Operation luftslott

  • Trådstartare Kingston Rockaz
  • Start datum

DeletedUser

Guest
okej då vet även slöa människor som jag hela historien, dock så ansåg jag bara att jag svarade på Lagerlunda
om att ibland är det faktiskt värt det att tappa all vett och sans för en liten by och förkkara krig, även om det inte var den riktiga anledningen till detta krig.

Tror faktiskt det var anledningen, som jag nämnde så tog Fon Viken beslut om krig på 1-2 minuter. Så var nog inte ett så genomtänkt beslut och många spelare i New som idag både ångrar kriget och hatar hur deras ledare agerar. And that's the truth :)
 

DeletedUser

Guest
Tror faktiskt det var anledningen, som jag nämnde så tog Fon Viken beslut om krig på 1-2 minuter. Så var nog inte ett så genomtänkt beslut och många spelare i New som idag både ångrar kriget och hatar hur deras ledare agerar. And that's the truth :)

Att riskera hela sin stam för sin egen utveckling och sitt ego istället för stammens och medlemmarnas bästa, brukade vara anledningarna till varför stammar upplös påväg mot utrotning och "ledare" fly, även då att jag inte säger att det är karaktären på denna ledare,
 

Lagerlunda

New Member
Reaktionspoäng
0
Onödigt uppskruvat

Oj vilket högt tonläge från vissa, påminner inte så lite om tjaffs från tidigare världar. Det vore väl olyckligt om någon skall misstänkas för att dra med sig gammalt groll in i detta oskrivna blad?
 

DeletedUser

Guest
Oj vilket högt tonläge från vissa, påminner inte så lite om tjaffs från tidigare världar. Det vore väl olyckligt om någon skall misstänkas för att dra med sig gammalt groll in i detta oskrivna blad?

Intressant att du skulle säga så med tanke på den post vi fått hit från vissa av er...tydligen så finns det mycket underliggande "gammalt groll" kvar från en viss värld^^
 

DeletedUser

Guest
Leif ble kasta ut av stammen pga stats? Uansett, det går mye bedre for oss nå :)
 

DeletedUser

Guest
Leif blev kickad ur stammen p.g.a. stats? Oavsett, det går mycket bättre för oss nu.

Danke för översättningen, Leif vart inte kickad ur stammen p.g.a. stats. Utan för att han helt enkelt inte ville fortsätta på denna värld, det kan vem som helst fråga han själv :) Bättre för er, ja det går rätt bra för båda sidorna om du frågar mig :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: New
Side 2:
Tribes: BONO

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 41
Sida 2: 36
Skillnad: 5

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 5
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 88,013
Sida 2: 142,202
Skillnad: 54,189

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,659
Sida 2: 21,362
Skillnad: 14,703

chart




Here's some 3p1C music for you ;)
 

DeletedUser

Guest
Kul statistik

Tycker att det är tråkigt att folk tjafsar så mycket på detta forum. Kriget blev till för att kriget blev till. Nu härjar vi med varandra och våra yxor och hästar dundrar samman. Vi kan dock konstatera att kriget är förhållande vist jämnt. Från alliansens sida höjer vi våra svärd och hedrar våra motståndare genom att slå dem mot våra sköldar samtidigt tackar vi för den glädje som striden ger och den motion våra trupper får när dom springer fram och tillbaka över vår del av världen.

Mvh

FV


Lite kul statistik

Anfall

BONO 2a
NEW 5a

Försvar

Bono 1a
NEW 2a

Totalt

Bono 2a
NEW 4a

Tagna Byar

Side 1:
Tribes: New, Beam, LR
Side 2:
Tribes: BONO
Players: Leif G. W. Persson

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 5
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14,255
Sida 2: 21,362
Skillnad: 7,107

chart


Ink. O-G

Side 1:
Tribes: New, Beam, LR
Side 2:
Tribes: BONO, O-G
Players: Leif G. W. Persson

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 10
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14,255
Sida 2: 47,014
Skillnad: 32,759

chart
 

DeletedUser

Guest
Wall of text and stats

Väldigt förvånade att du medger alliansen, jag som ledare för BONO känner mig hedrad av ärligheten. Och tackar för ett ärligt utförande av texten och statestiken. Hoppas på fortsatt härligt kött!

Med Vänliga Hälsningar
Bob Q - Ledare & Grundare för BONO
 

DeletedUser

Guest
Titta så trevligt! Två personer som kommit på att det var ett spel. Inte ett riktigt krig.
 

DeletedUser

Guest
Titta så trevligt! Två personer som kommit på att det var ett spel. Inte ett riktigt krig.

Vem fan e du?

tror dom vet att det inte är på riktigt -,- men själv klart e det jobbigt när folk döljer saker... dock e det trevligt om pajkastningen kan upphöra efter detta gulliga moment i kriget :D
 

DeletedUser

Guest
Vilken extremt bra kommentar där, fyllde verkligen ett stort tomrum av ja vad vet jag... ingenting?


Det var ju synd att jag inte kunde fylla ditt tomrum. Jag menade bara att det var trevligt att nivån steg ett par hack.
Verkar vara en del som tar det här lite väl hårt ibland.
 

DeletedUser

Guest
...

Tror faktiskt det var anledningen, som jag nämnde så tog Fon Viken beslut om krig på 1-2 minuter. Så var nog inte ett så genomtänkt beslut och många spelare i New som idag både ångrar kriget och hatar hur deras ledare agerar. And that's the truth :)

Inga som ångrar att det blev krig är det inte det vad spelet går ut på och dom som gör det är dom som tror att dom ska segla genom spelet... Funkar aldrig! :-D

Trick or Treat!
 
Topp