Om du hade fått välja...

Om du får välja, vem hade du helst sett som Community Manager för Tribalwars.se?

  • Gaffel

    Röster: 47 34,1%
  • SuperNova

    Röster: 28 20,3%
  • Keyser

    Röster: 50 36,2%
  • Någon annan

    Röster: 13 9,4%

  • Totalt antal röstare
    138
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
Det är okej att va rädd för kvinnor, det är ingen som ser ner på dig för det. Lite KBT terapi, så ska du se att du kommer över det :sneaky:

Vad är det med dig Novis? Ser du att de är något fel om Gringo inte är intresserad av tjejer utan föredrar sitt eget kön. Är väl inget att gå i terapi för.

Till Phamlol:

Varför sitter inte du kvar i tw-teamet? Har några förslag men vill gärna höra din version först.

Annars så är Novis ett klockrent svar. Någon annan verkar också vara bra :) <3
 

DeletedUser

Guest
Vad är det med dig Novis? Ser du att de är något fel om Gringo inte är intresserad av tjejer utan föredrar sitt eget kön. Är väl inget att gå i terapi för.

Till Phamlol:

Varför sitter inte du kvar i tw-teamet? Har några förslag men vill gärna höra din version först.

Annars så är Novis ett klockrent svar. Någon annan verkar också vara bra :) <3

Enligt vår allsmäktige Patrik har Phamlol bllvit en "fotbollsbög".
 

DeletedUser

Guest
Vad är det med dig Novis? Ser du att de är något fel om Gringo inte är intresserad av tjejer utan föredrar sitt eget kön. Är väl inget att gå i terapi för.

Till Phamlol:

Varför sitter inte du kvar i tw-teamet? Har några förslag men vill gärna höra din version först.

Annars så är Novis ett klockrent svar. Någon annan verkar också vara bra :) <3

Det bekymrar mig inte det minsta om Gringo är intresserad av killar, tjejer eller chokladdoppade my little pony hästar. Men det är tragiskt (och hyfsat opraktiskt) om man ska gå runt och vara rädd för hälften av jordens befolkning ;)

Och för att svara så gott jag kan på varför phamlol lämnade teamet så var det för att han ville det. Det är en prioriteringsfråga vad man vill lägga sin tid på, det är bara att gratulera de som lyckas slita sig loss...
 

DeletedUser

Guest
Det bekymrar mig inte det minsta om Gringo är intresserad av killar, tjejer eller chokladdoppade my little pony hästar. Men det är tragiskt (och hyfsat opraktiskt) om man ska gå runt och vara rädd för hälften av jordens befolkning ;)

Vad jag kan se så var det inte heller det han sa.
Han anser bara att en kvinna inte kan ha en chefsroll i ett fungerande samhälle.
 
Topp