Pressmeddelande från Sprit.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Även om det hade varit en lysande farm när den väl blivit rensad så är det klart det är grönt ljus på att adla en sådan barb. Vi menar mest barbs och farms på under 1000p. Värdelösa adlingar helt enkelt.
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Även om det hade varit en lysande farm när den väl blivit rensad så är det klart det är grönt ljus på att adla en sådan barb. Vi menar mest barbs och farms på under 1000p. Värdelösa adlingar helt enkelt.

Skönt, blev lite orolig där.
Den där barbarbyn kommer ju göra att jag kommer topp 30 i världen (a)
 

DeletedUser

Guest
orka xD

Människor.. adla vad ni vill... lixom vad är det värsta som kan hända?... Ni får ingen öl eller vin till maten.. so what ni klarar er på en läsk istället!
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Men herregud va folk som följer denna regel och inte tillhör Sprit är bortgjorda.

orka xD

Människor.. adla vad ni vill... lixom vad är det värsta som kan hända?... Ni får ingen öl eller vin till maten.. so what ni klarar er på en läsk istället!

haha, *skrattar*
Fattar ingen att jag drev ;)

Jag skiter väll i om nån skillad stam i en annan kontinent förbjuder mig att adla som om jag vore en noob ;)
 

DeletedUser

Guest
Man driver inte med promillion eller hans lära... fy skäms på dig!
 

DeletedUser

Guest
Sprit har redan utdelat bestraffning mot ekonomisk krigsförklaring, fler lär följa.
 

DeletedUser

Guest
Vi har gratis fester hela tiden men tyvär är inte du bjuden :D



mrrisling hur vågar du ha fest utan att bjuda mig =( nu blir jag både ledsen å besviken på dig å tänker ta min flaska captain morgan å sitta i min by å supa själv usch å fy på dig som formar mig till ett sånt verdervärdigt svin när du inte bjuder mig på fest
 

DeletedUser

Guest
Ah fick en flaska jäger i present igår.. dags o knäcka den med några redbull :D
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Fidel har adlat TVÅ usla byar under 600 poäng, kolla upp han och försök gärna slå ut han ;)

(nu får jag väll inte varning för jag hänger ju inte ut nån taskigt?)
 

DeletedUser

Guest
fan va larviga ni i sprit är, tror ni kommer försvinna när dom stora krigen drar igång
 

DeletedUser

Guest
japp jag är tråkig, men sprit dom är sköna ja menar vilken idee att nicka olika spritsorter, skjukt sköna eller? spammar som fan gör dom i alla fall:p
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp