Operation luftslott

  • Trådstartare Kingston Rockaz
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Efter upprepade anfall mot vår ärofulla organism som är BONO har vi beslutat att det är dags att visa dessa uppblåsta egon som är NEW vad högmod oftast leder till.

Egentligen handlar det om en löjlig konflikt över en enda by, men eftersom högsta hönset i NEW har personliga intressen i frågan har de diplomatiska försöken till en lösning på frågan resulterat i att han slutat svara på våra brev.
I ett av breven skrev han ”jag accepterar av princip aldrig att folk angriper vår stam utan seriösa krigsförklaringar” och började sen själv anfalla...utan krigsförklaring. Här har du din krigsförklaring Von Viken. (Jag trodde verkligen jag skulle få en trevlig diplomatisk konversation med dig med tanke på att du jobbar som politiker)

Där orden tar slut tar våldet vid sägs det och vi gillar våld...våld löser alla problem, om inte kan man använda vasselin men eftersom vi gav bort allt till NEW på deras senaste stamparty så håller vi oss till våld.

Vi hoppas på en god match och må bäste stam vinna.

cat1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Med enkelord, BONO Vs New

Buffons Over N Out
Medlemmar: 11
Sammanlagda poäng: 134.940
Rank: 13
31 byar totalt

New Nation
Medlemmar: 30
Sammanlagda poäng: 205.841
Rank 5
61 byar totalt

Krigets namn: Operation Luftslott

Krigsförklaring:
Under onsdagsförmiddagen så använda stammen New tungt bepansrade armer mot en utvald granne. Han var olyckligtviss med i stammen BONO. Detta resulterade i att spelaren Bob Q tog en av Fon Vikens nyadlade byar.

Som resulterade i att Fon Viken mer eller mindre förklarade krig. När jag säger mer eller mindre så är förklaringen att Fon Viken lajjade runt och försökte få mig att vara den som förklarade krig. Nu under natten och morgonen har flertal av våra spelare i BONO fått tunga armér mot våra fredliga och stillsamma byar.