Pressmeddelande från Sprit.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
japp jag är tråkig, men sprit dom är sköna ja menar vilken idee att nicka olika spritsorter, skjukt köna eller? spammar som fan gör dom i alla fall:p

Det är ju tur att det finns stammar med humor i TW. Tänk om allt vi hade var Tribalwars (wannabe) Elite och The United (??) Tribes.

Dessutom är väl Sprits krav ganska rimliga :rolleyes: I alla fall för en old school-spelare som mig. Jag är inte med i Sprit, men jag förstår dem och sympatiserar helt med dem när det gäller deras krav.

När TW var ungt var det ingen som adlade gråa byar. Varför? De växte inte! Helt meningslöst att adla en grå by på 44 poäng.
 

DeletedUser

Guest
vam bryr sig om ett fjantigt pressmedelande på forumet? haha rör inte barbarian byar då adlar vi er haha vem fan bryr sig? dom kommer ju inte direkt sluta adla barbs:p

smörpojken? hahaha idiot
 

DeletedUser

Guest
hahhaha älskar att läsa på allmäna forumet när det är fight mellan sprit spelare och andra spelare är så otroligt roligt att höra doms vackra roliga ord... D:D:D::D


v2.... de du..
v9 WOLF!!! ensam är vi svaga men tillsammans så är vi en flock!!:D
 

DeletedUser

Guest
hahhaha älskar att läsa på allmäna forumet när det är fight mellan sprit spelare och andra spelare är så otroligt roligt att höra doms vackra roliga ord... D:D:D::D


v2.... de du..
v9 WOLF!!! ensam är vi svaga men tillsammans så är vi en flock!!:D

Kontrollpanel - redigera signatur
 

DeletedUser

Guest
hahahahha seriöst hahah du är väl typ 13, 14 år? hahha
 

DeletedUser

Guest
16...S:SSSSS....:D:D::D:D:D men aja låter som en 11-14 åring eller vad ni tycker snart så kommer en som säger 9 hehehehe men jag väntar tills sprits nästa pressmeddelande kommer då är det väl k50 som gäller eller???
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp