Om du hade fått välja...

Om du får välja, vem hade du helst sett som Community Manager för Tribalwars.se?

  • Gaffel

    Röster: 47 34,1%
  • SuperNova

    Röster: 28 20,3%
  • Keyser

    Röster: 50 36,2%
  • Någon annan

    Röster: 13 9,4%

  • Totalt antal röstare
    138
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
... vem hade du helst sett som Community Manager på tribalwars.se?

Observera att detta är en undersökning jag vill göra för att se hur nöjda medlemmarna i detta community är med nuvarande CM, och vem de helst ser som CM, av ren nyfikenhet.
 

DeletedUser

Guest
Hahah! Om jag ville bli utsatt för det Gaffel står ut med, hade jag hellre ställt mig naken mitt på torget och låtit folk kasta kapsyler och gamla tuggummin på mig :D Men jag tackar för uppskattningen!
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer tyvärr vara sjuk den dagen, men Keyser kommer (bli tvingad) att vikariera för mig :D
 

DeletedUser

Guest
Gaffel +1.

Han har alltid ställt upp och gjort mycket för TW. Han och Nino är dem som har gjort mest för TW.se enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
Va i helvete. Det är tydligt att noobs röstar på Gaffel iaf. Jag trodde faktiskt inte att ens ni (noobs) var så efterblivna.

Jag röstade på Keyser, han skulle få bäst ordning på det. Men helst skulle jag se att det kom någon helt ny som inte redan är med i teamet, för det är fan inte många i teamet som har alla hemma.
 

DeletedUser

Guest
Va i helvete. Det är tydligt att noobs röstar på Gaffel iaf. Jag trodde faktiskt inte att ens ni (noobs) var så efterblivna.

Jag röstade på Keyser, han skulle få bäst ordning på det. Men helst skulle jag se att det kom någon helt ny som inte redan är med i teamet, för det är fan inte många i teamet som har alla hemma.

What he Said.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Hahah! Om jag ville bli utsatt för det Gaffel står ut med, hade jag hellre ställt mig naken mitt på torget och låtit folk kasta kapsyler och gamla tuggummin på mig :D Men jag tackar för uppskattningen!

ÖPtorget eller Stortorget?
Jag kommer vara där iallafall! ;)

Jag anser att det går väl lite bättre för Gaffel nu, han verkar tagit tag i det mesta, speciellt End-game för de olika världarna.
Men för mig så står det Keyser i min panna <3
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag blivit ignorerad utav Gaffel i 15 dygn.. I en tråd där han först besvarade inlägg efter inlägg inom någon dag så bestämmer han sig för att ignorera dom sista inläggen.

Insåg han att någon har rätt och att han har fel, kan han inte svälja stoltheten och erkänna det? Eller är det så enkelt att han inte orkar ödsla sin tid på en "simpel tw-spelare"? Hursomhelst så tycker jag att ett sådant agerande inte är okej att som CM ignorera medlemmarna. Kunde man iaf inte ens få ett svar där du totalt kringgår frågan som du är så duktig med den här gången?

Kort och gott, byt CM. Sätt vilken ledare somhelst som styrt en bra stam på .se så blir det nog en förbättring ska ni se istället för en kille som en gång adlat upp sig till 30k (wow!) och som har noll erfarenhet att styra en stam (och därför inte kan styra "den stora stammen .se-communitiet"). Tack för mig.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Summa summarum av den här tråden 23/36 = 0,63
Vilket ger 37 % som är nöjda med Gaffel och han har därav inte en majoritet, detta är lite som att oppositionen skulle vinna i ett riksdagsval bortsett från att Gaffel inte har några medpartier (typ S) som kan ge honom en extra boost då oppositionen består av Keyser & Supernova (typ M och MP) samt "någon annan" representerar Junilistan.

Tackhej.


Nu har jag blivit ignorerad utav Gaffel i 15 dygn.. I en tråd där han först besvarade inlägg efter inlägg inom någon dag så bestämmer han sig för att ignorera dom sista inläggen.

Insåg han att någon har rätt och att han har fel, kan han inte svälja stoltheten och erkänna det? Eller är det så enkelt att han inte orkar ödsla sin tid på en "simpel tw-spelare"? Hursomhelst så tycker jag att ett sådant agerande inte är okej att som CM ignorera medlemmarna. Kunde man iaf inte ens få ett svar där du totalt kringgår frågan som du är så duktig med den här gången?

Kort och gott, byt CM. Sätt vilken ledare somhelst som styrt en bra stam på .se så blir det nog en förbättring ska ni se istället för en kille som en gång adlat upp sig till 30k (wow!) och som har noll erfarenhet att styra en stam (och därför inte kan styra "den stora stammen .se-communitiet"). Tack för mig.

Man får inte leka i Off-T
-Geschlossen-
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Va i helvete. Det är tydligt att noobs röstar på Gaffel iaf. Jag trodde faktiskt inte att ens ni (noobs) var så efterblivna.

Jag röstade på Keyser, han skulle få bäst ordning på det. Men helst skulle jag se att det kom någon helt ny som inte redan är med i teamet, för det är fan inte många i teamet som har alla hemma.

keyser kanske också vill ha ett liv(?) han har redan jobb, fru och barn
 
Topp