OG vs TG/~P~/-=V=-/flyktingar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kanske läste han på forum o sen kickade alla? Var ju också ett gräl mellan 2 st i stammen, då en attackerade ens kompis i stammen och då sa den som attackerade förlåt och att han ej visste, så var ju bara spejare och dom kunde ju bara duckat den attacken men dom dödade hans 1000 spejare.

Om du säger att detta var en avgörande faktor till varför TG upplöstes så borde den stammen aldrig skapats, eftersom att en ledning ska kunna hjälpa sina medlemmar att lösa sina interna fejder och alltid vara med om vad som händer i stammen, hålla koll på medlemmarnas rörelser osv, så man kan ju säga att ''TG skapades för att bli frukost för O-G''...
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att vi ska lägga ner allt babbel i denna tråd och visa mer statistik på kriget...

Som det ser ut verkar O-G rulla framåt med jämna steg. Kanske dags att stammar börjar öppna sina O_O och ta en titt på tw-stats/kartan och sedan fundera lite om deras krig leder till något vettigt som de själva utkämpar.
 

DeletedUser

Guest
Tycker att vi ska lägga ner allt babbel i denna tråd och visa mer statistik på kriget...

Som det ser ut verkar O-G rulla framåt med jämna steg. Kanske dags att stammar börjar öppna sina O_O och ta en titt på tw-stats/kartan och sedan fundera lite om deras krig leder till något vettigt som de själva utkämpar.

som jag ser det så spär du på med babbel och bidrar inte med statistik. så du kanske ska låta andra göra som dom vill med.
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
som jag ser det så spär du på med babbel och bidrar inte med statistik. så du kanske ska låta andra göra som dom vill med.

Gjorde ett tappert försök att få igång diskussion om krigets gång. Tänkte du kunde få äran + du verkar sugen på att dela mig dig lite av den statistik ni har på stamkrig funktionen? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Vikingarna har på sina bara knän bett om fred..

Vad säger TW folket.. Ska vi kötta dom eller släppa dom..
 

DeletedUser

Guest
Svårt läge, men släpp dem och använd dom mot cbc finns endel duktiga spelare.
 

DeletedUser

Guest
Purk.

du kan stänga denna krigstråd då vi beslutat att vi ska ta oss an GANGBANG generalerna i Pant och CBC istället.

Vill de som varit fiender här fortsätta slåss lägger vi på deras begäran till dom i gangbang tråden i stället.
 

DeletedUser

Guest
Purk.

du kan stänga denna krigstråd då vi beslutat att vi ska ta oss an GANGBANG generalerna i Pant och CBC istället.

Vill de som varit fiender här fortsätta slåss lägger vi på deras begäran till dom i gangbang tråden i stället.

Whää whääää whäääääää :crybaby:

De va allt jag fick ut av dig nu, sen när blev 2 stammar som båda ligger (~)miljonen efter er ett gangbang.. märks tits är din morsa då då beter dig som en bebis ibland
 

DeletedUser

Guest
Whää whääää whäääääää :crybaby:

De va allt jag fick ut av dig nu, sen när blev 2 stammar som båda ligger (~)miljonen efter er ett gangbang.. märks tits är din morsa då då beter dig som en bebis ibland

Jag ber om ursäkt jasmin. Jag trodde du kände till att vi redan låg i krig sedan en tid tillbaka. eftersom du är inne i just den krigstråden och skriver.

Det är väl rätt uppenbart att det då inte blir 2 mot en utan 5 -1. (jag räknar då inte de de mindre viktiga vi tetas med). Det klassa absolut som gangbang.

Nu vill vi inte svärta ner alla inblandade bara för att du och deadking tillsammans med ledningen av pant bestämt er för att jobba på en gangbang, så vi avslutar vår pågende krigstråd, och låter då de som varit med här välja att ta del i er gangbang, eller hålla sig utanför.

så sluta gråt nu och använd dina trupper och visa hur du ska få oss på knä.
 

DeletedUser

Guest
Var det inte ni i O-G som klagade på att Disney tjatade om att det var en gangbang i början av v15. Nu gör CbC samma sak som ni gjorde då, och ni gör precis samma sak som Disney gjorde. Ni försöker få allt att se ut som en gangbang.

Visst det kanske är 5 mot 1. Dock är det två helt olika "allianser" som har förklarat krig mot er, oberoende av varandra. Kanske Dead King tyckte det passade bra när ni hade andra saker att döda er off mot (och deff), men det är nog det enda sambandet mellan dessa två krig, och det totala kriget emot er.

Sedan bad väl vikingarna om fred på sina bara knän? Räknar ni med denna stam i gangbanget mot er? Fy så lurigt ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp