Patetiskt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Corwnie jag har en sak att säga er

Respektera era fiender som ni skulle respektera era vänner!

Det är ju INTE TW

Mera fight mera mera fight!

Om ingen skulle pajkasta eller jävlas så har ni TW här, Tills 2:02 då får ni verkliga TW och det TW som är kul :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker vi i O-G och spelare från CbC borde tacka Crownie då hon/han äntligen lyckats få oss att tycka lika om något !
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
så det är inte okej att må dåligt i verkligheten men att vara irriterad är okej för att ta ut sin ilska här,, japp verkar vettigt.

Gör bara som alla andra. Ska snart lägga upp en tråd där jag säger att alla som har mer poäng än mig har fuskat.
 

DeletedUser

Guest
Gör bara som alla andra. Ska snart lägga upp en tråd där jag säger att alla som har mer poäng än mig har fuskat.

japp och så som du sa till jakob förut, tror det var bevis nr 1.

känner mig redan mer mogen än dig när jag läser dina inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är sjukt patetiskt hur alla spelare beter sig. Ni sitter helt seriöst och pajkastar exakt hela tiden och tjatar på varandra. Det är ett jävla spel och ni borde verkligen gå ut från ert mörka rum lite oftare.

För att ta ett exempel så har vi kriget mellan CbC, Pant!, blablabla, blabla vs O-G. Man får ingen saftig statistik utan bara en massa jävla tjafs hela tiden. Tröttnar ni aldrig? Jävla snorungar som argumenterar över Internet för ni inte har något att säga till om i verkligheten. Ni har alla gått för långt och jag tycker det är sjukt att adminsen inte tagit tag i det här tidigare.

Ni är fan omognare är TW var för flera år sedan när jag spelade. Kan ni snälla sluta tjata om fusk och annat onödigt skit? Fokusera på kriget och spela spelet. Förstår inte varför patetiska människor som ni ens lirar TW? För att sitta på externa och argumentera som 5åringar?

Mvh Crownie

Coolt, gå ner till din mamma och skryt om det nu. Hon är väl den ända som skulle lyssna^_^

Och där ser man, kunde inte ens hålla ett vuxet samtal mer än ett inlägg från din sida, allså är ju rubriken i denna tråd tydligen tillägnad dig själv, då du tydligen beskrev dig själv relativt bra i dina tidigare inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Och där ser man, kunde inte ens hålla ett vuxet samtal mer än ett inlägg från din sida, allså är ju rubriken i denna tråd tydligen tillägnad dig själv, då du tydligen beskrev dig själv relativt bra i dina tidigare inlägg.

Tycker detta kan vara slut orden för detta ämne...
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
Och där ser man, kunde inte ens hålla ett vuxet samtal mer än ett inlägg från din sida, allså är ju rubriken i denna tråd tydligen tillägnad dig själv, då du tydligen beskrev dig själv relativt bra i dina tidigare inlägg.

Ahhdå, brukar prata med mig själv så varför inte skriva en hel tråd som är tillägnad till mig själv?
 

Crownie

Member
Reaktionspoäng
0
Står fortfarande bakom allt jag skrivit. Nu är jag bara allmänt irriterad och tar ut det på externa. Går emot vad jag tidigare sagt men det skiter jag egentligen i. Ni sabbar spelet så varför kan inte jag?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp