Off Topic @ V29

DeletedUser

Guest
Enligt det nya koncept vi försöker oss på är denna tråden ett komplement eller förlängning av tråden Det ryktas...

Den här tråden får innehålla allt som är tillåtet enligt forumsreglerna, utöver rykten. Se den som klotterplank, myshörna, Heta linjen eller bara ett ställe där diskussioner rent allmänt om v29 är tillåtna. Här kan du ge svar på tal, ifrågasätta det kloka i att deffa med adelsmän, eller dela med dig av ditt senaste recept på v29 formade cupcakes.

För diskussioner som inte ens har med v29 att göra, rekommenderas vårt vanliga Off-Topic forum.

Följ forumets regler och diskutera fritt!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej nova. Jag tror du glömde länka dem sakerna det står (länka) bakom<3
 

DeletedUser

Guest
Som SuperNova skrev överst i ryktestråden så är den till för att få en snabb överblick över vad som pågår på V29.
I den här tråden kan vi diskutera dessa rykten, eller bara allmänt skitsnack.

är väl ganska så exakt vad man gjort i ryktes trådar? :O
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Problemet med ryktestråden var att vissa moderatorer hade J'vligt svårt för och inse att den va död. Så de tog folk konstant & kände sig tvingad att rensa tråden hela tiden.

Så...efter lite diskussioner så kom vi fram till att en tråd med exakt samma funktion skulle skapas, dock skulle den inte heta "det ryktas" tråden. Du får dock skriva precis samma sak här som du gör i ryktestråden.

Jag poängterade dock att ryktestråden är värdelös så fort folk inser det ;-) Men vissa äldre vela gärna ha kvar den. Typ sir plopp gamla typer ;)

Ryktas att denna tråd blir skitbra för v29 då den kommer tala om mig i 70% av alla poster. Mycket kommer börja med "Fan kan vi inte nerfa henke" "Fan henke är för bra, kan han inte spela nå annat "
"Henke har sönder spelet"
"Henke förstör allt för alla andra, låt andra ha kul också förfan"
"Henke är för dominant"
"Vi borde alla i hela världen gangbanga henke, tveksamt om det funkar dock"
"När kommer v30? Banna henke från den snälla nova"
"Låt henke inte spela v30 förfan!!!! "
"Kan ni inte ip banna henke, skiter i vad ni sätter dit han för bara gör det. Inte meningen att en ska förstöra för så många andra"

Några exempel ja kom på lite snabbt.

Ryktas även att ja startar i Syd Väst, så om någon känner "Fan asså, dendär henke verkar så jävla arrogant o kaxig så ja ska ge han en bälla på näbba" ja, då vet du var ja är ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att henrik har blivit för snäll, ryktas att henrik har blivit lite av en lady :O :O :O Ryktas att efter flera år så har nova nu tagit koppel om honom :O:OOO:O
 

DeletedUser

Guest
Finns de några gamla godingar kvar från v10 v11? vart är mina gubbar =)
 

DeletedUser

Guest
Problemet med ryktestråden var att vissa moderatorer hade J'vligt svårt för och inse att den va död. Så de tog folk konstant & kände sig tvingad att rensa tråden hela tiden.

Så...efter lite diskussioner så kom vi fram till att en tråd med exakt samma funktion skulle skapas, dock skulle den inte heta "det ryktas" tråden. Du får dock skriva precis samma sak här som du gör i ryktestråden.

Jag poängterade dock att ryktestråden är värdelös så fort folk inser det ;-) Men vissa äldre vela gärna ha kvar den. Typ sir plopp gamla typer ;)

Ryktas att denna tråd blir skitbra för v29 då den kommer tala om mig i 70% av alla poster. Mycket kommer börja med "Fan kan vi inte nerfa henke" "Fan henke är för bra, kan han inte spela nå annat "
"Henke har sönder spelet"
"Henke förstör allt för alla andra, låt andra ha kul också förfan"
"Henke är för dominant"
"Vi borde alla i hela världen gangbanga henke, tveksamt om det funkar dock"
"När kommer v30? Banna henke från den snälla nova"
"Låt henke inte spela v30 förfan!!!! "
"Kan ni inte ip banna henke, skiter i vad ni sätter dit han för bara gör det. Inte meningen att en ska förstöra för så många andra"

Några exempel ja kom på lite snabbt.

Ryktas även att ja startar i Syd Väst, så om någon känner "Fan asså, dendär henke verkar så jävla arrogant o kaxig så ja ska ge han en bälla på näbba" ja, då vet du var ja är ;-)

Awww, här kommer man och kollar in forumet, efter 4 års dvala. Och ser att Henke är kvar... Lite glad blir man. ^^
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Awww, här kommer man och kollar in forumet, efter 4 års dvala. Och ser att Henke är kvar... Lite glad blir man. ^^

Inte sjutton är det väl fyra år sen man såg dig senast. Var väl på v21 eller liknande du spelade med Wallin. Är det så längesen?

Hur startar man bäst på denna världen?
 

DeletedUser

Guest
Jeeezes! Lawliet! :eek:

Well, v21 var en liten missuppfattning. Blev inget i slutändan. :p
Inget på denna världen heller. Är bara lite förvånad över att en del folk fortfarande spelar. ^^
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Är det bara jag som får brev från wannabees som ber mig starta om för att de är såna elit att jag kommer krossas utan dess like.


får ni såna brev med men inte kan hantera dom. så skicka dom till mig i pm här så ska jag nog får förövarna på andra tankar vad det lider

Så svårt ska det väl inte vara att ge alla en ärlig chans att få starta sin by och få spö och inte behövva starta om.......
 
Topp