Operation luftslott

  • Trådstartare Kingston Rockaz
  • Start datum

DeletedUser

Guest
Ska ni vara högmodiga ska ni ge f*n i att klaga på g-bang sedan, det var trots allt BONO som förklarade krig mot samtliga 3 stammar, inte tvärtom.

Erhm....Nej? Var vi som förklarade krig mot en stam. En annan stam tog in flyktingar och sedan anslöt de sig? Och sedan så vart hela k55 på BONO?

Har jag fattat det hela rätt? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ska ni vara högmodiga ska ni ge f*n i att klaga på g-bang sedan, det var trots allt BONO som förklarade krig mot samtliga 3 stammar, inte tvärtom.

Genom att förklara krig för mig innebär att gå ut med det offentligt. Finns ett flertal stammar som ej har förklarats krig mot men där det ändå skickas skarpt, spejs etc. hit och dit.

De startar, vi går ut offentligt.

Visst ska man få klaga lite ;) Visa att man är emot det.
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering
Flyktingsbasen ARV samt ARVa som är ARV's akademi (Cpt Obvious) har anslutit sig till kriget och stödjer New's flyktingar med mat och boende. Vi i BONO tillåter självklart inte detta och blev krigsförklarade av ARV & ARVa.

Så nu är det

BONO Vs. New, ARV, ARVa

Då ni kunde låtit ARV vara tills NEW var utslagna/löst det diplomatiskt så skulle ni inte ha hela K55 emot er, vet hur det är, jag skulle också springa emot ARV om jag var er.

Men då skulle jag inte säga att det är en G-bang då ni valde det :)
 

DeletedUser

Guest
Ska ni vara högmodiga ska ni ge f*n i att klaga på g-bang sedan, det var trots allt BONO som förklarade krig mot samtliga 3 stammar, inte tvärtom.

Hoppas du helt seriöst skämtar här, allt startade med att en spelare i våran stam BONO var attackerad (tungt) av en i New, då besvarade jag den attacken med att plocka Fon Viken's offtrupper och en av hans byar. Som resulterade i att han sa att det blev krig, då försökte vi i BONO lösa denna fråga fredligt, men istället för att en spelare som Fon Viken (som dessutom ska vara politiker irl) skiter i de diplomatiska förhandlingarna och meddelar sin stam krig dirrmode.

Självklart så lät han inte detta vara ett hederligt Goliat Vs. David krig, utan det skulle bli Världen Vs. David krig. Med andra ord, flertal stammar som går på BONO som består av 12 medlemmar.

Vi gav den officiella krigsförklaringen mot New, eftersom de vägrade ge oss den respekten att med klarord krigsförklara oss. Men vi har inte krigsförklarat nån annan stam. Om du kan bevisa motsatsen så är jag nyfiken, för jag sköter trots allt diplomatin i BONO. Och så vitt jag vet har vi bara krigsförklarat 1 stam. Och det är New
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du helt seriöst skämtar här, allt startade med att en spelare i våran stam BONO var attackerad (tungt) av en i New, då besvarade jag den attacken med att plocka Fon Viken's offtrupper och en av hans byar. Som resulterade i att han sa att det blev krig, då försökte vi i BONO lösa denna fråga fredligt, men istället för att en spelare som Fon Viken (som dessutom ska vara politiker irl) skiter i de diplomatiska förhandlingarna och meddelar sin stam krig dirrmode.

Självklart så lät han inte detta vara ett hederligt Goliat Vs. David krig, utan det skulle bli Världen Vs. David krig. Med andra ord, flertal stammar som går på BONO som består av 12 medlemmar.

Vi gav den officiella krigsförklaringen mot New, eftersom de vägrade ge oss den respekten att med klarord krigsförklara oss. Men vi har inte krigsförklarat nån annan stam. Om du kan bevisa motsatsen så är jag nyfiken, för jag sköter trots allt diplomatin i BONO. Och så vitt jag vet har vi bara krigsförklarat 1 stam. Och det är New

Då får ni bevisa världen att ni står för era ord och inte hojtar på forumet att ni är minst men starkast och kan ta ner luftslottet.

Vill bara påpeka att det man sysslar med IRL inte har något med det man gör ING att göra.

Annars kan vi börja skriva "spelare som zen (Insert valfritt ordbajseri) spelar tw"

punkt.
 

DeletedUser

Guest
Då får ni bevisa världen att ni står för era ord och inte hojtar på forumet att ni är minst men starkast och kan ta ner luftslottet.

Vill bara påpeka att det man sysslar med IRL inte har något med det man gör ING att göra.

Annars kan vi börja skriva "spelare som zen (Insert valfritt ordbajseri) spelar tw"

punkt.

Klart som fan att det man gör irl påverkar inGame och viceversa, om man är politiker så har man mer erfarenhet vid konfliktlösning och att kunna hålla en hyfsad ton. Sen om man vill använda det till fördel inGame är upp till en själv.

Har aldrig sagt att vi är minst men starkast, det är ett väldigt lika krig, rätt lika stats på alla sidor. New ger oss och vi ger dom, inte ens nå pajkasteri händer. Något som är så underbart, så ska du komma in och börja kasta pajer om att vi säger att vi är bättre än New? Patetiskt kom med lite bevis och fakta innan du öppnar din mun.

Det sistnämnda är så patetiskt så att jag inte ens väljer att kommentera det mer än vad jag nu gör.

På återseende <3
 

Data9

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår inte varför folk ska sitta och skrika på det ena eller det andra, Bono och New gick i krig mot varandra, Vem bryr sig vilka som förklarade krig, New hade några vänner på sin sida, och de vill nog antagligen slåss med New eller vad vet jag.. Håller med Zero i hans tidigare inlägg. IRL kan vara stor fördel för ING eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Instämmer med lite fräscha stats

Side 1:
Side 1:
Tribes: BONO
Side 2:
Tribes: New

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 2
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 7,968
Sida 2: 2,798
Skillnad: 5,170

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 2,798
Skillnad: 2,798

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uppdatering
Flyktingsbasen ARV samt ARVa som är ARV's akademi (Cpt Obvious) har anslutit sig till kriget och stödjer New's flyktingar med mat och boende. Vi i BONO tillåter självklart inte detta och blev krigsförklarade av ARV & ARVa.

Så nu är det

BONO Vs. New, ARV, ARVa

Är faktan tillräcklig för dig?
 

DeletedUser

Guest
Är ju så här det brukar bli när det blir krig för tidigt. Bara massa spelare som loosar trupper. men kul är det iaf
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Känns ganska jämt för tillfället ingen som har nått större övertag tycker jag.
 
Topp