ingen aning om vilka som är med i eran stam och känner bara till ett fåtal i OBA nu för tiden, få inte hjärtklappning kära gossar
 

DeletedUser

Guest
Ja, har sett många rapporter där ni försöker deffa ut oss med off :) sen hur han vet att ni är "medelmåttor" är hans ensak?
 

DeletedUser

Guest
Haha som om ni inte skulle göra det då kaos? Har sett hur sjukt många rapporter när era yxor dör på hemma plan.

Men jag ska ge er ett tips då jag tror ni verkligen kan behöva det. Offtrupper är mest användbara när dom är religiösa, shhhhh don't tell anyone. Sen får dom ju även gärna ha bräckor med sig och landa mellan 07.00-23.59.
Men jobba på de här sakerna så kommer det säkert gå bra för er!:thinking:
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: PUPPY
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 6
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52,438
Sida 2: 54,204
Skillnad: 1,766

chart


Side 1:
Tribes: PUPPY
Side 2:
Tribes: OBA

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 24
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 175,775
Sida 2: 224,627
Skillnad: 48,852

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Haha som om ni inte skulle göra det då kaos? Har sett hur sjukt många rapporter när era yxor dör på hemma plan.

Men jag ska ge er ett tips då jag tror ni verkligen kan behöva det. Offtrupper är mest användbara när dom är religiösa, shhhhh don't tell anyone. Sen får dom ju även gärna ha bräckor med sig och landa mellan 07.00-23.59.
Men jobba på de här sakerna så kommer det säkert gå bra för er!:thinking:




Försvarare: uppwall
Destination: 1000 Adel och inga Bräckor. (571|460) K45

Kvantitet: 0 0 3527 0 1016 1791 241 0 241 96 0 4
Förluster: 0 0 3527 0 1016 1791 241 0 241 96 0 4





Och jag antar eftersom du är kungen lämnade du dessa hemma med flit?


Egentligen skiter jag i hur du spelar.

Men ska du sitta o klaga på andra kan du väl för helvete se till o inte göra EXAKT samma sak som du själv påstår andra gör.
 
Topp