Patetiskt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
sanningen om att du är en 40 år oskuld som måste klaga på internet?

40 år? Tror du jag skulle sitta här om jag var 40 år? Skulle väl ha ett arbete eller en familj att ta hand om? Sen får du gärna komma med dina patetiska dissar :) Gör bara det hela så mycket roligare!

Att 2 pers tyckte det var klockrent gjorde det hela ännu bättre! Ni är under 15, right?
 

DeletedUser

Guest
40 år? Tror du jag skulle sitta här om jag var 40 år? Skulle väl ha ett arbete eller en familj att ta hand om? Sen får du gärna komma med dina patetiska dissar :) Gör bara det hela så mycket roligare!

Du har ingen att skaffa familj med bara :*
 

DeletedUser

Guest
40 år? Tror du jag skulle sitta här om jag var 40 år? Skulle väl ha ett arbete eller en familj att ta hand om? Sen får du gärna komma med dina patetiska dissar :) Gör bara det hela så mycket roligare!

Att 2 pers tyckte det var klockrent gjorde det hela ännu bättre! Ni är under 15, right?

nej jag är som du en 40 år oskuld som intekan skaffa familj
 

DeletedUser

Guest
Amen Crownie, vad fan förväntar du dig. Du kommer och drar en multi-pie-attack på alla v15-troll. Tror du helt seriöst att du skulle få nått ut av att säga att allmäna forumet är fullt av snorungar?

Drar en tw-polares favorit citat.
"We don't stop playing because we grow old... we grow old because we stop playing"

Som enligt min tolkning passar rätt bra in för dig. Då du agerar lika jävla barnsligt, ignorant och patetiskt som resterande av alla troll.

Keep up ze good work... lol stop whining.
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
Tits, dina byar kan inte mätta min otroligt ohyligt stora armé. Har hela 6K poäng! Så du är välkommen till mig :> Fast när jag tänker efter börjat skördarna sina så jag vet inte om jag kan ta emot alla trupperna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp