Presentera er..

Reaktionspoäng
0
Göteborgs Bartenderskola. Bartender var 4 veckor, just nu söker jag dock praktik. Lite svårt för en inflytad skåning att hitta det här uppe dock. Vet ju inte vilka ställen som är bra eller inte, och jag är inte så rik att jag kan kolla upp det själv :D

Vilka utbildningar är det du har hållt i?

Öl/sprit som inhyrd konsult på diverse skolor i sverige ,ölutbildningar i sverige/belgien , coktails/longdrinks vid bacardi i spanien , har pysslat med det här alldeles för länge :p
 

DeletedUser

Guest
Öl/sprit som inhyrd konsult på diverse skolor i sverige ,ölutbildningar i sverige/belgien , coktails/longdrinks vid bacardi i spanien , har pysslat med det här alldeles för länge :p

Heeh, då måste du ha hållt på ett tag ;) Själv satsar jag just nu bara på att få jobb. Man får höra så mycket fårn läraren om vilka chanser det finns, men det känns som att man måste ha hans kontakter då..
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Håll er till topic vilket är att presentera er själva. Vill ni ha privata diskussioner så skicka PMs till varandra.

Och vi vill inte höra fler innehållsförteckningar på sprit eller fler drinkrecept utan berätta istället vilka ni är IRL.
 

DeletedUser

Guest
Tjo!

heter johan, 16 år, spelar på .net/v35 där jag spederar mestades av min tw tid. Spelat tw (.net) i ungefär 2 år om inte mer :S läbbigt vad tiden går fort ;-)

Någon annan här som spelar på v35? Skicka ett pm till mig isåfall :)
 

DeletedUser

Guest
Hejsan =)

Jag är en kille på 17 år (om 2 månader).
Gillar Tw väldigt mycket. På Fritiden är ja ute med kompisar , göra massa saker , bland annat spelar fotboll =)
OCh självklart på tw också :)

Just nu spelar jag bara på v4 och v9 med detta namn "dzaniboy 1" , vf ettan är med kommer jag inte ihåg ^^ Men bättre utan xD
Spelar också speed , (Ro , net och se) ibland till och med pl. och cz.

Annars bor jag i Varberg , Halland , Sverige =)
Best friends IRL är t@mie/k4ljano och xlea =)
Annars känner ja också många andra tw spelare IRl.

Det var nog det mesta från mig.

Med vänliga hälsningar
dzANIbOOy
 

DeletedUser

Guest
Tackar dzANIbOOy.

Ni andra:

Ta detta som en mall på hur det skall se ut i denna tråden för att inte väcka de onda moderatorkrafterna. Är det inte detta ni vill delge oss andra så sätt er i bänken igen för detta är vad tråden handlar om.

Mvh
Humble
 

DeletedUser

Guest
Då gör jag väl en ny..

Tjena!
Killen 19 år.
Skåning minsann.
Ska plugga marknadsföring på högskola till hösten..
Är lite bakis sedan gårdagen med btw

mvh
Aivy Straw
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vrf blev mitt engelska inlägg borttaget :( (nu vet förstås alla vad jag nickar på v9 men endå) x)
 

DeletedUser

Guest
Vrf blev mitt engelska inlägg borttaget :( (nu vet förstås alla vad jag nickar på v9 men endå) x)

Vet inte vilket inlägg du menar då jag inte vet "vad du nickar på V9" men jag har en god aning om varför det försvann och du med om du läser forumreglerna.


"Endast Svenska
Detta är i första hand ett svenskt forum om inget annat anges I specifik forumdel. Norska och danska är tillåtet så länge som det är lättförståeligt. Begränsa andra språk endast till korta citat eller fraser som passar till den specifika situationen."


Mvh
Humble
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Aldrig kollat noga på regler, sorry isf =) Skulle göra det som en kul grej till mitt nick.. Och orkade inte översätta eftersom jag bara hittade "storyn" om han på engelska
 

lyfioh

New Member
Reaktionspoäng
0
Heter Mathias, kommer från Olofström i blekinge. Ska börja tvåan på ett IT program i Karlshamn. Gör samma saker som många gör här på fritiden!

Spelat detta några år under olika namn vilka jag inte kommer nämna här.
 

DeletedUser

Guest
Miss Candy Cuddle är en nioårig flicka med en magisk nyfikenhet och en dödlig kärlek till godiz.
I sin tankesmedja, belagd i mitten av candy mountain, sitter hon och filosoferar över livets betydelse, det goda och det onda, den ultimata kunskapen som nämligen är: Happles, fusionen mellan Happiness och Apples som tillsammans bildar en kraft starkare än the matrix själv och som kommer att ge godizfolket makten igen! ^^
För att finansiera sin forskning reser hon med sina godizalfer från by till by och tar emot allmosor i form av kramar och leenden. ***OBS! Miss Cuddle förnekar allt Charlie the Unicorn hävdar (Lita aldrig på en ponny med en strap on på huvudet!), samt all anknytning till andra organstölder och dylikt.

Miss Cuddle får ofta frågan varför hon pratar som hon gör. Miss Cuddle talar i tredje person av många anledningar, där en av dem är en särskild konspirations teori gällande Apple och Steve Jobs o_O
Men den främsta anledningen är helt enkelt att Miss Cuddle måste upprepa sitt namn för att inte glömma bort vem hon är.
Det har hänt allt för många gånger tidigare :'(

Även om Miss Cuddle lever i rädsla för de läskiga farbröderna som de senaste dagarna kommit allt närmare, så njuter hon av sin vistelse här i v9, och hoppas att resten av världen också gör det ^_^
 
Senast redigerad av en moderator:

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Det är då jag som är Jacob. En mycket fin ung man som har en ofrivillig vilja att kunna vara väldigt odräglig! Men folk som jag har spelat med avgudar mig för att jag har så många olika personligheter.


Jag är även intresserad av sport och hockey= Rögle!!!!!!! är det som gäller.
 

DeletedUser

Guest
Xoniva här,kile på 14, e i USA justnu
spelat tw på typ 4 år tror ja
älskar fotboll o...aaa typ nått mer?
 

DeletedUser

Guest
PM killar ! PM =)

Jag är förövrigt mudnor,

sötnos som är totalt nerkärad i yster, aight ? ;)

snyggast på .se, helt klart !

Till o med fått twilight att älska mig, lyckas ni andra med det ? :*

Dessutom är jag en legend, kan det bli bättre ? (källa: Kung Carl VI)
:rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp