Off Topic @ V29

DeletedUser

Guest
Ares....

Säger som Bryan säger i taken

"I will look for you, I will find you, and I will kill you.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
514.373 / 514.373
514.373 / 514.373
Du leder! Näst bästa spelare har 233.577. Håll försprånget till midnatt för att vinna denna prestation. » visa all


Tack ska ni ha för gratis OBF Vamp! Nästa gång ni kör en sån här rutten offensiv så kan ni ju fejka övriga byar i fronten också. Var ju fan det enklaste jag någonsin gjort. Flyttade över all min frontdef till 2-4 byar så var det gg för er off.

Tack för jag fick tömma era konton på off Tinglo, Lorden och Hogans =)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
514.373 / 514.373
514.373 / 514.373
Du leder! Näst bästa spelare har 233.577. Håll försprånget till midnatt för att vinna denna prestation. » visa all


Tack ska ni ha för gratis OBF Vamp! Nästa gång ni kör en sån här rutten offensiv så kan ni ju fejka övriga byar i fronten också. Var ju fan det enklaste jag någonsin gjort. Flyttade över all min frontdef till 2-4 byar så var det gg för er off.

Tack för jag fick tömma era konton på off Tinglo, Lorden och Hogans =)

Måste ha varit svårt o kapitulera för er i onc Kappa

Kötta på förfan
 

DeletedUser

Guest
Fann en tid då oense kunde ha länkat samma länkar & hyllat dig ;) På ett väldigt elakt sätt.

Kasta sten är något du kan, olojal som du är så bryr du väl dig inte ett dugg.

Inte lätt med spelare som dig i sin närhet som lägger ner efter minsta lilla. Klart det går åt skogen då?=)

Efter att ha gått i krig mot stammen du skapat så ska du nog inte snacka om lojalitet och allt det där...:D
 

DeletedUser

Guest
Inte lätt med spelare som dig i sin närhet som lägger ner efter minsta lilla. Klart det går åt skogen då?=)

Efter att ha gått i krig mot stammen du skapat så ska du nog inte snacka om lojalitet och allt det där...:D

Sparta nu är ju knappast det Sparta han skapade lmao. Ända som finns kvar är namnet imo.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Säger han som går i krig mot stammen han skapat.
Inte lätt med spelare som dig i sin närhet som lägger ner efter minsta lilla. Klart det går åt skogen då?=)

Efter att ha gått i krig mot stammen du skapat så ska du nog inte snacka om lojalitet och allt det där...:D

De är skillnad, inte lirat på typ ett halvår? Jävla skillnad o lämna mitt i ett brinnande krig. Vinner Sparta så är jag lika glad för det, Win win - Kan inte förlora :)

Haha Vicky, lägger ner efter minsta lilla? Vad menar du? Typ backstabben av vår hertig? Den enda lirare jag stannade för (stannade för alla andra också...men ni fattar)

Sen kan man väl inte påstå det gått åt skogen? Sparta vinner ju
 
Topp