Om du hade fått välja...

Om du får välja, vem hade du helst sett som Community Manager för Tribalwars.se?

  • Gaffel

    Röster: 47 34,1%
  • SuperNova

    Röster: 28 20,3%
  • Keyser

    Röster: 50 36,2%
  • Någon annan

    Röster: 13 9,4%

  • Totalt antal röstare
    138
  • Enkät stängd .

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Röstar på Gaffel då jag vet hur mycket uppoffringar han gör för alla spelare på sin egen bekostnad, givet val.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag röstar inte, men tycker att Gaffel gör ungefär vad han ska.

Hej på sig!
 

DeletedUser

Guest
Det är väldigt dålig respons från twteam här i tråden, den enda jag ser som faktiskt har brytt sig om att skriva här är SuperNova.



Okej, vad det nu ska göra för nytta så kan jag offentliggöra min åsikt. Gaffel i spetsen med Supernova, Keyser och Steph som backup.
 

DeletedUser

Guest
Det har nu gått en vecka sedan omröstningen startade och förtroendet för teamet verkar vara mycket högt, vilket är ett tecken på att de allra flesta verkar vara nöjda med jobb teamet gör.

Jag tycker personligen att teamet har skärpt till sig de senaste månaderna och blivit mycket bättre. Implementeringen av reglerna från .net är något jag tycker var mycket klokt. Det har gett någorlunda stabilitet i communityt.

Alla gnälliga, som tycker att allt suger, ni kan komma med förslag på vem som hade gjort arbetet bättre eller hålla käft i fortsättningen. Kom med lite konstruktiva idéer istället för att bara klaga.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Alla gnälliga, som tycker att allt suger, ni kan komma med förslag på vem som hade gjort arbetet bättre eller hålla käft i fortsättningen. Kom med lite konstruktiva idéer istället för att bara klaga.

Jag tycker att han ska vara snabbare i supporten och lära sig att unbanna folk i rätt tid.
 

DeletedUser

Guest
Något fel finns här klickar om och om igen. Det markeras som läst men sedan som oläst igen och när jag klickar så var det inget nytt där utan samma text :(
 

DeletedUser

Guest
Mudnor:

Rolig ordning du satt dem i. Men varför tog du inte Nova först då hon är mycket mer mogen och kan komma med riktiga argument istället för Gaffel´s "Bann på daj!" Sedan är det ironisk att du blivit petad som chef <3

:

De självklaraste är Super Nova och Purk på sidan om. Sen kan ni sparka resten så kan de göra ngt vettigt av sitt liv.
 

DeletedUser

Guest
Sedan är det ironisk att du blivit petad som chef <3

Petad och petad, jag la hela tw åt sidan för att ägna mig åt irl i nästan ett halvår. Det är väl ganska självklart att jag inte kan valsa tillbaka som att ingenting har hänt?
 

DeletedUser

Guest
Jag e tacksam för mina 10 röster jag har fått :)

Det var snällt av er att rösta på mig :)
 

DeletedUser

Guest
Eftersom inte Gringo var med och att jag inte tycker en kvinna ska vara CM går min röst till keyser.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom inte Gringo var med och att jag inte tycker en kvinna ska vara CM går min röst till keyser.

Det är okej att va rädd för kvinnor, det är ingen som ser ner på dig för det. Lite KBT terapi, så ska du se att du kommer över det :sneaky:
 
Topp