Operation luftslott

  • Trådstartare Kingston Rockaz
  • Start datum

Data9

New Member
Reaktionspoäng
0
någon i New eller bono lägg upp statestik från stam krig så vi kan se den riktiga OB,N
 

Lagerlunda

New Member
Reaktionspoäng
0
Synd om BONO

Tycker faktiskt lite synd om BONO, det var nog inte det här de hade tänkt sig när deras ledning tappade all vett och sans för en liten by och förklarade krig. Nu ser vi hur det blev när de tvingas sticka in svansen mellan benen och skifta om till deff. "GW Persson" ledsnade häromdagen och ägnar sig åt sina andra världar, vem vet om inte OngBak fått nog av smisk imorgon?
 

DeletedUser

Guest
Tycker faktiskt lite synd om BONO, det var nog inte det här de hade tänkt sig när deras ledning tappade all vett och sans för en liten by och förklarade krig. Nu ser vi hur det blev när de tvingas sticka in svansen mellan benen och skifta om till deff. "GW Persson" ledsnade häromdagen och ägnar sig åt sina andra världar, vem vet om inte OngBak fått nog av smisk imorgon?

Haha du loosade hela din off vad jag såg :) Det var ni som började anfalla, vi var tvungna enligt tw's "oskrivna" lagar att göra en officell krigsförklaring då ni inte hade den respekten mot oss att ens kunna krigsförklara kriget som ni startat.
 

DeletedUser

Guest
Har du frågat OngBak hur han mår? Skrattar han med dig? Kan inte vara något vidare att ägna sig åt att lappa mur och stressa fram spjut?

Det är tw... Vill man spela ett spel som motgång inte är en del av så finns det många spel du kan spela på easy och få oändligt många försök på dig att lyckas. Det är faktiskt ganska intressant och kul att försvara sig i tw ;)
 

DeletedUser

Guest
Har du frågat OngBak hur han mår? Skrattar han med dig? Kan inte vara något vidare att ägna sig åt att lappa mur och stressa fram spjut?

Hahahahah, jadu ska man skratta eller gråta? Jag streesade faktis inte ett skit, jag glömde ducka ditt anfall bara klantigt gjort(jag vet), men vem är det igentligen som ska skratta jag eller ni? Jag skulle adla en by av er muren va nere, adlarna va påväg ni deffar byn med mur 5 och jag väggar allt min off men ni förlorar runt 15k deff va det värt det för en 3k by?

Mvh Skrattande och gråtande GummiBjörn/OngBak
 

DeletedUser

Guest
Tycker faktiskt lite synd om BONO, det var nog inte det här de hade tänkt sig när deras ledning tappade all vett och sans för en liten by och förklarade krig. Nu ser vi hur det blev när de tvingas sticka in svansen mellan benen och skifta om till deff. "GW Persson" ledsnade häromdagen och ägnar sig åt sina andra världar, vem vet om inte OngBak fått nog av smisk imorgon?

Skifta till deff? Sticka svansen mellan benen? Vad baserar du dessa påståenden på?

Vi har hur kul som helst...hur har ni det?
 

DeletedUser

Guest
Tycker faktiskt lite synd om BONO, det var nog inte det här de hade tänkt sig när deras ledning tappade all vett och sans för en liten by och förklarade krig. Nu ser vi hur det blev när de tvingas sticka in svansen mellan benen och skifta om till deff. "GW Persson" ledsnade häromdagen och ägnar sig åt sina andra världar, vem vet om inte OngBak fått nog av smisk imorgon?

And just like "by the way" - Det var hela stammens beslut, inte 100% only ledningen, gud va jag älskar att hacka ned på pajasar som dig. Puss på dig <3
 

DeletedUser

Guest
Tycker faktiskt lite synd om BONO, det var nog inte det här de hade tänkt sig när deras ledning tappade all vett och sans för en liten by och förklarade krig. Nu ser vi hur det blev när de tvingas sticka in svansen mellan benen och skifta om till deff. "GW Persson" ledsnade häromdagen och ägnar sig åt sina andra världar, vem vet om inte OngBak fått nog av smisk imorgon?

inte för att jag har något o göra med varken er eller bono, men detta spel går ju ut på att kriga om byar?

osv smart eller inte så är poängen att ta över byar, så om man nu verkligen måste ha en anledningen så varför inte om en Liten by?

osv poäng på byn så kanske det det handlar om principen att dom helt enkelt inte vill ha er där inför framtiden ?

dessutom är alla krig roligare om man möter värdiga motståndare, dessto mer aktiva och begåvat motstånd dessto roligare har man, ducka,snipra,rensa,adla osv det är ju det som gör spelet roligt,, slö spelande utan krig är segt.

Så ska man ut i krig mot en stam som verkar värdig så varför inte om en by oavsett hur extremt liten den är?
 

DeletedUser

Guest
inte för att jag har något o göra med varken er eller bono, men detta spel går ju ut på att kriga om byar?

osv smart eller inte så är poängen att ta över byar, så om man nu verkligen måste ha en anledningen så varför inte om en Liten by?

osv poäng på byn så kanske det det handlar om principen att dom helt enkelt inte vill ha er där inför framtiden ?

dessutom är alla krig roligare om man möter värdiga motståndare, dessto mer aktiva och begåvat motstånd dessto roligare har man, ducka,snipra,rensa,adla osv det är ju det som gör spelet roligt,, slö spelande utan krig är segt.

Så ska man ut i krig mot en stam som verkar värdig så varför inte om en by oavsett hur extremt liten den är?

Bra sagt, dock har du nog inte fått hela historien. Så jag tar den en sista gång :)
Allt började med att New, anfaller skarpt mot en av mina medlemmar i BONO, då svarar jag elden med att adla Fon Vikens nyadlade by och rensade hans off. Som ledde till att Fon Viken på ungefär 1-2 minuter (tror jag det va) skrev ett meddelande att det var krig om jag inte lämnade tillbaks byn, efter ungefär 30 min började massa skarpa/fejks/adels komma mot oss. Sen valde vi att gå ut med kriget officelt dagen efter då New inte kunde se oss som ett respektabelt gäng för att ens se oss värdiga en krigsförklaring.
 

DeletedUser

Guest
Bra sagt, dock har du nog inte fått hela historien. Så jag tar den en sista gång :)
Allt började med att New, anfaller skarpt mot en av mina medlemmar i BONO, då svarar jag elden med att adla Fon Vikens nyadlade by och rensade hans off. Som ledde till att Fon Viken på ungefär 1-2 minuter (tror jag det va) skrev ett meddelande att det var krig om jag inte lämnade tillbaks byn, efter ungefär 30 min började massa skarpa/fejks/adels komma mot oss. Sen valde vi att gå ut med kriget officelt dagen efter då New inte kunde se oss som ett respektabelt gäng för att ens se oss värdiga en krigsförklaring.

okej då vet även slöa människor som jag hela historien, dock så ansåg jag bara att jag svarade på Lagerlunda
om att ibland är det faktiskt värt det att tappa all vett och sans för en liten by och förkkara krig, även om det inte var den riktiga anledningen till detta krig.
 
Topp