Patetiskt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är sjukt patetiskt hur alla spelare beter sig. Ni sitter helt seriöst och pajkastar exakt hela tiden och tjatar på varandra. Det är ett jävla spel och ni borde verkligen gå ut från ert mörka rum lite oftare.

För att ta ett exempel så har vi kriget mellan CbC, Pant!, blablabla, blabla vs O-G. Man får ingen saftig statistik utan bara en massa jävla tjafs hela tiden. Tröttnar ni aldrig? Jävla snorungar som argumenterar över Internet för ni inte har något att säga till om i verkligheten. Ni har alla gått för långt och jag tycker det är sjukt att adminsen inte tagit tag i det här tidigare.

Ni är fan omognare är TW var för flera år sedan när jag spelade. Kan ni snälla sluta tjata om fusk och annat onödigt skit? Fokusera på kriget och spela spelet. Förstår inte varför patetiska människor som ni ens lirar TW? För att sitta på externa och argumentera som 5åringar?

Mvh Crownie
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
Vill helt seriöst sluta med TW bara för att medelåldern är så satans låg. Skäms över att jag lirar med snorungar som inte kan visa respekt för varandra utan behöver leka coola över Internet.

Folk kan inte posta statistik för då kommer någon och säger hur orättvist eller fel det är. Om ni inte kan hantera spelet borde ni helt enkelt inte lira?
 

Mexican Loco

Member
Reaktionspoäng
0
nej för att vi är förjävla duktiga ^_^

sen så ska man inte visa kärlek mot sina fiender. så vi i o-g och cbc satt i möte innan kriget och bestämde att ju taskigare saker vi skriver om varandra ju mer älskar vi varandra :)

detta kan själv cbc intyga :)

<33
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
nej för att vi är förjävla duktiga ^_^

sen så ska man inte visa kärlek mot sina fiender. så vi i o-g och cbc satt i möte innan kriget och bestämde att ju taskigare saker vi skriver om varandra ju mer älskar vi varandra :)

detta kan själv cbc intyga :)

<33

Patetiskt.

Ni verkar ju ta ut alla era problem på externa? Mår ni så dåligt i verkligheten att ni måste tracka folk via Internet eller?
 

DeletedUser

Guest
Pajkastning är ju föfan en del av tw, don't hate the game hate the player ;) haha
 

DeletedUser

Guest
Kanske hålla sig från externa i så fall du vet de felsta som är här e lite äldre en vad du tror...
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske hålla sig från externa i så fall du vet de felsta som är här e lite äldre en vad du tror...

Du är med i en topstam med vet inte ens hur man skriver så en vanlig svensk medborgare förstår dig.

Bevis nummer 1: Alla snorungar med alldeles för mycket datortid kan bli bra :)
 

DeletedUser

Guest
huehuehue

tycker du så synd om dig själv att du måste ut på externa och gnälla?
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
huehuehue

tycker du så synd om dig själv att du måste ut på externa och gnälla?

Japp, mår verkligen skit och hatar mig själv. Därför lägger jag ut en tråd och frågar varför alla måste bete sig som snorungar. Fan, du kanske är äldre än jag trodde.

Ska "huehuehue" föreställa ett garv? Hängde inte riktigt med.
 

DeletedUser

Guest
Du är patetisk som äns startar en ny tråd om att du är trött på pajkastning. Och det ända denna tråd kommer innehålla är just det, :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Lägg av med whinet nu Jakob och crownie eller vad fan du hette.

Vill ni bråka så bjuder ni fan in mig innan.
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
Du är patetisk som äns startar en ny tråd om att du är trött på pajkastning. Och det ända denna tråd kommer innehålla är just det, :sneaky:

Då bevisar ni bara att jag har rätt? Tråden behåller inte innehålla pajkastning men såklart ska eliterna från O-G komma och gnälla ner ännu en tråd. Trodde Dead King var den omogne men jag har tydligen haft fel.
 

DeletedUser

Guest
Nej ska jag vara ärlig vi har en person från o-g som sitter på alla externa konto :D

och han gillar inte dig :(
 

DeletedUser

Guest
Du är patetisk som äns startar en ny tråd om att du är trött på pajkastning. Och det ända denna tråd kommer innehålla är just det, :sneaky:

är benägen att hålla med tits här, då ifall att du vore trött på all jävla pajkastning osv skulle du inte sitta och svara på alla skit inlägg som ger ammo till ny pajkastning och omogna inlägg, det är helt okej att skriva ett första inlägg som du gjorde och förklara en åsikt men att vidare sitta och svara på alla inlägg i samma stil som du just klagar på är väl ett bevis på att du är precis i samma stuk som resten av oss ?
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
är benägen att hålla med tits här, då ifall att du vore trött på all jävla pajkastning osv skulle du inte sitta och svara på alla skit inlägg som ger ammo till ny pajkastning och omogna inlägg, det är helt okej att skriva ett första inlägg som du gjorde och förklara en åsikt men att vidare sitta och svara på alla inlägg i samma stil som du just klagar på är väl ett bevis på att du är precis i samma stuk som resten av oss ?

Nej. Mer att jag sitter inne, det regnar... orkar inte gå ut och ta min dagliga vända. Orkar inte dra till gymmet för jag är trött efter en sen helg och jag är sjukt irriterad. Känner att jag kan besvara alla inlägg om det nu är så...
 

DeletedUser

Guest
Nej. Mer att jag sitter inne, det regnar... orkar inte gå ut och ta min dagliga vända. Orkar inte dra till gymmet för jag är trött efter en sen helg och jag är sjukt irriterad. Känner att jag kan besvara alla inlägg om det nu är så...

Patetiskt.

Ni verkar ju ta ut alla era problem på externa? Mår ni så dåligt i verkligheten att ni måste tracka folk via Internet eller?


så det är inte okej att må dåligt i verkligheten men att vara irriterad är okej för att ta ut sin ilska här,, japp verkar vettigt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp