Presentera er..

DeletedUser

Guest
Ay Landkrabbor !

Mitt namn är Kapten Krok !..

Jag bor i kabyssen på min båt utanför det patetiska landet "ingenstans".

Jag som alla andra har fritidsaktiviteter, såsom att jaga en hal flygande snorvalp kallad Peter Pan, snart Peter Pawned..

Jag gillar också att fäktas med min värja för det mesta blir det som sagt mot flygande snorvalpar.. Men att duellera man mot ehm.. snorvalpar kan vara riktigt kul.. Men ibland blir det för mycket. Såsom dem skriker och förstör mitt segel med mera. Ibland räcker det med att fäktas mot besättning i turneringar.

Jag uppmanar er alla, om ni vet var Peter Pawneds gömställe är.. Kontakta mig på v9. Jag finns där !..

Nej nu ska jag dra mig tillbaks till skeppet..

Skriv gärna egna presentationer.

//Krok
 

DeletedUser

Guest
Ay Landkrabbor !

Mitt namn är Kapten Krok !..

Jag bor i kabyssen på min båt utanför det patetiska landet "ingenstans".

Jag som alla andra har fritidsaktiviteter, såsom att jaga en hal flygande snorvalp kallad Peter Pan, snart Peter Pawned..

Jag gillar också att fäktas med min värja för det mesta blir det som sagt mot flygande snorvalpar.. Men att duellera man mot ehm.. snorvalpar kan vara riktigt kul.. Men ibland blir det för mycket. Såsom dem skriker och förstör mitt segel med mera. Ibland räcker det med att fäktas mot besättning i turneringar.

Jag uppmanar er alla, om ni vet var Peter Pawneds gömställe är.. Kontakta mig på v9. Jag finns där !..

Nej nu ska jag dra mig tillbaks till skeppet..

Skriv gärna egna presentationer.

//Krok

Du och jag Mr krok har exakt samma fiende.
Tycker därför att jag ska borda ditt skepp för lek och bus!
 

DeletedUser

Guest
Hej på er!

Mitt namn är Aivy Strawberry-Mint
Lite info om mig:
ALKOHOLHALT
37.5%

SMAK
Fruktig smak med viss sötma och tydlig karaktär av päron, inslag av vanilj och mint.
DOFT
Fruktig doft med tydlig karaktär av päron och inslag av och mynta.
FÄRG
Vattenklar.

---------

Jag är allra godast (ondast) om du blandar mig såhär:
4 cl utav mig
2 cl Sourz Raspberry
Fyll på med Sprite efter behag
Pressa i en limeklyfta

Jag är den perfekta sommarvodkan när man vill släcka törsten med något av skarpare sort

Let´s get Boozy
 

DeletedUser

Guest
Ska förklara här:
Egentligen heter vodkan: Aivy Strawberry / Pears / Mint.

Men ett så långt namn skulle jag aldrig orka med och därför kortade jag ner det till sådär ;)

Så nej nej, ingen tabbe.. Bara ren lathet
 

DeletedUser

Guest
Lalamums


Näringsinnehåll per 100 gram
Socker: 43 % av RDI
Kolhydrater: 4500, ca 200 % av RDI (50 kolhydrater per bit)
Järn: 43 mg
Zink: 103 mg
Fett: 0.0000000001 %
Nikotin: 98 %



Har funnits på marknaden i 19 år och först nu börjar varumärket etablera sig något fruktansvärt. Ger en väldigt krispig eftersmak och släcker törsten samtidigt som begäret ökar.
 
Reaktionspoäng
0
Bedarö Bitter
Ale, Stor beska
Sverige





Alkoholhalt 4.5%

Producent Nynäshamns Ångbryggeri

Beskrivning En överjäst bitter ale, fruktigt frisk och med torr efterbeska. Namnet Bedarö Bitter kommer från ön utanför Nynäshamns hamn. Ölet är av typen överjäst bitter ale, bryggt på Pale Ale Crystal och vetemalt samt kryddat med amerikansk humle, Chinook och Cascade. Ölet är jäst i öppna tankar och lagrat i fyra-fem veckor.

Övrigt 4,5 vol %.
Avnjutes vid 11-13º C



I övrigt är jag precis som mitt namn...

Lätt att tycka om.

Svår att vänja sig av med.

Jävligt Bitter ;)
 

DeletedUser

Guest
Jack Daniels

Alkoholhalt 40,0 %

Färg Ljus, brun färg.

Doft Manligt och Rock'n'Roll

Riktigt rivig och ger hår på börstet. Drickes bart, helst direkt ur flaska (Heavy Metal style) och är alla tuffa killars favorit dricka vare sig man gillar det eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Detta är en presentationstråd. Om den ska överleva så håll den till presentation av spelare aktiva på V9, inget annat. ;) **Dinglar med låset**
 

DeletedUser

Guest
zenwenx

Innehåller,

  • 45% Energidryck (mestadels "lingon" & Franks)
  • 35% Skräpmat
  • 20% Impregnerad med Tecknade "skrik serier"
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
En viking med raki, need I even say?

Btw kapten krok, jag har hittat peter pan's gömställe..
523|574
Vad är belöningen?:D
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Im on it,


ON TOPIC:
Peter pan en flygande pojkspoling som har fått förstärkning från mystiska vikingar?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Har tusan ingen aning om vad "rom" innehåller. Men här är jag i alla fall :)

Spelar i Stammen sprit, är en spritsort med förhoppningsvis något litet alhohol :)

Mer vet jag inte :O :)
 

DeletedUser

Guest
Adya heter jag, spelar på både V7 och V9!

Jag är 15år, och kan ha väldigt kort stubin om man spammar mitt stamforum sent på natten ;)

Jag vet inte hur mycket man får berätta om sig själv, bara censurera det om jag säger för mycket, men jag bor i Malmö, spelar Counter-Strike: Source och sitter ALLDELES för mycket vid datorn! :)

Började med att spela Tra*ian, men detta är 100x roligare :)



Over and Out,
Nomis* aka Adya
 
Topp