Presentera er..

DeletedUser

Guest
Jag är Steph, jag spelar också på v9, men under ett annat nick.
För dem som känner mej bör de inte va så svårt att lista ut, med tanken på att mat är min favoritsyssla, samt att min filosofi är att mat löser i princip alla problem (=

Steph är även känd som Elin då jag är afk... men även Blondy förekommer bland mina gamla klasskompisar..
Lr som jag skrev i vårat stamforum...

Hej jag heter Elin, jag är brunett och 21 år, jag söker en söt kille jag kan chatta med <3 (PM)

Välkommen Stephie. ;)

*oj, spelar MidKer på värld 9 tro?*
 

DeletedUser

Guest
Jag är Steph, jag spelar också på v9, men under ett annat nick.
För dem som känner mej bör de inte va så svårt att lista ut, med tanken på att mat är min favoritsyssla, samt att min filosofi är att mat löser i princip alla problem (=

Steph är även känd som Elin då jag är afk... men även Blondy förekommer bland mina gamla klasskompisar..
Lr som jag skrev i vårat stamforum...

Hej jag heter Elin, jag är brunett och 21 år, jag söker en söt kille jag kan chatta med <3 (PM)

Låter som någon desperat unge :eek:
 

DeletedUser

Guest
slutat spelat jaaa men för det kan man väll titta in o kolla vad som händer??
Har faktiskt kvällar som jag har lite tid framför datan på när barnen sover...

Självklart får du INTE gör det! :O skojade men bara det du sa att du inte trodde att du skulle enns titta in på stora forumet jag skiter igentligen i vilket :) bara nyfiken om du sluta eller ej :)
 

DeletedUser

Guest
Haha men du har redan försagt dej på msn ^^



Ursäkta mej, men jag är 21, jag är inte en unge, jag är en ung dam, som vill bli behandlad med respekt! :O (ps. du har inte tappat ironin?) :p


Glömde lägga in att jag är stolt norrlänning i min presentation! ;D

Em oh ironi,shit...oj...detta glömmer vi va? :D
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag ska börja skriva så här nu så borde jag väl skriva en presentation också.. Den kommer här:

Jag är rädd för att vara rädd, så sluta vara så läskiga nu allihopa!!1one! :(
 

DeletedUser

Guest
Hallå eller?? Folk sitter och väntar på presentationer. Småsnacka kan i göra via PM, MSN eller på facebook. ;)

ON TOPIC nu tack.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Välkommen Gr1ngo, vill du ha hjälp så säg till ;p

OFC! Spammar ju interna med alla min n00b frågor hela tiden har du väl sätt? Tur att jag har er söta människor till hjälp <333

OT Jag e född 1992 och bor i stockholm och gillar att dricka öl, va med polare och sitta framför datorn. Ska bli kul att testa detta spel har haft ögonen på det länge.
 
Topp